Devotion to Trance III. 31.12.2003. Helsinki.
Kylkyl, tänne :hearts:
:hearts: erittäin paljon kiitos kyllä :hearts:
.......
Tämä on varmasti hienoimpia uutisia mitä olen kuullut pitkään aikaan! Taidanpa jo tietää, että missä kaupungissa vietän vuodenvaihdetta 56 päivän kuluttua ;)
kunnon chilli sit. ja patjoja! haluan chillata uudenvuoteni. millä sen alottaa sillä sen lopettaa.. :)
joko tänne tai sit tukholmaan. pari edellist vuodenvaihdetta on nyt menny jo telakal.. vaihtelu vois olla bueno. :)
ei epäilystäkään minne joutaa
polku!
joko tänne tai sit tukholmaan. pari edellist vuodenvaihdetta on nyt menny jo telakal.. vaihtelu vois olla bueno. :)
Kuka sano että nämä olisivat telakalla? Itse olen kuullut vähän muuta..
Jahas RMB :heart: ja Royal Kinks täällä ainakin livenä..
just jees kertoo lineuppii ennen järjestäjiä (?)
just jees kertoo lineuppii ennen järjestäjiä (?)
Nakkisormet (tm) :D
Mitähän tuo loppuviikosta 47 mahtaa tarkemmin tarkoittaa lipunmyynnin suhteen?
T:T
Äläpäs nyt hötkyile :mad:
mielummin kyl astral ku RMB, mut silti :hah: :heart:
Ja uusivuosi on selvä! \ :excellent: /
Äläpäs nyt hötkyile :mad:
*HÖTKL*
Tukholman turan paljasti viime vkl et sieltäpäin ei varmaan viihdykettä löydykään.. reivipolliisseni jotain riehuu.. et et :)
Ja uusivuosi on selvä! \ :excellent: /
Ei kyl oo jos se musta on kiinni :what:
Olisiko antaa alustavia pohdiskelutietoja RMB:n esiintymisajasta? Soittaahan vasta vuonna 2004? Ei viittis lippua ostaa jos jää RMB näkemättä. :)
Kappas ne päivittikin tietoja tos samaan aikaan.
Ja uusivuosihan ei ikinä ole selvä :hah:
rmb yök. Mut varmasti siitä huolimatta laadukkaat bileet tulossa, kun on Trancelle Omistautuneet asialla.