Paljastuksia
Originally posted by Fine:
Minä himoitsen tyttöystäväni siskoa! Enkä voi sille mitään.....
Oletko kertonut asiasta tyttöystävällesi?
Originally posted by CosmicMan:
Oletko kertonut asiasta tyttöystävällesi?
No en todellakaan!!
Sitä paitti minä himoitsen monia muitakin naisia...
mä olen ollut Fazerin Musiikkikerhon kuvastossa mallina. *Yööks!* (jos joku kaivaa nyt Fazerin MK:n arkistoaan, niin hävetköön itse myös!)
Ja diggaan ihan älyttömästi Princen musiikkituotannosta.
Ai joo, ja yritin iskeä nuorena kaatohumalassa Järvenpään RT:n Deejiitä.
paljastus 1:
silloin joskus vuonna miekka ja kilpi kun olin pieni ja nintendo oli mun elämä, niin mä voitin helsingin mestaruuden mario 3:ssa ja sitten pääsin nintendo sm kisoihin. Jonkun aikaa sitten tapasin bileissä kohtalontoverin mutta en kyllä muista kuka se oli :/
nintendo 8-bit on edelleen pelikoneista paras. Mikään ei voita vanhaa mariota tai tetristä :)
paljastus 2:
olen alistaja lähes kaikessa mitä teen. Tämän takia sitä vaan ei pysty toimimaan joidenkin ihmisten kanssa, toisaalta joidenkin kanssa sitä sitten tulee toimeen vähän liiankin hyvin ;)
Joskus aikoinaan kun töllöstä tuli tv-sarja Mission Impossible. Sarjassa ajettiin isolla mustalla limusiinillä johonkin mutkaan, ja auton kyydistä heitettiin mies ulos. Mun pieneen päähään ei voinut mahtua, miksi se setä pyöri niin paljon, kun se heitettiin autosta ulos. Oli pakko lähteä hankimaan omakohtaisia kokemuksia fysiikan laeista.. Pitkää hiekkamäkeä alas niin lujaa mitä 7-kesäisen jaloilla pääsee, ja hyppy pois fillarin kyydistä...
Mulla on vieläkin jotain pieniä kuoppia otsassa niistä kivistä mitä siellä oli..
Liikkeen jatkuvuus on tullut sittemin tutuksi..
Edit: Typo
[ 10 December 2001: Message edited by: anco ]
Originally posted by anco:
Joskus aikoinaan kun töllöstä tuli tv-sarja Mission Impossible. Sarjassa ajettiin isolla mustalla limusiinillä johonkin mutkaan, ja auton kyydistä heitettiin mies ulos. Mun pieneen päähään ei voinut mahtua, miksi se setä pyöri niin paljon, kun se heitettiin autosta ulos. Oli pakko lähteä hankimaan omakohtaisia kokemuksia fysiikan laeista.. Pitkää hiekkamäkeä alas niin lujaa mitä 7-kesäisen jaloilla pääsee, ja hyppy pois fillarin kyydistä...
Mulla on vieläkin jotain pieniä kuoppia otsassa niistä kivistä mitä siellä oli..
Liikkeen jatkuvuus on tullut sittemin tutuksi..
Extrime!!!
Noin se menee!!!!!
[ 10 December 2001: Message edited by: Fine ]
Originally posted by *PingU*:
1. Olen itkenyt kaikissa disney-klassikoissa (...ja itken yhä...)
2.Itken samu sirkan joulutervehdyksessä (joka ikinen joulu) kun pieni poika myy aasinsa joosefille...
*noloo*
6.Joku mainitsi korvien putsaamisen vanupuikoilla; mulla sama. Se rituaali on pakko tehdä vähintään kerran päivässä, muuten on tosi synkkä ja paskanen olo.
* Siis voiko olla totta että joku on kaikki nää vuodet pillittänyt omassa joulunviettopaikassaan täsmälleen samaan aikaan kun mä omassani? Puhe on siis Pikku aasista -- ja ennen kaikkea siitä kohdasta, kun aasi vielä Joosefin matkaan lähtiessään puskee poikaa päällään leikkisän kissatyylisesti... Huhhuh miten heviä staffia, nyyh!
