Ärsyttävimmät artisti-/tuottajanimet
Mulle tuli omasta menneisyydestä tällanen mieleen...
Tyrävyö ??!
wtf... Ko. Pändin nimi ennen tyrävyötä oli James Bondin Kello ??! Kirjoitettuna niin että kaikki A kirjaimet oli ns anarkisti-A kirjaimia. nojoo sitä ennen pändi teki musaa englanniksi ja nimi oli The Raining :K (tuolloin pändin keski-ikä oli 9v)
// Erno
boys 2 men (???)
te ootte kaikki VÄÄRÄSSÄ! :mad:
se on boyz II men :heart:
Törmäsin tänään netissä johonkin DJ rEAL_HarDC0rE nimiseen henkilöön.
Oli kowaa kamaa setissäkin,jopa Darudea ja Dance Nationia (nykyistä Double Nationia). :excellent:
Ryssin vähän,piti korjata
N'Sync
Daddy Dj
Pikku G
Raimssi
Moby
...
Mietinkin, eikö kukaan ole vielä keksinyt jenkkiläisen vitunpaskan"punkki"rockin helmiä Blink 182, Sum 41 yms, mutta olivathan ne siellä.
Yhdistetystä vitunpaska"punkki"rock- ja pomppumetallilistasta jäivät puuttumaan vielä ainakin Puddle of Mudd, P.O.D. ja Hoobastank.
Ja Dido muistuttaa mua aina Dodosta.
Ja Dido muistuttaa mua aina Dodosta.
Dodo, herrojen herkku :hearts:
En tiedä onko jo mainittu:
Kyyria. :eek:
Kaikki jotka käyttää DJ:tä tai MC:tä nimen alussa, jotka ei niitä oikeasti ole..Esim. onko DJ Bobo tehnyt dj-keikkoja? Vai soitteliko se nuorempana radiossa polkka levyjä? (miksaamatta niitä) :crybaby:
Onneks monet pitkän linjan dj:t on jättäny sen "DJ:n" nimen alusta. Esim. Hell, Krust..
No toi Project-pääte tulee kyllä aina ekana mieleen, kun ite tekee jotain biisejä "sivuprojektina".. DJ Alligator Project on kyllä tyhmimpiä!
Entäs Eiffel65:n levyn nimi "Europop" :angry:
Btw, ootteko kuunnellu tarkemmin tota DJ Bobon "räppiä", joka toinen sana on "everybody" tai sitten jotain "Move Your Body" "It's Time To Party".. :angry: Ja Millonkohan JS16 tuottaa levyn, jossa ei oo jotain rockin' tai rocking kappaletta?
Btw, ootteko kuunnellu tarkemmin tota DJ Bobon "räppiä"
Yrittäny välttää parhaani mukaan..
Mua sen sijaan rassaa nää hiphoppareiden vääntelyt, jotka ei aukee, ennekuin ne lausuu:
-Ludacris
-40 thevz
-Ginuwine
Pyhäinhäväistyksenä tuolta jostain charteilta löyty lisäks:
-Plaztikman..
Kaikki jotka käyttää DJ:tä tai MC:tä nimen alussa, jotka ei niitä oikeasti ole..Esim. onko DJ Bobo tehnyt dj-keikkoja?
Jostakin kuulin että Bobo oli jonkunsortin hiphop-dj ennen kun alkoi tekemään musiikkia.
Jostakin kuulin että Bobo oli jonkunsortin hiphop-dj ennen kun alkoi tekemään musiikkia.
Oikeastiko? Siinä se on varmaan sivussa opetellu itekin sitten räppäämään.. :crybaby:
Notkea Rotta :'(
Minne jäi Dr Bombay