juhannus

Back to yleinen keskustelu O

[q]ninni, 16.6.2005 16:35:
töissä
[/q]

siusta on tullu työnarkomaani... lepää nainen joskus

[q]UnityF, 16.6.2005 16:37:
---
ninni, 16.6.2005 16:35:
töissä

---

siusta on tullu työnarkomaani... lepää nainen joskus
[/q]

nii kai pitäs

Hankoon,ja vielä tällä kertaa leirintäalueelle:)

Ajattelin viettää vaihtoehtojuhannuksen kotona kouvolassa.

Juhlii synttäreit pusikos hippien keskel*nauru**jiihaa*

Joo tosiaan midnight summer festival <3 <3 ihhg

Mä en oikein tiedä mihin oon menossa. Onhan tässä vielä aikaa miettiä Kait mä jostain metsästä itseni löydän tai sitten en

Juhannus 2005 menee Loviisassa löhöilleen ja Rönnäsissä golfia pelaten.

[q]mange, 20.6.2005 20:17:
Juhannus 2005 menee Loviisassa löhöilleen ja Rönnäsissä golfia pelaten.
[/q]

Jotain puuttuu ;)

RMJ *sydän*, kolmas kerta toden sanoo *piis*.

Fuk, kohtahan se on jo..

Jengi menos Hankoon päin. Minkäslainen meno siel Hangos yleensä on ja missäpäin porukka siel pyörii? Onks siel klubbaajia jossain samas mestas vai joutuuks rähisee rokujen kaa?? Tarkiotus ois mahdollisimma vähän sijoittaa rahaa.

älä ny sinne hankoon mene!tammisaares ainakin hyvää settii tulossa...

[q]psysex, 20.6.2005 21:21:
älä ny sinne hankoon mene!tammisaares ainakin hyvää settii tulossa...
[/q]

Joo mut kaverit pyyteli Hankoo. Toisaalta Tammisaari ois hyvä vaihto ehto.

mitä on tammisaaressa? itellä oo mitään tietoo mitä tekis....ei jotenkin perusmökkidokailut innosta...ehkä jään makaan vaan himaan ja ryven itsesäälissä

tai sit en..

Jep,mulla kaikki kaverit menossa hankoon,siks sinne,sielläkin huhujen mukaan hyvää settiä tulossa joten sinne sitten ihan mieluusti, vaikka tammisaari oiskin houkutellut.

tammisaareen sinne leirintäalueelle!hyvä meininki..ainakin mä raahaan taas laitteet sinne ja pidän vaihtoehto "bileet"ku kaikki ei välttämättä jaksa sitä ranta disco nrj/kiss fm menoa*pahis*

Kertokaa onko PORVOOSSA jussina mitään muuta ku lavatanssit Tanssisaares? Duunin takii jumis tääl mut illat toki vapaata. Pelastakaa mun juhannus!

Ei vitsit, nyt alkoi kunnon juhannuskutina kun sain frendiltä kimppameiliä koskien meidän juhannusjubileumia.
Mökissä, joka on lähinnä talo nukkuu 18 henkeä (mukaanlukien minä), pakuissa lisää ja sit ihmisiä on tulossa käymään lähistöltä.
Hassua on, et mestassa on sisävessa ja rantasaunas suihku. Viimeks onnistuin joka toinen kerta vessaan mennessäni lähtemään ulos.. Möksälle on ostettu myös jättitrampoliini ja tietty kaikki mahdolliset pelit mölkystä triviaaliin on messissä. Perussafkat, grillihiilet yms ostetaan kimpas. Grillattavat, muut ruuat ja juomat hankitaan pienemmis porukois. Ja muutama levynpyörittäjä tuo levynsä.

Ihanaa, tulee varmasti niin loistojussi ja aurinkoa luvattu kovasti myös!

Kuulin että Hietsussa olis taas aattona dj:t soittamassa. Siis stadissa

juhannus 2006??mihin jengi suunnistaa...???

O