* Korvien putsaaminen vanupuikolla on kyllä kivaa, mutta vielä paljon mahtavampaa on kaivella niitä ns. perusmallisen hiuspinnin "mutkapäällä", AAAH! Kyllä muuten irtoo vaikku! Siskoltani kuultu kuuma vinkki: jos kutiava vaikku ei tunnu millään irtoavan puikko- eikä pinnimetodilla, niin auttaa kun painaa toisen korvansa seinää vasten ja sitten kaivaa vapaata korvaa. Muuten hellin korviani kovaäänisellä teknomusiikilla...
* Katson tv:tä 4-5 tuntia päivässä, eli katson KAIKKIA saippuasarjoja paitsi Vain yhtä elämää ja Hotelli Segeriä. Rakastan myös katsoa mäkihyppyä, joskin Adam Malyszin jatkuva hyppy-ylivoima risoo... Viettelysten saari oli myös pakko nähdä.
* Kauniissa ja rohkeissa kaikilla paitsi Sallyllä, Darlalla ja Steppiksellä on mun mielestä tv:n parhaannäköiset vaatteet! Ei nyt bilekamaa mut kuitenkin.
* Miinanraivauksen jouduin deletoimaan jo ammoisesta 386:stani elämäni _keskityttyä_ sen ympärille. Hyvä etten kusihädän iskiessä vaan antanut lorista alleni. Samaan malliin sujui tetris... ei parane koskea ollenkaan. Tän topicin vastausten perusteella AA-kerhon pitäis muuten perustaa oma CGGAA-osastonsa (Computer Game Addicts Anonymous).
* Haaveilen kehittäväni itselleni kunnolla bodatun naisvartalon (olen siis jo valmiiksi nainen). Olisin oudolla tavalla kinky kuin Kike Elomaa!
* Olen pitemmän aikaa ällönnyt korstojätkiä ja preferoinut itseäni pienempikokoisia kundeja. Siis seksuaalimielessä, kavereina voin toki pitää myös sinänsä epäilyttäviä korstoja. (Tää nolous johtuu varmaan siitä, että olen itse 180 cm enkä ymmärrä, mitä kivaa on olla iso ja kömpelö, aina itseään kolauttelemassa.)
* Suuri osa mun itsetuntoa perustuu kaikessa hiljaisuudessa sille, että näytän kuulemma poikkeuksellisen paljon kalenterivuosiani nuoremmalta. Kuinka ihanaa on elää ikuisen nuoruuden valheessa!
* Otin talvitakin kaapista käyttöön, löysin sen taskusta WTC-näköalatasanteelle helmikuussa ostamani lipun -- ja olen viime viikot esitellyt sitä "sopiville ihmisille sopivissa tilanteissa" puolihuolimattomasti. On sitä ehditty maailmaakin nähdä juu
Nyt taitaa olla pakko lopettaa, tai mut diskataan koko plattarista.
Originally posted by Fine:
Minä himoitsen tyttöystäväni siskoa! Enkä voi sille mitään.....
Tuo taitaa olla suomalaisten miesten fantasialistan numero kaksi.. ykkönen on seurustelukumppanin parhaimman kaverin himoaminen..
Originally posted by Caro:
Tuo taitaa olla suomalaisten miesten fantasialistan numero kaksi.. ykkönen on seurustelukumppanin parhaimman kaverin himoaminen..
No niin seki löytyyy..
tai siis vähän erilaist..
Minun paras kaveri on ollut yhen muijan kanssa joo VUOS, siis ajattelee vuos... Niin mut kuitenkin, olen yrittänyt pokata tämän muijan jo ennen ku ne tunsivat toisiaan ja melkein onnistuin mutta kuitenkin päädyin [tämän nuoren naisen] parhaan kaveriin, ihan uskomatonta ...!!! Siitä on nyt menny jo vuos ja mulla on nykyään toisiä naispiirejä. Kuitenkin himoitsen minun parhaan kaverin tyttöystävää VIELÄKIN ja jopa enemmän ku ennen, ja paras juttu tässä on että minun paras kaverini ei ole vielä saanu häneltä........
ja se lohduttaa.....
[ 10 December 2001: Message edited by: Fine ]
Originally posted by mekaanikko:
Hahaa, noi bändijutut on kyllä hauskoja. Itselläni ei ole mitään paljastettavaa tällä osastolla mutta tiedän erään skenessä aika tunnetun henkilön joka on soittanut eräässä aika yllättävässä yhtyeessä.. =) Those who know tietävät kyllä ketä tarkoitan. =) Mutta ei siitä sen enempää, mies itse puhuu jos katsoo sen aiheelliseksi.
nessi ainakin remiksasi Hausmyllyn "Se mustamies"-raidan.
