mitä ruokaa inhoot?
Ei ole tähän mennessä tullut mitään mitä en voisi syödä. Skorpionejakin on tullut maistettua ja kuivattuja matojakin jotka olivat todella hyviä. Ainoa mistä en oikeastaan pidä on keitetyt porkkanat ja ihra.
kaalilaatikko. hy fan.
[q]dizzyli:
Ei tykkää:
Liha, kala (kaikki ällöt merenelävät), kana, juusto, sienet, pavut, rahka, viili (superyök)
Älkääkä kysykö Mitä sä sitten syöt??!!
[/q]
ei tartte.. pulla taitaa maistuu..
Olen kaikkiruokainen mutta löytyy monta asiaa joista en tykkää.
Kaalilaatikko. Ihan kauheeta.*eiei*
Mikä kaalilaatikossa on vikaa? Ainakin kun teen sitä mutsin reseptillä, siitä tulee niin vastustamattoman hyvää että sitä voisi syödä joka päivä
Kaikkea, minkä joku toinen on syönyt ja sitten oksentanut mun peitolle.
[q]Blues:
Mikä kaalilaatikossa on vikaa? Ainakin kun teen sitä mutsin reseptillä, siitä tulee niin vastustamattoman hyvää että sitä voisi syödä joka päivä
[/q]
Niinp kaalilaatikko on ihan tosi herkkuu
*slurps*...
Tällä hetkellä en inhoa mitään. On niin nälkä, että voisi syödä mitä vaan
[muokattu 11.9.2003 10:57]
Jos täytekakkuun on menty laittaa banaania
eli siis en pysty syomään banaania.
Se on ehdottomasti listan ykkönen
maksalaatikko, mustamakkara, kalakeitto, kesäkeitto, ööö mitäs muuta?*ding*
S*dissaa*I*dissaa*P*dissaa*U*dissaa*L*dissaa*I
Siin o jotain niin kamalaa et ei lähelle pääse ku *dissaa*kaali*dissaa*
Kaikkee muuta yleensä pystyy syömää....*joo*
Siis mä inhoon sisäelimii, sitten mä inhoon maksalaatikkoo ja sit mä inhoon kesäkeittoo ja mä inhoon perunoita, kalaa, sieniä ja sit mä inhoon ihmisiä, jotka sanoo yäk, tää on pahaa *plur*
Lanttulaatikko aiheuttaa mulle välittömän yökötyksen..
Tähän jätemyllyyn uppoo kaikki paitsi mämmi*eiei*!!!
[q]abcdtatu:
maksalaatikko, mustamakkara, kalakeitto, kesäkeitto, ööö mitäs muuta?*ding*
[/q]
mustamakkarahan on hyvää.. ja kala & kesäkeitto ihan ok.. maksalaatikkokin on jees jos ei oo paljoo rusinoita seassa.. ja lanttu & porkkanalaatikkokin on hyvää, tulee ihan joulu mieleen..*hymy* kaalilaatikko menettelee.. ja sipulihan on ihan parasta! maustetta saa olla..paljon sillee et nokka vuotaa!
pinaattikeitosta en tyksi..enkä livekalasta(?) enkä sienistä.. mut varmasti kaikki menee alas jos on iso nälkä, eri asia on sit nauttiiko siitä sit nii hirmusesti..
Inhoon kaikkea kasvis moskaa...*hmph*
Tomaattikeittoa! Ällötys maximus! Ja vielä niinkuin jenkit sitä vetävät eli murennettu lautanen täyteen voileipäkeksejä...
Tomaattikeittohan on HYVÄÄ*joo*
Sen sijaan maksalaatikko...sienet....lanttulaatikko...*eiei*
Maksalaattikkoa...*voiei*
Porkkanalaattikkoa...*voiei*
kaikkia kala ruokia...*voiei*
kaalikeittoo....*voiei*
pinaatti ja veri lettuja....*voiei*
makaroonivelliä...*voiei*