Depeche Mode Ma 06/03/2006 @Hartwall Areena, Helsinki
Dramaattista konemusiikkia ja taiten rakennettua tanssibiittiä esittävän uusromanttisen Depeche Moden maailmankiertue liittyy brittiyhtyeen yhdenteentoista albumiin "Playing The Angel".
Uusi levy on tuotettu yhteistyössä Ben Hillierin kanssa, jonka ansiolistaan sisältyvät Blurin "Think Tank" ja Dovesin "Some Cities". Ensimmäinen single on nimeltään "Precious".
Depeche Moden edellinen albumi "Exciter" julkaistiin 2001. Studiolevyjen välissä ilmestyi vanhoja sävellyksiä uudistetussa muodossa sisältävä "Remixes 81-04", jota myytiin maailmanlaajuisesti yli miljoona kappaletta. Mike Shinodan remiksaama "Enjoy The Silence" nousi singlelistojen kärkeen ympäri Eurooppaa.
Vaihtoehtorockin legendan levyjä, mukaan lukien legendaariset "Music For The Masses" (1987) ja "Violator" (1990), on myyty yli 50 miljoonaa. Ne ovat 1981 julkaistusta "Speak & Spell" debyytistä lähtien komistaneet brittilistan kärkikymmenikköä. Megatähteydestään huolimatta kokeilunhaluinen trio (Dave Gahan, Martin Gore, Andy Fletcher) on säilynyt musiikillisesti osana undergroundia.
Depeche Mode soitti edellisellä maailmankiertuellaan 85 keikkaa yhteensä 2 miljoonalle ihmiselle. Tähän sisältyy Hartwall Areenan konsertti syyskuussa 2001. Laulaja Dave Gahan esiintyi soolona Provinssirockissa 2003.
Pvm Tapahtumapaikka Liput Klo
Ma 06/03/2006 Hartwall Areena, Helsinki 47 ja 51 euroa Lippupalvelusta ke 7.9. klo 9 alkaen. 18.30 ovet aukeavat, soitto alkaa noin klo 20
LÄHDE: WELLDONE.FI
Hmm, täytyypä pistää vakavaan harkintaan. Bändi rokkasi kyllä pari vuotta sitten varsin vahvasti Hartwallilla.
Täällä ollaan!
Todellakin tänne :heart:
TÄNNE!
Hmm, täytyypä pistää vakavaan harkintaan.
Juu, tätä sietää vakavasti harkita.
Vau :happyroll:
vuosi 1983 muutti musiikillisen elämäni eli täällä ollaan.
Jiihhhaa \:)/
Kai sitä nyt kaikkien aikojen suosikkibändinsä keikalle pitää tulla...vaikkei halvaksi tulekaan :scared: Ja maanantai on päivämääränä mulle aika huono, mutta ei parane valittaa. :D
Mun lähelle ei kannata tulla, laulan yleensä mukana. :D
jahas, eipa tarvitse vaivautua pasilaan siis. aanesi rikkoo ikkunalaseja
varmasti messarin holiday innista asti.
ei tarvi harkita, molemmat aikaisemmat Deppareiden Suomen keikat nähty, samoin Gahanin soolo Provinssissa... kaikissa ollut mahtava meininki.
:hearts:
Kai sitä nyt kaikkien aikojen suosikkibändinsä keikalle pitää tulla...vaikkei halvaksi tulekaan :scared: Ja maanantai on päivämääränä mulle aika huono, mutta ei parane valittaa. :D
Jättää yhen baari-illan väliin, niin lippurahat on säästetty jo siinä :cool: '
Vakavaan harkintaan laitetaan tuonne ilmestyminen.
Tänne. Ehdottomasti. :heart:
Jeba! Tätä onkin sitte taas odoteltu. Jokasella DM:n Suomen keikalla olen ollut enkä missaa tälläkään kertaa. Ei tästä paljon paremmaks voi konsertti mennä.
Kyllä. Tänne!! Viimeksi kun piti mennä keikalle, lähdinkin Ibizalle... Jos tällä kertaa ihan oikeasti pääsisi paikalle.
Gahanin ääni ja Moden tummat sävyt sytyttävät aina. :heart:
06/09/2005
DEPECHE MODELLA ENNÄTYSKYSYNTÄ
Norjan ja Ruotsin areenat jo loppuunmyytyjä!
Helmi-maaliskuussa Pohjoismaita kiertävä vaihtoehtorockin legenda Depeche Mode on osoittanut vetovoimansa: lauantaina myyntiin tulleet Oslon konsertin 8.700 lippua loppuivat 27 minuutissa. Eilen täyttyivät Göteborgin ja Tukholman areenat (9000 ja 13.000 paikkaa) 40 minuutissa. 6. maaliskuuta Hartwall Areenalla toteutuvan Suomen konsertin 10.700 lippua tulevat myyntiin huomisaamuna.
Lokakuussa Floridasta alkavan Depeche Moden maailmankiertueen teema on "Touring The Angel" 19.10. ilmestyvän yhdennentoista albumin "Playing The Angel" mukaan. Brittiyhtyeen levyjä, mukaan lukien legendaariset "Music For The Masses" (1987) ja "Violator" (1990), on myyty yli 50 miljoonaa. Ne ovat 1981 julkaistusta "Speak & Spell" debyytistä lähtien komistaneet brittilistan kärkikymmenikköä. Megatähteydestään huolimatta kokeilunhaluinen trio (Dave Gahan, Martin Gore, Andy Fletcher) on säilynyt musiikillisesti osana undergroundia.
Depeche Mode soitti edellisellä maailmankiertuellaan 85 keikkaa yhteensä 2 miljoonalle ihmiselle. Tähän sisältyi Hartwall Areenan konsertti syyskuussa 2001.
KONSERTTI
Maanantaina 6.3.2006 Hartwall Areenalla, Helsingissä
Ovet aukeavat klo 18.30
Soitto alkaa noin klo 20
LIPUT
Myynti alkaa keskiviikkona 7.9. klo 9 Lippupalvelun
- lippukaupoissa
- puh. 0600-10-800 (1,30 euroa/min + pvm)
- puh. 0600-10-020 (4,93 euroa/puhelu + pvm)
- http://www.lippupalvelu.fi
Liput 47 ja 51 euroa.
LÄHDE:WELLDONE.Fi
Depeche Mode on synapopin kuningas. Vuonna 98 olin viimeeks ja keikka oli vitun roxxxx! 2001 jäi välistä mut tää ei :)
Taitaa olla mullakin DM 98 ainut kerta ala-asteen pakollisten laulukokeiden ohella, ku oon laulanu jossai :D
Lippu ostettu. :heart: