mitä ruokaa inhoot?
Mitään elukkaa en syö, mutta sekään ei liity lainkaan ettenkö olisi Tykännyt lihasta..
Mut muuten.. En taida inhota mitään ruokaa! (nojoo, mäkkisafka on aivan oksettavaa,mutta mitään yksittäistä ruoka-ainetta tmv en ällöö)
Siskonmakkarakeitto, yöks.. Ne makkarat näyttääkin ihan kikkelin pätkiltä..
[q]Norb, 14.8.2006 11:26:
Siskonmakkarakeitto, yöks.. Ne näyttääkin ihan kikkelin pätkiltä..
[/q]
Eikös se muna sitten muutenkaan maistu vai? :D
[q]hallucinogen, 14.8.2006 11:27:
Eikös se muna sitten muutenkaan maistu vai? :D
[/q]
Hmm, ei pureskelu mielessä xD
[q]Norb, 14.8.2006 11:28:
Hmm, ei pureskelu mielessä xD
[/q]
Joo parempi niin ;D
Siskonmakkarat ei oo kyllä munkaan herkkua.
-mämmi
-pinaattikeitto
-porkkanalaatikko*poks**sars*
mätiiiii...ja kuvottaa ees ajatus jostai sisäelimist ja kielest yms..muust tosi oksust..
[q]kap-pu, 13.8.2006 01:14:
harmi! etenkin rasvaisen kalan (lohi yms.) syönti auttaa rakentamaan aivojen välittäjäaineita ja vieläpä tuoreen brittitutkimuksen (wau!) mukaan suojaamaan Alzheimern taudilta. no mut. ei kaikki voi pelastua. :(
[/q]
Tarkoitatko että kalan rasvahapoilla on näitä mainitsemiasi terveysvaikutuksia? Vai edistääkö terveyttä jokin muu kuin rasvahappo kalassa?
Kala ei ole ainoa mahdollisuus saada rasvahappoja. Niitä saa myös muualta mikäli kalan syönti ei onnistu.
ehkä ainoa asia mitä en voi sietää ollenkaan on KUMINA. ne pienet siemenet missä tahansa ruoassa saa mut yökkäämään. Olen todennut, että mun kannattaa välttääkin sitä, ehkä se ei vaan sovi mulle.
en myös luultavasti vieläkään tykkää kesäkeitosta. Äiti teki sitä aina pikkusiskolle ja jouduin samalla syömään. Hyi helvetti. Tilliliha on myös tosi oksettavaa ja kaalikääryleet.
[q]satumetsä, 15.8.2006 10:26:
Tarkoitatko että kalan rasvahapoilla on näitä mainitsemiasi terveysvaikutuksia? Vai edistääkö terveyttä jokin muu kuin rasvahappo kalassa?
[/q]
Ilmeisesti tuo suoja Alzheimerin haittavaikutuksia vastaan johtuu juuri Omega-3:sta, joten sitä kai sitten pillereistäkin imaillen saa.
Tuossa linkki aiheesta, löytynee muitakin vaikka hakusanoilla "Omega-3 prevents Alzheimer" http://www.webmd.com/content/Article/93/102368.htm?pagenumber=1
[q]kap-pu, 15.8.2006 10:49:
Ilmeisesti tuo suoja Alzheimerin haittavaikutuksia vastaan johtuu juuri Omega-3:sta, joten sitä kai sitten pillereistäkin imaillen saa.
Tuossa linkki aiheesta, löytynee muitakin vaikka hakusanoilla "Omega-3 prevents Alzheimer" http://www.webmd.com/content/Article/93/102368.htm?pagenumber=1
[/q]
Kyllä lisäravinteena sitä saa. Kyllähän noita tutkimuksia löytyy puolesta ja vastaan. Täysin todistettua ei ole, että omega-3 estäisi Alzheimerin taudin tai muita sairauksia.
Usein tutkimuksissa, joissa terveysvaikutuksia on havaittu; ovat nautitut määrät olleet paljon suurempia kuin suositeltu annos (siis määrä, jota elimistö tavritsee).
OT mutta kuitenkin...
pekonia. hyyyyi. se haisee pahalle.
[q]luode, 15.8.2006 12:00:
pekonia. hyyyyi. se haisee pahalle.
[/q]
höpötät... pekoni on parasta mitä rahalla saa. Varsin tuoretta, raakana suora pakeetista ja oluen kanss. mmm... ham.
AURAJUUSTO & HOMEJUUSTO SUCKS!!!
EDIT> ja ananas pitä kieltä lailla, aina ne laittaa sitä pitsaan ja joutuu kaivamaan sitä haarukalla siitä pois.
Oliivit & homejuusto ;<
Kaikki kasvissetit on aika ällöö.
Edit, paitsi kurkku, tomaatti, salaatti, noin niinku tuoreeltaan.
Edit2. Nii ja sit homejuustot ja sen semmoset homeiset ja pilaantuneet elintarvikkeet.
karjalanpiirakat ja kiusaukset *pökr*
[q]Sallakat, 15.8.2006 10:42:
ehkä ainoa asia mitä en voi sietää ollenkaan on KUMINA. ne pienet siemenet missä tahansa ruoassa saa mut yökkäämään. Olen todennut, että mun kannattaa välttääkin sitä, ehkä se ei vaan sovi mulle.
[/q]
Mietin täs just topikkia selaillessani onko mitään ruoka-ainetta jota ei vanhemmiten olis oppinut syömään, niin kuminahan se! Yäk! Joskus päiväkodissa tai koulussa oli vielä semmosta näkkäriä johon oli upotettu noita inhon siemeniä. Kuulemma myös koiran hajuaistin pystyy sekoittamaan kuminalla
(Ei pidä sekoittaa juustokuminaan eli jeeraan, joka on aivan pakkomauste kaikessa intiahenkisessä *kuolaa*)
ei mitään ruokaa voi inhoo <3
Kala.
Kesäkeitto on ollu yrjötys ihan pennusta lähtien.