Paras "löylytys" / iskulause?
"Kaiken takana on piilossa."
"Tota... Soitellaan."
pari riviä SNAP-kokoelmalta:
The Power:
" So please, stay off my back, or I will attack, and u don't want that!"
Rhythm is a dancer:
" I'm serious as cancer, when I say rhythm is a dancer!"
legendaarista:D
-kb
"Kaiken takana on piilossa."
"Lampaan takana on paimen ja peilin takana on tuttuja." - Sleepy Sleepers sings Matti&Teppo
- lahtihymiörox -
"I got the most guns... the most guns wins!" - The Guvnors
-Kaverin muija mokaili toistuvasti Triviaalissa uutenavuotena. Kaveri nakkas kossupullon sille, ja sano "Juo ittes edes hauskaks".
-Joku kotimainen metallibändi lohkas: "Väkivalta lopettaa vittuilun".
Tätä jauhetaan aina kun tulee keskusteluun sellanen tauko ku ketään ei keksi mitää sanottavaa tai joku on lohkassu jonku tosi huonon läpän. "säitä pidelly"
Tähän (hyvin vähän) liittyen (but OT), joskus aikaa sitten oli muistaakseni tre-hki välisellä matkalla kyltti, jossa iiisoin kirjaimin:
"Hae Essolla vauhtia matkaan" (tai about noin)
joskus kemin ohi ajaessa näkyi jonkun talon pihalla kyltti: "Ei essoa takapihallemme". Vieläkin harmittaa kun ei ehtinyt kaivaa kameraa tarpeeksi nopeesti... :D
Tällä seuraavalla on hauska löylytellä kaikkia uuspunkkareita, jotka sattuvat musiikkimakuani arvioimaan, kunhan vain tajuavat yhteyden. :D
"Sorry man for feeling, feeling the way I do."
Pokauslauseita:
-Läheks mun kämpille kuunteleen mun kelloradioo? :rolleyes:
-Käynks mä tääl usein :confused:
-Sul on siistit avaruushousut! "ööh mitä???" Niin siis sulla on kivat avaruushousut, koska siis toi sun persees, se EI voi olla tästä maailmasta! :003:
Näin. Ykskään ei oo (vielä) toiminu...
on tullut kehitettyä ja kokeiltua ainakin "no mmoi, läheks menee?" -fraasia. valittu kohde hymyili ja ilmoitti, ettei ole lähdössä ainakaan vähään aikaan.
Pokauslauseita:
-Läheks mun kämpille kuunteleen mun kelloradioo? :rolleyes:
-Sul on siistit avaruushousut! "ööh mitä???" Niin siis sulla on kivat avaruushousut, koska siis toi sun persees, se EI voi olla tästä maailmasta! :003:
Näin. Ykskään ei oo (vielä) toiminu...
No on se ihme jos ei pian tärppää! Yks aika varma fraasi on "Hienot tissit - meille vai teille?" ... Viskinkatkuisesta hengityksestä tulee vielä melkoisesti plussaa.
Is it the chicken and the egg time? :003:
"Sorry man for feeling, feeling the way I do."
Is it the chicken and the egg time? :003:
Jee! Hienosti kiertotietä, loistavan elokuvan kautta, tiedetty.:001:
ei nyt varsinainen löyly/iskulause, mutta kyllä pisti hymyilyttämään kummasti kun kaapelilla baaritiskillä oli proteus ja joku nainen sen messissä. nainen: "apua, proteus, mä jäin kiinni suhun!" ja siinä sitten yritti selvittää läväriään irti :D
"apua, proteus, mä jäin kiinni suhun!" ja siinä sitten yritti selvittää läväriään irti :D
kutsuiko nainen todella häntä nimellä 'proteus' ?
kutsuiko nainen todella häntä nimellä 'proteus' ?
juu-uh.
edit: niin, tämä siis tapahtui sellaiseen aikaan jolloin baaritiski ja koko ympäröivä alue oli aivan tupaten täynnä ihmisiä. eli en tiedä oliko edes tuttuja.
Screw me if I'm wrong, but haven't we met before?
Jos tekee tennarii, niin ei sillä sit mitään väliä oo.
(eräs hämäräperäinen tyyppi sunnuntaiaamuvarhaisella)
-g.
ps. sanakirja: tennarii = gutaa; hyvää.
toi on kyllä paras. Toimis kyllä ainaki mulle paremmin kuin alkuperäinen :D