tku klubi scene...

Back to tapahtumat O

Quote by JussiS
Quote by Lank
Jussi miksei umf:ää noteraattu lainkaan tku Xpressissä?

Siksi ettei sitä kirjoitusvaiheessa nopeesti löytynyt. Muutenkin noissa tiedoissa on puutteita / virheitä, mutta jos ei mulle lähetetä sähköpostia niistä, niin aika heikossa on että montaa tuntia jaksaisin noita bileitä ettiä ympäri nettiä.

Tiesit kuitenkin pileiden olemassaolosta? Olisi niistä voinut vaikka ohimennen mainite, vaikka valitellen ettet löytänyt tietoa ajoissa.

Quote by Seb
Miksi ajattelit, että omien bileidesi uutisarvo ylittää UMF:n uutisarvon?

Edelleen, koko juttu on kirjoitettu on n. puolessa tunnissa, käytännössä ilman oikolukua ja kauhealla kiireellä. Listasin edelleen kaikki nopeasti löytämäni bileet tuohon listaan, umf:n unohtaminen on rehellinen moka. Samalla kylläkin unohdin myös monia muitakin bileitä. Vika on lähinnä siinä, etten nopeasti löytänyt tapatumista infoa kirjoittaessani tota. Sinänsä en koe umf:n ja Runwayn edes kilpailevan samasta yleisöstä.

Onko oikein, että kirjoitat omista bileistäsi artikkelissasi?

Miksei olisi? Pitäiskö mun siis lopettaa bileiden järkkääminen? Mielestäni säkin kirjoitit omista bileistäsi kirjoittaessasi Tku XPressiä.

Voiko journalistiseen objektiivisuuteesi tämän jälkeen luottaa?

Miksei voisi? Jos sun mielestä toi nyt menettää painoarvoaan jostain syystä ton takia, niin en voi sille mitään.

Quote by jUSSi
Tiesit kuitenkin pileiden olemassaolosta? Olisi niistä voinut vaikka ohimennen mainite, vaikka valitellen ettet löytänyt tietoa ajoissa.

Olisin maininnut, jos olisin muistanut koko bileiden olemassaolon kirjoitusvaiheessa.

EDIT: VASTAAVAN VÄLTTÄMISEKSI, PYYDÄN ETTÄ LÄHETÄTTE NIITÄ BILEINFOJA MULLE SUORAAN SÄHKÖPOSTILLA. EN VÄLTTÄMÄTTÄ JAKSA VÄKISIN AINA NIITÄ KAIVAA JOSTAIN NETISTÄ.

Samalla kylläkin unohdin myös monia muitakin bileitä. Vika on lähinnä siinä, etten nopeasti löytänyt tapatumista infoa kirjoittaessani tota. Sinänsä en koe umf:n ja Runwayn edes kilpailevan samasta yleisöstä.

Kyse ei olekaan siitä, kilpailevatko bileet keskenään vai. Halusin vain tietää, millä kriteereillä valitset ne bileet, jotka tuot artikkelissasi esille.

Pitäiskö mun siis lopettaa bileiden järkkääminen? Mielestäni säkin kirjoitit omista bileistäsi kirjoittaessasi Tku XPressiä.

Saattoi olla, että mainitsin silloisissa tapahtumalistauksissa myös oman bileeni ajankohdan. Sun ei tarvitse mielestäni lopettaa bileiden järkkäämistä, päinvastoin, hatunnosto siitä, että joku vielä jaksaa järkätä. Mutta yhä edelleen, kuuluuko mielestäsi hyviin journalistisiin tapoihin "mainostaa" itse kirjoitetussa artikkelissaan omaa tuotetta, jos muitakin samantapaisia tuotteita on tarjolla? Eli voi tehdä esim. tuotevertailun mieluummin kuin pelkän mainostekstin, jollaiseksi minä koin tuotetun tekstisi.

Voiko journalistiseen objektiivisuuteesi tämän jälkeen luottaa? -Miksei voisi? Jos sun mielestä toi nyt menettää painoarvoaan jostain syystä ton takia, niin en voi sille mitään.?

Kuten sanonta kuuluu, jokainen on oman moraalinsa vartija.

