X-Rust Presents: MULTIPLIED 20.8.04 @ Klubi, Turku
kuulostaa "eri" hyvältä :cool:
tänne pitäs päästä.
Juna alle ja tuloks! me tehdään sitten vastavisiittiä tampereelle. :)
Kuis kauan Tampereelta ajaa Turkuun jos noudattaa nopeusrajoituksia silleen letkeesti. Toi mimmi olis meinaan ihan pakko kylä tullaan tsekkaamaan. :eek:
1h30min
oispa ollut kiva tulla, mutta kun en kuulu niihin ihmisiin joilla on viikonloput vapaita niin pakko vaan toivottaa hauskoja kemuja teille muille.
oispa ollut kiva tulla, mutta kun en kuulu niihin ihmisiin joilla on viikonloput vapaita niin pakko vaan toivottaa hauskoja kemuja teille muille.
No höh, hetken jo luulin että täällä nähdään :(
Bootin uusin miksaus löytyy täältä:
Im Still Breathing
ompa söpö tyttö :hearts: eli tuun tänne!
mut buhuu lelle vois kyl sairastua töistään täks ajaks et sitä ees näkis joskus
:( :( :(
Tänne!
flyereitä voi alkaa metsästämään kaupungilta. tulevat jakoon suunnilleen tänään.
hemmetti...tännehän täytyy ehdottomasti tulla.
p*rhana kun menee loveboatin kanssa päällekkäin.. varmaan parasta klubilla tänä vuonna. etenki markoteknoa kuulee nykyään aivan liian harvoin.
Hehe!
mainstage näyttää suorastaan jumalaiselta, heti alusta alkaen ja vapaatakin taitaa olla töiden puolesta. Eli tänne. ;)
Herra Boot ottaa varmaankin yhden "kopion" mukaan ja laittaa sen mun taskuun, jotta voi sitten himassa jälkeenpäin fiilistellä. :)
lisäystä lineuppiin. mero tulee vetämään settiä biospheren puolelle.
nii ja eräs henkilö täyttää muuten 20.8. vuosia ;)
nii ja eräs henkilö täyttää muuten 20.8. vuosia ;)
Kukakohan?
Sellaista vielä lisäilisin että ottakaa ihmiset huomioon se että tuohon lipun hintaan tulee 1 e eteispalvelumaksu, joka peritään lipun oston yhteydessä. Normaali käytäntö, mutta unohtui noista infoista. Tuskin kuitenkaan kaataa kenenkään taloutta.
saanko kakkua, mulla nimpparit 20.8.?
saanko kakkua, mulla nimpparit 20.8.?
mullon kans. (sami) :cool:
no hempuran juhlakalut, menee koko bileiden budjetti kakkuihin! :)
Ai niin, niin on muuten mullakin.
En ois edes muistanut......
ööh...21.pvä olis Mental starter, eli nämä vois toimia oivana lämmittelynä niille. Tesnoo koko viikonloppu :happyroll:
tulee kyllä levotonta :scared:
töistä on onneksi saatu vapaata koko viikonlopuksi, eipä ole pomo soittelemassa tulikivenkatkuisia puheluitaan taas.