söpöin DJ? ^_^

Back to häröily O

Jokke!

No söpöydestä en tiedä,mut NEONis on ehdottomasti jotain...*joo*

[muokattu 17.2.2003 12:49]

Luulin, että tohon topiciin sisältyi joku läppä, mutta nyt katsottuani tajusin ettei tämä ole asian laita. Tän täytyy olla turhin topic ever :)

LyoN

Lachesis:[q]Luulin, että tohon topiciin sisältyi joku läppä, mutta nyt katsottuani tajusin ettei tämä ole asian laita. Tän täytyy olla turhin topic ever :)[/q]

misha älä oon noi negatiivinen ;D;D;D

Marski:[q]Lachesis:Luulin, että tohon topiciin sisältyi joku läppä, mutta nyt katsottuani tajusin ettei tämä ole asian laita. Tän täytyy olla turhin topic ever :)

*piis*[/q]

nih, mun pitää ainaki kanavoida/purkaa omat fantasiani
*sydän* ^_^

Marski:[q]Lachesis:Luulin, että tohon topiciin sisältyi joku läppä, mutta nyt katsottuani tajusin ettei tämä ole asian laita. Tän täytyy olla turhin topic ever :)

*piis*[/q]
Ja vaikka olisit, niin ole edes objektiivinen! Tosta tittelistä on niin paljon kilpailua ettei tää topic pärjää alkuunkaan

Proteus on oikeesti ihan jumala...Sen ottas vaikka lakanoiden väliin loppu elämäks *huoh*

kunpa ois naisii enemman nais hommis...onkohan nais dj edes 1% maailmal ?*mur**eiei*

Yhdyn edelliseen Proteus on aivan nro1 mut ei Kris Kylven oo kans mikään pahempi tapaus... Kyl mä veisin noi molemmat kotiini ja sulkisin pulloon yöpöydälleni

Jotenkin typerä aihe .....
Tai sit mä olen vitun vanha ....

elwira

Ehdottomasti Rauman käveleväprogetietopankki.

Ja ne muutki Raumalaiset..

Eiks kukaan ole äänestänyt mua :((

en tiiä...heitetään vaikkapa, vaikkapa...hmm...ööö...: Andreas Saag.

*plur*Lisa Lashes ja Miss Jarea*plur*

IAN VAN DAHL JA LASGON LAULAJA!!!!!!!!!!*plur**plur**plur**plur**pihkassa**pihkassa* eiku joo...
mut oikeesti Lisa Lashes, Anne Savage, Miss Behavin*plur* ja tietysti
http://www.klubitus.org/kuvat/mlnm/pieni_mlnm211.jpg
*ökkö*

efo:[q]IAN VAN DAHL JA LASGON LAULAJA!!!!!!!!!!*plur**plur**plur**plur**pihkassa**pihkassa* eiku joo...
mut oikeesti Lisa Lashes, Anne Savage, Miss Behavin*plur*

*ökkö*[/q]

älä unohda miss jarea

*sydän*

idi:[q]efo:IAN VAN DAHL JA LASGON LAULAJA!!!!!!!!!!*plur**plur**plur**plur**pihkassa**pihkassa* eiku joo...
mut oikeesti Lisa Lashes, Anne Savage, Miss Behavin*plur*

*ökkö*

älä unohda miss jarea
*hymy*[/q]
"ups"*nauraa*

O