Omistan vinyylin. uskokaa pois =)
niin, nimenomaan se "me tahotaan olla neekereitä"-renkutus.
Originally posted by jUSSi:
todellakin. Dark Angel rokka kympillä . Jessica on muuten naimisissa sen Michael Weatherlyn kanssa!
EI VOI PITÄÄ PAIKKAANSA! EN SUOSTU USKOMAAN! JESSICA
ON MUN NAINEN! EIIII!
*vaipuu epätoivoon*
niin joo, ne paljastukset:
* Diggaan goottirokkia, vanhaa ja räkäistä
* Irccaan liikaa
* Poltan liikaa
* Juon liikaa
* Valvon liikaa
* Vittuilen liikaa
* Juon liikaa kahvia
* En jaksa tehdä biisejäni loppuun
* Kehun sumeilematta hardcorebändiäni kaikille
* Käytän välillä samoja housuja kolmekin viikkoa
* Pidän rikkinäisistä vaatteista
* Revin merkit irti kaikista vaatteistani
* Olen liian nirso naisten suhteen
* Rakastuin rokkariin
* Omistan hevilevyjä, monta
* Diggaan Iron Maidenia
* Opetin siskoni kuuntelemaan heviä
* Kaivan nenääni
* En ole lävistänyt genitaalejani (häpeää)
* Otin tatuoinnin alaikäisenä
* En halua moottoripyörää
* Väitän koodaavani työkseni, mutta oikeasti teen HTML:ää
* Pyydän numeroita enkä soita (koska en uskalla )
* Olen salaa nynny ja arka ja pelokas
* Inhoan natseja
* Inhoan huumeita
* Inhoan hiphoppia ja räppiä
* Inhoan saivartelua
* Olen vieläkin lukiossa
* Olen saanut säälistä
* Pidän kornin koko tuotannosta
* Olen sekaantunut varattuun naiseen
* ...useasti =(
* Olen laiska ja työtä vieroksuva
* Lämpiän pervoihin asioihin =)
* Olen heikkona pitkätukkaisiin naisiin
ts. En lämpeä lyhythiuksisiin.
* Harrastan piratismia
* Valehtelen
* Luen platinumia salaa.
* En ymmärrä totaalikieltäytyjiä
* En osaa derivoida
huh.. siinä pintakerrosta.
Paljastuksia, hmm ok.
Mulla on tapana "piinata" viattomia autoilijoita jopa siihen pisteeseen asti että ihmiset menee paniikkiin/ ei uskalla poistua autostaan kotipihalla/ soittaa poliisit/ lähtee juoksee haneen ku ne on pysähtyny/ jne... Myös sivarin leikkiminen on erikivaa, teinit ajelee tasan sitä neljääkymppiä vaikka tunnin ku vähän leikkii sinistenvalojen kanssa etc... En mä tiiä mutta tosta vaan saa kiksejä!
Joo ja sitten mä oon "aiheuttanu" bussin ja auton törmäyksen ku pienenä vippasin lumipallolla bussii ja kuski sai siitä jotku hirveet skitsot ja lähti pakittaa meidän perään, siinä vaiheessa ku juostiin metsään kuultiin kolinat ku joku vetäs uuden bemarin noin kuuttakymppiä pakittavan bussin perään. Oli vähän huono omatunto aamulla kun oli koulukavereita ollu siinä bussissa.
Originally posted by Zak:
Olen ...........Möhkö
SZING !!!!..........
Mitä se tarkoittaa ?? Jos kukaan ei ole kuullut....
Aamulla kun herään......rutistelen peittoa ja möhköän peiton alle yhä syvemmälle. Kello on jo siirretty soimaan ainakin 20 minuutin päähän. "kellon confaus max. 8 sek."
Kun 20 minsaa on mennyt....keksin tekosyyn...minkä takia saan vielä toiset 20 minsaa nukkua tai siis MÖHKÖTÄ. Jos emäntä on vienyt peiton ja hurjistuu, niin otan sen peiton ja Grrrrrrrr......en päästä irti.
