Sanonnat ja sanat jotka ovat perseestä
"me ollaan hävitty tää sota" - SuomenPuollustusWoimat
Puollustus kahdella ällällä kuullostaa kyllä karseelta. :mad:
Milloin tässä threadissa aletaan luuppaamaan madventuresin poikien juttuja? :mad:
Milloin tässä threadissa aletaan luuppaamaan madventuresin poikien juttuja? :mad:
Toivottavasti ei kuuna päivänä, kun olen onnistunut niiltä tähän astikin välttymään. :panic:
sehän olisi varsin päräyttävää jos aloitettaisiin.
"tää on niin läppä :DD" @ irc-galleria
"ei millään pahalla.." @ irc-galleria
"ilmeellä" @ irc-galleria
Jokohan tää on ollut...
RAKSUT (missä tahansa yhteydessä, paitsi lemmikkieläimen ruuasta puhuttaessa)
myös <3 on aika spede merkkiyhdistelmä. Tarkoittaako esim. "mUn rAkSuT <3" että sinulla on vähemmän kuin 3 ystävää tai "bestistä"?
"Maistuva" musiikista puhuttaessa. En tiedä miksi meinaan oksentaa joka kerta törmätessäni kyseiseen sanontaan... :crybaby:
"Ihan aikuisten oikeasti"
V!ttu, että osaa olla ärsyttävä sanonta. Nyt loppui tuon käyttäminen!
myös <3 on aika spede merkkiyhdistelmä. Tarkoittaako esim. "mUn rAkSuT <3" että sinulla on vähemmän kuin 3 ystävää tai "bestistä"?
<3 luetaan "nyytit" samaan tapaan kuin @ luetaan "at". Eli tässä tapauksessa "mUn rAkSuT nyytit." Oliko toi sun esimerkki muuten kuvatekstistä?
En tiedä onko jo ollu, mutta "veit jalat suustani" on kyllä aika tard sanonta.
Ja "elämä on" alkaa kanssa jo vituttaa.
kuka=ketä
esim. "Kuka se oli?" vrt. "Ketä se oli?"
siis vittusaatana millaista kielen raiskaamista
Nupsnääki (=nuppineula) :mad:
en tiiä onko jo mainittu, mutta
[size=200]RAKSU[/size]
viljellään erityisesti teinien keskuusessa klubituksessa. viddu raksu tulee lomille, tänään nään raksun, mun raksu on ihqu, raksu sitä, raksu tätä.
please stop it, tekee mieli yrjötä aina kun nään ton sanan.
^__________^
AAAAAAAAARGH!
sen lisäks munkin mielestä ärsyttää et musiikki "maistuu" ...
automaaginen
viljellään erityisesti teinien keskuusessa klubituksessa. viddu raksu tulee lomille, tänään nään raksun, mun raksu on ihqu, raksu sitä, raksu tätä.
Viimeksi kun tarkistin niin se tarkoitti nipsua, pitäiskö toi tulkita että käyttö on varsin arkipäiväistä klubituslaisten joukossa?
en tiiä onko jo mainittu, mutta
[size=200]RAKSU[/size]
please stop it, tekee mieli yrjötä aina kun nään ton sanan.
Jep, tämän olisin tänne itsekkin laittanut. Siis yökyök, yks kammottavimmista sanoista!
Jenkkivetoinen IT-konsulttibullshitjargon kokonaisuudessaan.
Nupsnääki (=nuppineula) :mad:
Never heard... Luojan kiitos... Missäpäin maailmaa tollasia hirveyksiä viljellään...?