juotko, poltatko, käytätkö huumeita?
[q]idi, 29.10.2002 13:25:
en polta
en käytä huumeita
juon toooooosi vähän
ja silti on kiva*ökkö*
[/q]
Kyllä parhaat bileet Täysin selvin päin*sydän*
"elämä on parasta huumetta"
.. niinja lonkku on kyl iha hyvää kans, sitä mä rännitän.
Emmä mitään tarvii.. niiin sekasin aina et huh. Muutaman kerran meinattu heittää baaristakin pihalle, vaikken mitään oo ottanut. Kaikki aina kyselee et mitä mä vedän; parhaita lauseita ollut "kuulutko esso/sieni-kerhoon?" *iloinen**jiihaa* Musta tuntuu et kaikki aineet sais musta vaan tavallisen juntin, joka ottaa tamppausaskelia kuin hypnoosissa oleva sotilas (huom. ei pahalla kyseisiä maantallaajia kohtaan, jos joku itsensä tunnisti)
Käytän:
[x] ihmisiä
*pahis**plur*
Juon liikaa.
Poltan liikaa.
Humehia fiiliksen mukaan.
En juo.. ku ehkä 1-2 siiderii sillo jos jotain juon.. ei mee enempää..
tupakkaa poltan silloin enemmän jos jossain oon mut himas sellasta 2-4 tupakkaa päiväs..
laittomia aineita kokeilin tuossa n.4-5v sitten... mennyttä aikaa jo
Polttanut tupakkaa jo LIIAN monta vuotta. Alkoholia isommassa mittakaavassa 2-3 kertaa kuukaudessa ja sit silloin tällöin duunin jälkeen yhdelle tai satunnaisesti terassille parille. Bileissä yleensä lähes täysin selvänä ("musiikki on parasta huumetta").
ehkä otin, ehkä en
[q]Caser_, 22.7.2006 17:34:
---
idi, 29.10.2002 13:25:
en polta
en käytä huumeita
juon toooooosi vähän
ja silti on kiva*ökkö*
---
Kyllä parhaat bileet Täysin selvin päin*sydän*
[/q]
nimim. "koskaan edes kokeillut polttaa"
Juon, en polta ja huumeitä en ole käyttänyt enkä käytä
silloin tällöin
on parasta huumetta.
[q]mikkihiiri, 8.8.2006 20:39:
on parasta huumetta.
[/q]
Tääkö http://www.sanajaylistys.org/ ?
[q]CM, 8.8.2006 20:41:
Tääkö http://www.sanajaylistys.org/ ?
[/q]
Vaikuttaa oikein asialliselta saitilta. Sieltä löytyy kaikkien uskonnollisten sivujen tärkeimmät osiot eli nettikauppa, josta voi ostaa pastorien paasauksia ihan dvd-formaatissa ja myös divx-streamina herätysliikkeiden kokouksia, joissa ihmiset kaatuilevat, puhuvat kielillä ja henkiparantamista.
Hallelujah!
[q]mikkihiiri, 8.8.2006 20:53:
---
Vaikuttaa oikein asialliselta saitilta. Sieltä löytyy kaikkien uskonnollisten sivujen tärkeimmät osiot eli nettikauppa, josta voi ostaa pastorien paasauksia ihan dvd-formaatissa ja myös divx-streamina herätysliikkeiden kokouksia, joissa ihmiset kaatuilevat, puhuvat kielillä ja henkiparantamista.
Hallelujah!
[/q]
Joo aikamoist huumetta kyllä. Kaverit tuntuu jääneen ikuiselle tripille!
on parasta huumetta.
[/q]
Mä olen aina hieman sekavan oloinen... joo mul on ADHD todettu*super*.. Mut joo kyl juon, poltan tupakkaa ja joskus vähän pilveä.. en pidä kannabista sen vaarallisempana kuin alkoholiakaan.
on parasta huumetta.
[/q]
Jauheena, pillerinä vai poltettuna?
[q]Avernian, 12.8.2006 21:20:
Jauheena, pillerinä vai poltettuna?
[/q]
Leipänä ja viininä totta kai.