Sitten aamu menee täysin pelleilyksi. Kun sängystä on noussut se on plus/miinus 10 minuuttia kun on käyty suihkussa/puettu/syöty/pussattu ja ovella avaimet kädessä.
KÄTEVÄÄ.....(grrrrr....raitani ovat syvällä piilossa)
Alle kirjoittanut on sitten MÖHKÖjen kuningas!
yhden illan aikana bileissä:
1.löin pääni pahasti lattiaan
2. nilkka turpos ja paha mustelma (ei muista yhtään mistä tuli)
ja ja, ei kaikkee saa kertoo....
ilmeisesti se, että olen äpärä, ei riittänyt, jotenka...
- toinen (vai ensimmäinen?) "tyttöystäväni" oli minua
2 (vai 3?) vuotta vanhempi biseksuaali, jolla oli
naispuolinen kihlattu. yrittivät minua pientä opettaa
sauhuakin polttamaan, mutta se tuli vasta myöhemmin
kuvioihin, kun en osannut imeä henkeen
- nuoremmat naiset sytyttävät...
- ... samoin ikäiseni...
- ... sekä toki vanhemmat naiset
- olin 'pienempänä' ajoittain nihkeä juorukello ehkä noin
vuoden ajan. ei pysty käsittämään.
- olen juhannuksena '00 tappanut metsäkyyhkyn. ajoin Rauman
Soap-tapahtuman ensimmäisestä illasta takaisin Tampereelle
170 km/h (kaverin piti ehtiä töihin), ja st00pid pulu
ei lentänyt kavereidensa kanssa sivulle vaan lähti
lentämään auton kanssa kilpaa. ystäväni Tiinan (auton
omistajan), tapahtuman kokeneen, kommentti: "Toi pulu
yritti tappaa mut!"
- jo klassikoksi muodostunut MASUFETISSI! oli legendaarinen
jo joskus kauan sitten Tampereella. tai sit vähemmän
legendaarinen.
t:KarriN
edit: masu.
[ 11 December 2001: Message edited by: KarriN ]
Kymmenen vuotta sitten vihasin/halveksin konemusiikkia
Originally posted by TfO:
Kymmenen vuotta sitten vihasin/halveksin konemusiikkia
onneks sä parannuit
Hah, hah...loistavia paljastuksia analogialta.
Mä voin paljastaa että olen oikeasti AITO anarkisti, jolla on valtava auktoriteettiongelma. En jaksa ottaa käskyjä keneltäkään tärkeilijältä enkä varsinkaan itseäni tyhmemmiltä ihmisiltä, mikä merkitsee käytännössä lähes kaikkia
Jos ei mulle makseta palkkaa teen kaiken omaan 'löysään ' tahtiini, joskus törkeän itsekeskeiseen tapaan. Muutenkin inhoan lähes kaikkia konventioita ja tiukkoja rutiineja, ja olen aika boheemi taiteilijaluonne, joka yleensä joustaa ja pakottaa muita joustamaan.
Mä luulen että noi on defenssejä, jotka kehittyi jotten olisi tappanut itseäni teini-ikäisenä överineuroottisen kireän kilpailumentaliteetin ja sairaan kunnianhimon takia. Nyttemmin olen päässyt jälkimmäisistä melko lailla eroon ja löytänyt löysäilyn jalon taidon.
Originally posted by Dani Cior:
Mä voin paljastaa että olen oikeasti AITO anarkisti, jolla on valtava auktoriteettiongelma.
Entäs jos lady domina käskee riisumaan housut.. mitäs sitte?
"eiku emmää voi ku sä tollai käsket"
Noniin.."paljastamalla tutuksi" alkakoon. Meillä kaikilla on joku synkkä salaisuus, joten poustamaan. Älkääkä sanoko et sellasta ei oo, damn, Englannin queenilläki on semmonen (hän-joka-kylpee-kumiankkojen-kanssa)!
Täs on mun; 1) mun mielestä Älis Kuupperin 'poison' kicks ass. 2)mut voi lahjoo nachoilla (use this information for good only ) ja kolkkina) joka vuos ensilumen sataessa, paikasta ja ajasta riippumatta, mun pitää tanssii mun omakeksimää kansantanssia (nykyään se vaan tulee luonnostaan ku näkee ekaa kertaa lunta)
so there. Start revealin'!!!