mikä on paras peli?
Deus Ex...
Kökkö grafiikka, mutta tarina vei jalat alta!
Tällä hetkellä muotoilen käsitykseni peleistä uudelleen ja tunnustan, että:
Olen pelannut juuri Star Wars: Knights of the Old Republicin läpi, hyvällä puolella.
Aikaa kului pelissä noin 64 tuntia, reaaliajassa noin 110 tuntia/5 viikkoa.*jiihaa*
[muokattu 12.1.2004 02:48]
Warlords IV olis voinu olla paras pc peli
vähään aikaan mutta ne olikin vittu
muutamien parannusten lisäks yksinkertaistanu
joitakin toimintoja ja poistanu kokonaan esim.
mahdollisuuden ostaa uudentyyppisiä yksiköitä
rakennettavaks. Eli toimintoja oltiin 'virtaviivaistettu'
sitten kolmosen, joka oli jo herkkua ja nelosen
parannuksilla olis salettiin addiktiivisimpia pelejä
pariin vuoteen. Nyt antasin tolle Pelit-lehden
kriteereillä ehkä 82 pistettä
Vitun jenkit Pitäis kai olla vaan onnellinen
ettei ne oo tehny tostakin reaaliaikanaksuttelua
[muokattu 13.1.2004 14:14]
vietcong,call of duty,fdf
[q]ravec:
Tällä hetkellä muotoilen käsitykseni peleistä uudelleen ja tunnustan, että:
Olen pelannut juuri Star Wars: Knights of the Old Republicin läpi, hyvällä puolella.
Aikaa kului pelissä noin 64 tuntia, reaaliajassa noin 110 tuntia/5 viikkoa.*jiihaa*
[muokattu 12.1.2004 02:48]
[/q]
Itsekkin sain tuon juuri eilen lopetettua ja aikaa kuli reaaliajassa jotain 4 päivää.. En oikein osannu lopettaa pelaamista, koska se oli sen verran mielenkiintoinen. Ja tietenkin aloitin sen pelaamisen uudelleen*jiihaa*
Jos jotai järjestystä voi laitta ni
1) Quake 1 ja erityisesti QWTF !!!!!*aplodit**aplodit**pihkassa**hali**pihkassa*
2) Need For Speed Underground *kuolaa**kuolaa**pihkassa**pus**iloinen**iihhih*
3) Kaikki pelit joita pääsee mättämään laneilla ( AvP 2, C&C generals yms yms yms)*juonittel**iihhih**nauru*
[q](_I_):
Warlords IV olis voinu olla paras pc peli
vähään aikaan mutta ne olikin vittu
muutamien parannusten lisäks yksinkertaistanu
joitakin toimintoja ja poistanu kokonaan esim.
mahdollisuuden ostaa uudentyyppisiä yksiköitä
rakennettavaks. Eli toimintoja oltiin 'virtaviivaistettu'
sitten kolmosen, joka oli jo herkkua ja nelosen
parannuksilla olis salettiin addiktiivisimpia pelejä
pariin vuoteen. Nyt antasin tolle Pelit-lehden
kriteereillä ehkä 82 pistettä *taputapu*[/q]
oj. en ees tienny että täst oli tullu jo nelonen pitaa varmaan testaa, sen verran killerihyvia noi aikaisemmat ovat olleet.
Stars! Supernova genesis olisi valmistuessaan ollut varmaan mun favorite peli ikina. :( mutta ei stars! itsessaan jaa paljon jalkeen.
Mediaval Total War on mun listassa heti kakkosena tosin sen tilalle nayttaa tulevan hyvin selkeasti bout kuukauden kuluttua ulos tuleva Rome - Total War ei jaksa odottaa että pääsen täysmiehisen legioonan voimin ruttaamaan asterixin kylän maata kiertavalle radalle
http://www.totalwar.com/community/images/br6.jpg
En nyt tiedä onko paras, en kuitenkaan kovin paljoo pelaile, mutta Mafia on kyllä ihan jees. Hyvä juoni ainakin. Ja sitten nää C&C:t ja Warcraftit...
Duke Nukem 3d atomic edition on helposti paras peli koskaan!
tällä hetkellä call of duty
[q]yusu:
tällä hetkellä call of duty
[/q]
Word!
itse olen täysin koukussa Counter-Strikeen, vaikka otankin jatkuvasti turpiin joltain kymmenvuotiailta*nauru*...
Day of the Defeat (DoD), Battlefield 1942, Call of duty
noita tulee pelattua eniten......
Ajanappopelinä Boulderdash ja Elastomania.. Elämäntappopelinä GTA Vice city.. Yhtä Unique jumppia vaille 100% läpi.. prkl. ja vigilantee 200+ leveliin. mörrr.. ampukaa mut.
[muokattu 16.2.2004 10:25]
Tällä hetkellä America`s Army....
[q]Rocca:
Tällä hetkellä America`s Army....
[/q]
[q]pyhimys:
itse olen täysin koukussa Counter-Strikeen, vaikka otankin jatkuvasti turpiin joltain kymmenvuotiailta*nauru*...
[/q]
Jäin siihen koukkuun itsekin, mutta pääsin siitä myös irti lopulta
Jos olisi vielä desktop, saattaisin edelleenkin pelittää tuota. Nykyään ei tule pelattua mitään
Just nyt menossa Newerwinter Nights, sen jälkeen vois kokeilla Morrowindia, GTA 3 Vice City tai Mafia
[q]Avernian:
Saisipa vain kaikkien aikojen parhaan taistelupelin, Bushido Bladen, pc:lle.
[/q]
Sais vielä päivitettynä ja parannettuna. Tuollaisena oli joskus vaan rasittava.
Ja morrowindii kannattaa ne kaikki lisäosat hankkii heti ja eri sivuilta kattoo jotain suht hyviä pelaajien tekemiä patcheja siihen. Siinä kun löytää vaan tarpeeks kiukkusen aseen niin touhu menee turhan helpoks.
[muokattu 16.2.2004 11:10]
mä itte tykkään pelata rakennuspelejä niinkuin sim city 3000, the sims, theme hospital, theme park world, farao....jne... mistä peleistä te tykkäätte?*super**ökkö**super*