Koneisto 2004 - Kaapelitehdas, Helsinki 13.-14.8.
Ei kai ne nyt oo menny uusiin sitä settiään (alkukesä) tän uuden levyn kunniaks!!? :o
Koska jos mm. Domination ja Ajare ei pamahda ilmoille ni mä luovutan selkäydinnesteet! :heart:
joo en oo pahemmin kaksikon livesettejä kuunnellu, mut kylhän niissä aikamoinen meininki on aina ollu päällä varsinkin loppua kohden. esim just noi coman mainitsemat tykittelyt voi olla merikaapelihallissa ns. kova juttu :)
ei ikava kyl pamahtanut miamin keikoil ainakaan, mut uutta levyahan jabat onkin promoamassa.
taalta loytyy setti one worldist heinakuulta: http://www.hybridized.org/sets/?id=150
ja tos tracklist
Way Out West | Northern Lights
Way Out West | Melt
Way Out West | Don't Forget Me
Way Out West | Everyday
Way Out West | Apollo
Way Out West | Killa
Way Out West | Fear
Way Out West | Anything But You
Way Out West | Just Like A Man
eli aika leppoisaa menoa odotettavissa :heart:
Tulossa ollaan. Ja täältä ISEAan. Erkko, saat tarjota bissen.
Koska olen jo valmiiksi profiloitunut Koneiston uskollisena kannattajana, mutta samalla sen kriitikkona, jatkan samaa linjaa. Miksi ihmeessä psykeartistit ovat täsmälleen samat kuin viime vuonna? Sen verran mitä minä olen psykeskeneä seurannut, niin sieltä olisi kyllä löytynyt pilvin pimein tuoreempia ja ehkä kiinnostavampiakin esiintyjiä kuin nuo uudelleen valitut. Esimerkiksi Unlive, to name some. Eikö Koneiston yksi tavoite ole esitellä konemusiikin vähemmän tunnettuja suuruuksia laajemmalle yleisölle? En tajuu. :rolleyes:
Kyllähän siellä soittaa ainakin yksi psyke dj joka ei ole koneistossa aiemmin soittanut :)
jos mm. Domination ja Ajare ei pamahda ilmoille ni mä luovutan selkäydinnesteet!
*suljettava astia kädessä odottel*
ja tos tracklist
no HEI! :panic: :scared:
mä en kyllä oikeesti ala jos ei tuu vanhempia hittejä!
mä en kyllä oikeesti ala jos ei tuu vanhempia hittejä!
Joo, en kyl mäkään. Nickille ja Jodylle sen verran terveisiä, että mädät tomaatit ja kananmunat lentävät, ellei Domination, Ajare, Intensify ja Sharkhunt soi.
:mad:
Paikalle vain perjantaiksi, kun lauantaille on valitettavasti muuta menoa. Rantalavalla festarit alkavat vakuuttavasti Dani Sicilianon, Tasottavien ja host-DJ:n voimin! Roskilden keikallaan vain nälkää kasvattanut Plaid, loungen brittinaksuttelijat ja Turbiinisalin tekno-elektro -meininki pitää myös tsekata. + toivottavasti paljon muuta :)
mites tällä kertaa kamerapolitiikka?
jos ketään nyt sellanen klassikkosetti kiinnostaa, niin siellähän sitä kuulee...
no kyl :eek:
mut mihin aikaan, että tietää suunnitella aikatauluja..?
22.30 / 23.00 -> chicago/hip/acid housea (Mr. Lee, Adonis ja kumppanit on mukana levylaukussa... ja onhan siellä myös Mr. Fingers... Can you feel it?)
24.00 ->
- teknoa (mukana mm. valikoituja levyjä seuraavilta yhtiöiltä: R&S, Tresor, NovaMute, +8, Harthouse, OverDrive...)
- trancea (niitä kivoja kappaleita Cosmic Babylta, CJ Bollandilta tai sit vois soittaa vaikka Aphex Twiniltä Polynomial-C:n tms.)
- ravea(?) (äkkiseltään tulis mieleen vaikka joku Misjah&Groovehead, Emmanuel Top ja sitä rataa)
I think you get the picture...
No pärkkele! Kyllä maistuis! Missäs siellä soitatte eli mihnä tuo Pleikkari 'areena' oikein on?
Ja vittu mäen vielkään osaa päättä pitäskö lähtee vai ei!? Taytyy huomen duunissa funtsia ja sitte ihan fiilispohjalta lähtee tai ei...
Ilmasta tulee kylmähkö ja kenties sateinen, jonottaminen ja tungos vituttaa, matkustaminen on perseestä ja majoitusta ei oo varattuna joten bussilla takas turkuun lauantaiaamuvarhain. Vaakakupissa toisellapuolella on Plaid, Hawtin ja pari muutaki kivaa artistia...
Hmm, saisikohan lipun vaihdettua rannekkeeseen tänään jo hieman aiemmin, ettei sitten tarvitsisi jonottaa niin törkeän kauan alkuillasta?
Tietääkö joku asiasta? Viimeksi oli näin noin 2 vuotta sitten.
Hmm, saisikohan lipun vaihdettua rannekkeeseen tänään jo hieman aiemmin, ettei sitten tarvitsisi jonottaa niin törkeän kauan alkuillasta?
Tietääkö joku asiasta? Viimeksi oli näin noin 2 vuotta sitten.
Ainankaan viime vuonna ei ollut minkäänlaisia jonoja
kun meni riittävän ajoissa (20-21).
Lank:
Palkansaajain tutkimuslaitos pitää alkoholiveron alennusta huonona keinona työllistää. Outo näkemys. Työllistäähän se vaikka ketä: poliisia, terveydenhuollon henkilökuntaa, hautaustoimistoja...eli mukavat illat sinne sulle ja muistellaan menneitä seuraavasti haikeana ravintolan tiskillä:
- Oli ne aikoja kun mentiin lavalle tanssimaan. Pidettiin hauskaa, vähän joskus tapeltiinkin, tyttöjä saatettiin kotiin ja hyvät orkesterit soittivat. Ja seuraavana päivänä kukaan ei muistanut eilisestä yhtään mitään...
:winkwink:
Plastikman is coming....
Tätä päivää on sitten odototettu ja monta vuotta.
Voi pyhä hippi, taikasapeli ja tulipalo.
"Nälkää, janoa, huutoa, tanssia, tanssia, tanssia, tanssia!"
-A
Onpahan tätä taas odotettu.
Mennään jo.
Mennään jo.
Mennään jo.
Nähdään Kaapelilla!!!
Love: Nakki-Aamos K. Kimara :silence:
Voi pyhä hippi, taikasapeli ja tulipalo.
"Nälkää, janoa, huutoa, tanssia, tanssia, tanssia, tanssia!"
-A
Onpahan tätä taas odotettu.
Mennään jo.
Mennään jo.
Mennään jo.
Nähdään Kaapelilla!!!
Love: Nakki-Aamos K. Kimara :silence:
..vai tällasta meininkiä.. :scared: ..muista lääkitys!
..menoX ==> :happyroll:
Ja niin päätti Tumpsikin lähteä kohti Koneistoa (, ekaa kertaa HelsinkiKoneistoon...)
Tosin myöhäinen ajankohta tietänee jonotusta, ku päästään lähteen vasta
tunnin parin päästä...
Kai niit lippui vielä on? Ovelta siis..