montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?

Back to klubitus.org O

pitäs varmaa kysyä enemmänki monta kertaa tunnissa :D

koko ajan*hih* ei oo elämää...:/

[q]jjkobsson, 29.3.2007 18:25:
Klubbari on aina auki selailimessa, kun kone on auki.
[/q]

Käytännössä näin joo :)

[q]Putte, 2.4.2007 13:00:
---
jjkobsson, 29.3.2007 18:25:
Klubbari on aina auki selailimessa, kun kone on auki.

---

Käytännössä näin joo :)
[/q]

näin on, toisena alotussivuna aina kun selaimen käynnistän.

Mutta yleensä uusia "istuntoja" joku 2-3kertaa päivässä, riippuen missä oleskelen.

Yllätyksekseni laskin että suurinpiirtein kerran päivässä. Taitaa tosin alkuaikojen innostus olla melko lailla ylikorostettuna tuossa statistiikassa. Nykyisellään kerran viikossa tai kahdessa, noin yleensä.

avaan klubbarin joka kerta kun käyn jollain koneella.ehkä noin neljänä-viitenä päivänä viikossa tällä hetkellä. kotona kone mutta ei auki joka päivä. toisella työpaikalla kone käytössä ja toisella taas juoksen ympäri kaupunkia asiakkaitten luona päivät pitkät.

2044 käyntiä, 155 vkoa => n.13krt/vko.

Alkuaikoina tuli käytyä aika harvakseltaan, nykyään monta kertaa päivässä. Tää on mulla oikeastaan aina auki kun vaan koneella oon.*hihu*

Monta kertaa päivässä päivittäin*hih**tirsk* tulee käytyä
Kaikki varmaan nyt tajusivat*pepsodent*

Montako kertaa hmmmm määhän käytännössä asun klubbarissa, eli liian monta

Juu ei oo tullu laskettua, mut välil "asun täällä" ei hyvä juttu kouluhommien takia ku tänne vaan jää jumittaa vaik piti vaan käydä*tirsk*, mut meillä ei lasketa, - niin kauan kun hyvältä tuntuu*plur*

joka pvä tulee käytyy täällä*nauru*

7449 käyntiä 168 vkossa = ~44 käyntiä / viikko *pökr*

edit: laskinkin väärin aluks (otin kommenttien lukeman :D)

ihan vitun liian monta kertaa ottaen huomioon foorumin keskustelujen tason?

:P

1.8 kertaa päivässä mun laskujen mukaan.

2.6krt per päivä, huh huh...

Kääntäen verrannollinen tekijöihin 1) kuinka paljon hommia duunissa, 2) mikä on hommien deadlinen sekä 3) mikä on motivaatiotaso tehdä ko. hommia.

liian monta...;)

Kone on koko päivän auki ja samoin kaikki perussivut selaimessa. Viikonloppuisin tulee yleensä oltua jossain muualla, joten enhän mä käy täällä kuin 5-6 kertaa viikossa

En liian usein...

1,98 kertaa päivässä... :D

O