Kuinka paljon kävit bileissä v. 2002
vaihtoehdot on vähän yläkanttiin mun mielestä... toisaalta en kyllä tiedä kuinka paljon jengi käy täällä bileissä. Mun oma meni tohon 20 - 50 kertaa sarakkeeseen luultavasti...
Eka ajattelin, että enhän mä ole missään käyny, mutta tarkemmin laskettuani lipsahdin myös tuohon 20-50 kategoriaan. Vuoteen 2001 verrattuna bailausinto on kyllä laantunut aika huomattavasti.
Ehkä uusi vuosi ja kujeet tuovat muutoksen parempaan, tiedä häntä.
villevaavu.org näyttää 38 bilettä, joten arviolta n 50-60 tuli käytyä. Vähän pitäisi kyllä laajentaa tota bilekäsitystä, sillä normaali kuukausi sujuu näin:
2 vko hallmark
3 vko pussy
4 vko illu ja/ehkä screen
+ pari häröilyä kuten entropy/hytky/404/ug jne jne
psykebileissä voisi ehkä käydä, edellisistä taitaa olla jo monta vuotta :rolleyes:
ehkä hiukka liikaa.. :rolleyes: joka vkl (ainaki melkein) ja välillä 2 tai 3 krt/vko :eek: ikää tulee, kenkä nousee
siis aika lähelle 75krt
Joo oon varmaan käyny pikkasen alle 20 kertaa. Kesällä tuli
käytyä hiton vähän ja jokainen bilereissu maksaa yhden kuskin ja
100e rahaa.
< 20
vanha panostaa laatuun määrän sijaan ;)
< 20
Joo. Sama täällä :)
Joo. Sama täällä :)
bling bling :D
75-100 kertaa...
Mikä on aikasten hyvä määrä kun ottaa huomioon että asun Raumalla (tosin viime vuonna oli 45 keikkaakin, lasketaanko ne?)
vanha panostaa laatuun määrän sijaan
Ts. vanha ei enää jaksa. :cool:
< 20
Mulla taitaa olla just sama homma.:)
Tai sitten vanha tietää mitä haluaa ;)
Kaipa sitä tuli noin kerran viikossa käytyä (keväällä oli pidempi tauko) joten 50-75 lienee lähellä totuutta.
2 kertaa kuussa, ~30 bileet vuodessa. Aika vähän, tosin yleensä nuo bileet venyvät vähintään 2 pvää pitkiksi ja selviämiseen menee useita päiviä :) Keskellä viikkoa ei bileissä pysty oikein käymään...tuohon pitää tulla muutos.
+ pari häröilyä kuten entropy/hytky/404/ug jne jne
Nyt on alkanu haivenet sielläki harmaantua, jos häröilyx lasketaan esmes 404...;)
psykebileissä voisi ehkä käydä, edellisistä taitaa olla jo monta vuotta :rolleyes:
Hopitihop sitten vaan! 13 prod 3v bileis nähdään!
Tai sitten vanha tietää mitä haluaa ;)
Miksei vanha muka voi panostaa sekä LAATUUN että MÄÄRÄÄN? Ei ne oo kuitenkaa toisensa poissulkevia tekijöitä, aina. Vars ku vanha tietää... >75:001:
- qhymiöq -
Miksei vanha muka voi panostaa sekä LAATUUN että MÄÄRÄÄN? Ei ne oo kuitenkaa toisensa poissulkevia tekijöitä, aina. Vars ku vanha tietää... >75:001:
- qhymiöq -
tälle vanhalle ei kaikki kelpaa ja elämää on musiikin ulkopuolellakin :)
tälle vanhalle ei kaikki kelpaa ja elämää on musiikin ulkopuolellakin :)
Tää loukkaantuu täällä, parta väpättää...:(
Et mulle muka kelpais kaikki...:( Ja etten tajuais muusta ku musiikista...:(
:D Vanha (tässä so. synt pre-70's) TIETÄÄ mis o menoa vaik 24/7...:017:
- ainahymiönälkä -
Tää loukkaantuu täällä, parta väpättää...:(
Et mulle muka kelpais kaikki...:( Ja etten tajuais muusta ku musiikista...:(
eipäs tehdä taediumeja ja oiota mutkia ;)
En mä susta mitään väittänyt, sä näet nyt vaan näkyjä (vai etkö olekkaan sisimmässäsi tyytyväinen toimintaasi ;) ). Sinulle vain näköjään kelpaa useampi kemu kuin minulle ja näinollen käytät suuremman osan ajastasi niihin.
jussi, oot kyl niin monet loistokahinat missannu viime vuonna
että ei pelkkä laatukriteeri selitä vielä mitään. ;)
Nimim. ~70
Itelläni tuli bileitä about 60, kuinka paljon sinulla? Ole hyvä ja vastaa polliin.
(Kyllä tämä on siis todellinen pousailutopiikki! :017: )