V#tuttaako?!
Kyllähän tuo kieltämättä hiljalleen jo näin vaatimattomasti koko planeettaa(kin) ajatellen.
...
Hyvin toimii taas linkit!
nykyään pitää juosta lähes bussin alle, jotta kuski tajuaisi sinun haluavan kyytiin. tällaista tällä kertaa >:|
Nykyään voi kaikkea tapahtua busseille.
mm. bensa loppua kesken perusreittimatkan :D
Kiva siinä oli ilta kahdeksalta venailla dosää melkein tunnin kun bensa oli loppun.
Ja tuliko korvaavaa linjaa?
Ei helvatissa.
räntä, tuo saakelin räntä! nyt elellään jo huhtikuuta ja tuolta taivaalta sen kun puskee märkää loskashittii :crybaby:
toinen viikko putkeen kipeenä :crybaby:
I feel you. Mulla kanssa toista viikkoa putkeen kotona neljän seinän sisällä, alkaa tuleen hulluks kun tylsistyttää maailman eniten. :sad:
Kosahdin TV-lupatarkastajaan.
Mitä vittua? Ne kosautti sut puhelimitse?
"Onksul telkkuu"
"ÖÖÖÖÖÖ (mietimietimieti) on. EI! Vittuuu..."
:( Perseestä.
:king:
Originally posted by zumak:
Herätys klo0700 siihen, että kuulee autoon olevan murtauduttu.
*Ikkuna hajalla.
*CD/Radio-soitin pöllitty.
*Kaikki auto-cd:t pöllitty.
Just. Toi nimittäin v*tuttaa niin uskomattomalla tavalla. Kun se, että joku pöllii monen sadan euron kaluston, niin myytynä se ei siitä saa edes sataa euroo. Eli ainoo järkevä on pistää omaan autoon.
Ja miksi niitä pöllitään niin paljon? Ei kaikki jotka laittaa autoon stereot pölli niitä ensin.
Itsellänikin on vetästy ikkuna paskaksi ja katottu sisään, kun ei ole jaksettu aukaista ovea tai pyyhkiä lumia pois. Asuin alueella, jossa automurrot oli arkipäivää. Autoni taas oli tonnilla sikäläistä rahaa ostettu eskortti, sekin vm82... Eli kauppakassihan se. Entinen teinirassi. Siksi pidin yhden ikkunan rikkomisen jälkeen aina ovia auki. Ei tarvi p*skaksi vetästä jos sisään haluu kurkistaa.
Silti talvella joku liimanhaistelija oli laittanu sivuikkunan rikki ja kurkannu stereoita. Kasettisoitinhan siellä, kun CD oli asennettu penkin alle piiloon. Ei löytyny mitään, mutta duuniin oli niin kiva ajaa ku sivuikkunaa ei ollu. Onneksi sen idiootin aivoissa kiersi sen verran kusen seassa liikettä, että oli pelkääjän puolen ikkunan vetässy.
V*tuttaa niin ettei veri kierrä tollaset slummeissa asuvat dorkat jotka on impannu vähäsetkin aivosolunsa siihen kuntoon, ettei ymmärrä koska ovi on auki ja koska kiinni.
Kiinni kun saan jonku viistoistakesäsen lökäpöksyn, joka jotain autoa turmelee, niin vaikken auton omistajasta edes pitäisi / tuntisi, niin sen paskiaisen potkin niin, ettei tartte niillä käsillä enää yhtään autoa hajottaa.
Poliisille kun vie, niin ne teinit vaan v*ttuilee takasin. Ei alaikäsiä voi rankaista. Siksi tulen turvautumaan oman käden oikeuteen, ja vaikka Suomen lakeja kunnioitan muuten (ainakin melkein) niin tuossa asiassa olen Suomen oikeuskäytäntöön pettynyt. 15-vuotias on alaikäinen, mutta jos on niin aikuinen, että voi automurron tehdä, niin kyllä voi teoistaan vastata.
...onneksi on tällanen topiikki... meinasi sappi kiehahtaa tuossa... pitänee pistää noita hymiöitä:
edit: trypo ja lisäys vielä:
Neuvostoliitto ei ollut lähelläkään kommunismia. Suomikin on sosialistisempi maa kuin Neuvostoliitto oli koskaan.
Jos kaikki ihmiset jättäisivät omanedun tavoittelun ja välittäisivät oikeasti muista ihmisistä. Elämänlaatu nousisi huomattavasti maailmassa. Raha vaan jakaa ihmiset onnellisiin ja onnettomiin. Rikkaat ryöstävät kokoajan köyhiltä onnellisuutta, mutta eivät tule siitä yhtään onnellisemmiksi.
...ehkä minulla on käsitteet pielessä tuon "Sosialismi = Kommunismi" asian kanssa... en kommentoi, sillä en tiennyt sosialismin tarkoittavan kommunismia.
