Paras tv-mainos
Sonyn Bravia LCD-television mainos on melko hieno. Siis se, missä lukemattomia värillisiä palloja pomppii alas Los Angelesin(?) katuja. Musiikki on iso osa tätä mainosta. Kuva ja ääni toimivat hyvin yhdessä.
[q]kala, 27.11.2005 23:41:
Sonyn Bravia LCD-television mainos on melko hieno. Siis se, missä lukemattomia värillisiä palloja pomppii alas Los Angelesin(?) katuja. Musiikki on iso osa tätä mainosta. Kuva ja ääni toimivat hyvin yhdessä.
[/q]
Itsekkin tykkään tuosta
[q]colin, 29.9.2005 21:02:
En tiedä luokitellaanko mainoksiksi, mutta nelosen mainoskatkojen alku- ja loppupätkät (onko niillä jotain virallista nimeä*ding**täh*) ovat usein mainioita.[/q]
Juu, nyt nämä lapset jotka siinä höpisee että "ja nyt vähän mainoksia" ja "nyt se jatkuu" on ihan kivoja.
[q]Nectarine, 20.7.2005 16:23:
tää ei oo niin hilttömän hauska, mut aivan -tun loistava.
mahtaakohan olla liikenneturvan (vaimikälieonkaan) mainos, jossa miehet selittää et "minähän en väistä" "minä ajan vanhoilla vihreillä" ja siin lopus niit seisoo motarinpätkällä jonossa parisenkymmentä ja ne kaikki hokee "minä" "minä" "minä" aivan lopus on vaan tyhjentävästi:
"mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee liikenteessä"
[/q]
Harvinaista, mutta tä mainos on jopa ollut niin pysäyttävä, että on vaikuttanut omaan liikennekäyttäytymiseen todella hyvä kyllä.
[q]mange, 6.12.2005 22:39:
Juu, nyt nämä lapset jotka siinä höpisee että "ja nyt vähän mainoksia" ja "nyt se jatkuu" on ihan kivoja.
[/q]
Mie kans tykkään näistä Mut oon toisaalta ihan varma et parin viikon päästä nekin käy ärsyttämään
[q]..värillisiä palloja pomppii alas Los Angelesin(?) katuja. [/q]
Mä olisin väittänyt, et San Franciscon katuja..
..Mut väliäkö tuolla!
[q]a n t O n, 9.12.2005 12:23:
Mä olisin väittänyt, et San Franciscon katuja..
..Mut väliäkö tuolla!
[/q]
Jep, olet varmaankin oikeassa. Paha mennä sanomaan, kun en ole kummassakaan käynyt. San Franciscossa taitaa tosiaan olla tollaisia mäkisiä katuja ja puutaloja.
[q]..San Franciscossa taitaa tosiaan olla tollaisia mäkisiä katuja ja puutaloja.[/q]
Ainankin jos Dirty Harry-elokuvia on uskominen!
Parhaat naurut lähteny Otto lonkeron mainoksesta missä nainen kysyy mieheltään seksin jälkeen``no mitä mietit?`` mies vastaa ``naapurin tiinaa`` ja sit tulee ruutuun Otto lonkero, sano mitä ajattelet.*nauru*
"meijä äiti tekee teijän äitien ruuat "
miustakin paras mainos on tuo "meijän äiti tekeeki teijän äitien ruuat." se pikkutyttö on niin soma.
[q]MR D, 11.12.2005 21:18:
Parhaat naurut lähteny Otto lonkeron mainoksesta missä nainen kysyy mieheltään seksin jälkeen``no mitä mietit?`` mies vastaa ``naapurin tiinaa`` ja sit tulee ruutuun Otto lonkero, sano mitä ajattelet.*nauru*
[/q]
REPS, muistan kun näin tän ekan kerran niin meinasin vetää vedet väärää kurkkuu ja pudota sohvalta ja katkoa nilkkani toi on kyl aivan loistava!
En tiedä parhaasta mutta hellyttävin ainakin on Tulikiviuuni-mainos jossa maailman suloisin koira etsii itselleen keppiä ja monen koettelemuksen jälkeen löytää yksinäisen puukepakon ja palaa onnellisena kotiin, lämpimän takan ääreen*hymy*...Joka kerta tämä eläinrakas liikuttuu lähestulkoon melkein kyyneliin kun se vaan on niin sulkku...että miten niin pienestä voi tulla onnelliseksi...
Myös Pirkka-Pekka Petelius ja Miitta Sorvali ovat loistavia Soneran mainoksissa...
en olis ikinä uskonut sanovani tätä, mut uus sotkan mainos "tee itte parempaa" nauratti
Se Finnairin mainos, missä Lapin pikkuporo etsii vanhempiaan, ja katselee taivaalle ihmeissään. Ja sitten seuraa (kaiketi) tähteä, ja lopulta löytää vanhemmat. Ja se Finnairin tunnuslause "illaksi kotiin" on vaan jotenki niin hellyyttävä. Se mainos saa mut aina itkemään! *nyyh**hymy*
Uusin R-Kioskin mainos missä poika ostaa kondomeja
Ne on vissiin tajunnut jo luopua siitä sloganistaankin. Tosi nopaa ja mukavaa aina jonotella siellä ärrällä...
Saarioisen mainokset hymyilyttää vieläkin, mut DNA:n mainokset jo lähinnä ärsyttää.
Aluks ne kyl oli hauskoja. Uusimmat mainokset on vielä näkemättä ku telkkaria ei niin ehdi seuraamaan, mut pitäis bongata Osuuspankin (?) uus mainos, kun mun pieni serkkutyttöni kuulemma on siinä.
mun mielestä paras mainos pitkään aikaan on "lopeta huono tapa ajoissa"-mainos jossa verrataan röökinpolttoa ja piereskelyä*nauru*
iteki poltan mut toi mainos todellaki vetos.
Voitto -mainoselokuva kilpailu on taas meneillään.
http://www.voitto-mainoselokuvakilpailu.fi/kilpailu.php?subpage=vote
Linkin takaa löytyy viime vuoden tv-mainosten parhaimmistoa.
Voit myös äänestää omaa suosikkiasi 28.2 asti
[q]MR D, 11.12.2005 21:18:
[/q]
:DD