Kyse, Jussi, ei tässä ole dissauksesta tai että olisin jotenkin loukkaantunut tekstistäsi. Kuten jo kerroin, teksti oli hyvin tuotettua, mutta olettaisin, että journalistiset perusedellytykset löytyisivät kirjoittajalta / toimittajalta, joka kirjoituksiaan toimittaa julkaisuihin. Objektiivisuus ja kiinnostuneisuus siitä aiheesta, josta kirjoittaa ovat perusedellytyksiä. Olisin olettanut, että sinä, jos kuka, tietäisit (tai muistaisit) UMF:n olemassaolon kaupungissamme.

Quote by Seb
Saattoi olla, että mainitsin silloisissa tapahtumalistauksissa myös oman bileeni ajankohdan. Sun ei tarvitse mielestäni lopettaa bileiden järkkäämistä, päinvastoin, hatunnosto siitä, että joku vielä jaksaa järkätä. Mutta yhä edelleen, kuuluuko mielestäsi hyviin journalistisiin tapoihin "mainostaa" itse kirjoitetussa artikkelissaan omaa tuotetta, jos muitakin samantapaisia tuotteita on tarjolla? Eli voi tehdä esim. tuotevertailun mieluummin kuin pelkän mainostekstin, jollaiseksi minä koin tuotetun tekstisi.

Mielestäni enemmänkin palvelen yleisöä kirjoittamalla jutussani pidemmän tekstin "specialimmasta" tapahtumasta. Kuten huomaat, en kirjoittanut Essencestä kuin muutaman rivin (kuten X-Rustistakaan), koska en kokenut niiden olevan mitenkään "ainutkertaisia" tai erilaisia. On totta, että UMF olisi ansainnut pidemmänkin jutun tekstiin, mutta koska deadline oli hyvinkin kireä monestakin eri syystä, niin en ehtinyt tekstiäni montaa kertaa tarkastaa.

Kyse, Jussi, ei tässä ole dissauksesta tai että olisin jotenkin loukkaantunut tekstistäsi. Kuten jo kerroin, teksti oli hyvin tuotettua, mutta olettaisin, että journalistiset perusedellytykset löytyisivät kirjoittajalta / toimittajalta, joka kirjoituksiaan toimittaa julkaisuihin. Objektiivisuus ja kiinnostuneisuus siitä aiheesta, josta kirjoittaa ovat perusedellytyksiä. Olisin olettanut, että sinä, jos kuka, tietäisit (tai muistaisit) UMF:n olemassaolon kaupungissamme.

Edelleen kyse ei ole objektiivisuudesta, vaan siitä etten muistanut ko bileitä sillä hetkellä kun naputtelin tekstiä. Tekstistä puuttuu UMF:n lisäksi kuitenkin lähes kaikki pienemmät tapahtumat, kuten Päiväkodin, Blankon, Donnan jne tapahtumat. En edelleenkään edes väitä yrittäväni jaksaa kaivaa esille tietoja kaikista bileistä, ellei niitä minulle toimiteta. Tuosta on kuitenkin ollut ilmoituksia muutamassakin paikassa hyvissä ajoin ennen julkaisua. Vain Sonarin Olli lähetti tiedot mulle, muut tiedot piti kaivaa esille itse. Suurimman osan tiedoista otin suoraan promoters-puolelta (itseylläpitämästäni Turku-topicista, johon myös itse joudun kaivamaan suurimman osan tiedoista). Yksinkertainen unohdus, josta ei ainakaan mulla ole tämän enempää selvitettävää.

Quote by Seb

Kyse, Jussi, ei tässä ole dissauksesta tai että olisin jotenkin loukkaantunut tekstistäsi.

Mä ainakin dissaan jussiii!
Jussi on ihku :heart:

Turussa tapahtuu sentään edes jotain:

pe 10.09.2004 :: loco pres. finrg rec on tour @ klubi
ke 13.10.2004 :: mental.reset @ klubi
la 23.10.2004 :: mental.invite @ x -kutsu bileet
la 06.11.2004 :: mental.mono @ s-osis & tvo
ke 10.11.2004 :: mental.reset @ klubi

ja lisää tulossa!
:roll: :roll:

tottista. sokerissa alkaa myös taas code red piakkoin :)

Seuraava Turku express online, heti kun FM sen saa nettiin.

Luvassa juttua Millenniumin tulevaisuudesta Turussa :)

Hyvä, tommia kaivataankin piristämään turun bileskeneä ;)

Eihän vanha ihminen enää tälläistä bileputkea jaksa....alkaa tahdistin jo boottaamaan kun hiukan nostaa askelta... :D

O