Elämän tarkoitus on suvun jatkaminen. Suvun jatkaminen tapahtuu luonnonvalinnalla. Vahvat jatkavat sukua, heikot eivät. Ihminen on siitä hieman kehittynyt, ja siksi suvun jatkamiseen tarvittava pääkopan rakenne on pystynyt leviämään siihen, että ajatellaan suvunjatkamisen lisäksi omaa etua muussakin mielessä. Kaikki kuitenkin tähtää siihen, että ollaan rikkaita, menestyviä ja ennenkaikki vahvoja. Vahvalla en tarkoita sitä, että ollaan ainoastaa fyysisesti vahvoja.
Ihminen muutenkin ajattelee alitajuisesti melko primitiivisesti, mutta kun näet hyvännäköisen ihmisen, joka vastaa seksuaalista suuntautumistasi, niin et välttämättä ajattele, että ohhoh, onpas siinä hyvä vanhempi jälkikasvulleni. Alitajuisesti kuitekin teet niin.
Minä en itse ainakaan vielä halua lapsia. Kuitenkin meidän elinmalli tähtää siihen. Ei välttämättä suoranaisesti, mutta korvikkeiden kautta ainakin.
Lukekaa Darwinia. Sitä suosittelen. Desmond Morris on toinen loistava jannu. Minä uskon heihin.
En nyt osaa tuon paremmin tässä krapulassa kirjoittaa, siitä pahoitteluni, mutta em. henkilöiden teksteistä pitäisi kyllä saada minunkin asiani julki. Näin sen itse parhaiten sanon:
Kaikki mitä ihminen tai mikä tahansa muu eläin tekee on itsekästä, ja sillä tähdätään suvun jatkamiseen.
Tuon selkeämmin en keksi.
[ 04 June 2002: Message edited by: Taedium ]
--
JZZ
Thank's man I needed that.
:crybaby:
Lisään vielä tuskaasi kertomalla, et oon ite menossa 18.00 kattomaan ton täällä ;)
Ihan uteliaisuuttani kysäsen, mitä sille sitten kävi? :001:
Se meni ihan kuperaksi :(...
Tää kaveri käy aika kuumana:
http://sankari.daug.net/asiakaspalaute.wav
:D
Mua ei enää voi sanoa Makuunin Samiksi ehkä se nimi voisi muuttua Targetin Samiksi tai jotain? ;)
Miten olisi sossu-Sami?
nyt ei enää vituta. Ei tullut kenkää :D
ai niin, iloinen firma on Comptel
Mä oon kanssa monet kerrat hajoillu Comptellin tuotteisiin.
Nimim. MDS :)
Juu
Hatuttaa suunnattomasti etten osaa säätää tätä duuniverkkoo toimimaan kunnolla!
18v kissa-neitimme on vietävä kotvasen päästä piikille. Melko raskasta :(
Kyllä. Nimittäin farssi nimeltään: eduskuntavaalit tahi tarkemmin em. etkot.
Suuren suvereenisti koettanut ymmärtää yhden jos toisen puolueen paapoilevaa pallottelua milloin minkäkin MUKA maailmaa parantavan pakettiratkaisun subjektiivisesta paremmuudesta, jonka jokainen kokee hoitavansa vieruskaveriaan vetävämmin, vaikka sooloilun ja yleisen haaveilun sijaan - NYT jos koskaan - kuuluisi koputtaa sitä koivua yhdessä tuumin ja pistää kertakaikkinen stoppi mm. taloudelliselle eriarvoistumiselle!
Ja aikaahan ^tämän tullikelpoisuuden
toteuttamiseksi on ollut jo hyvä tovi.
Hämmästelen jopa peloksi saakka näiden pyttyporvareitten perseilypolitiikkaa, jonka tuoksinnan suoranainen välinpitämättömyys on unohtanut lähes tyystin kaikkein huonoimmassa asemassa olevat: yhden talouden veronmaksajat, lapsiperheet, sairaat, eläkeläiset ja muutoin vajaakuntoiset sekä työttömät, opiskelijoita sivuuttamatta, vaikka näiden ryhmittymien paremman huomisen puolesta "yllätys-yllätys" NYT tietty taaplataankin.
Sanallinen arkku avataan amolleen aiheista joita ei käytännössä EDES aiota sellaisenaan toteuttaa (jos ylipäätään toteutetaan ensinkään) ja tämäkin vain siksi, että kansa odottaa herkeämättä tarttumista härkää sarvista epäkohdista, joiden tarpeeton toisto turruttaa totuuden taantumaan itse tekojen painaessa päättäjien päitä päist'ikään pönttöön.
"Leipää ja sirkushuvejaan" tyrkyttävät tirehtöörit taitavat takinkäännön käänteessä kuin käänteessä varsinkin jos tämä heidän etujaan myötäilee.
Joka Jumalan kierroksella tavallista kansalaista viedään kuin pässiä narussa samoin silmänkääntötempuin ja vuosikymmenestä toiseen.
KUINKA TYHMÄNÄ IHMINEN ITSEÄÄN ON PITÄVÄ OSALLISTUESSAAN TÄMÄN KOKOLUOKAN HUOMION HUORAUKSEEN?!?!?!?
Ps. Tiedä tuota tulenko hullua hurskaammaksi, mutten henk.koht. koe yhdenkään "taistolaisen" linjanvedon liikuttavan uurnille asti.
Suomeksi: skippaan suosiolla.
jep