mikä on paras peli?
Hitman Blood Money tuntus nastalta
Dreamfall - The Longest Journey oli varsin viihdyttävä ja "kaunis" peli (tosin melko lyhyt ja helppo).
Ei kuitenkaan kolahtanu läheskään niin hyvin kun alkuperänen aikoinaan <3
ONkos muuten kellään tietoe heroes of might and magic5:n julkasu ajankohdasta... Sitä on täs nyt odotettu ku kuuta nousevaa; Mun mielestä ois jo pitäny ilmestyy , mutta ei oo kuulunu viellä mitään.. Homm3 on kyl kaikkienaikojen parhaimpia pelejä omasta mielestäni . Nelonen oli itselleni suuri perrymys , mutta 5:ssa kuulemma palataan 3:n jalanjäjille..
UO
Counter Strike : Sourcee tullu hönäiltyä jo vähä "liikaa" mut onneks oon päässy jo eroon siistä
Hyviä pelejä on hirveesti mutta tässä kaxi parasta mielestäni.
Call of duty:t on kyllä ihan ehdotonta eliittiä.
The godfather on kanssa ihan helv.... hyvä ihan sen takia että siinä riittää haastetta ainakin sellaiselle joka on yleensä ko. tyypin peleissä pää edellä joka paikassa ja myöskin ekana kuollut.
[q]Twist, 27.5.2006 19:15:
ONkos muuten kellään tietoe heroes of might and magic5:n julkasu ajankohdasta... Sitä on täs nyt odotettu ku kuuta nousevaa; Mun mielestä ois jo pitäny ilmestyy , mutta ei oo kuulunu viellä mitään.. Homm3 on kyl kaikkienaikojen parhaimpia pelejä omasta mielestäni . Nelonen oli itselleni suuri perrymys , mutta 5:ssa kuulemma palataan 3:n jalanjäjille..
[/q]
Espoonlahen anttilasta löytyy jo, elikkä on julkastu.
Ja Call of Duty 1,UO ja 2 on kyl aika helmii. sit HL2 ja GTA3
[q]Ameeba^, 27.5.2006 20:38:
---
Twist, 27.5.2006 19:15:
---
Espoonlahen anttilasta löytyy jo, elikkä on julkastu.
Ja Call of Duty 1,UO ja 2 on kyl aika helmii. sit HL2 ja GTA3
[/q]
Nyt putosin taas kärryiltä
[q]Twist, 27.5.2006 20:44:
Nyt putosin taas kärryiltä
[/q]
elikkäs heroes of might and magic 5 on jo kaupoissa :)
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/32100
quake 1/QWFT \o/
quake 3
Master of Orion II: Battle at Antares
X-com 1-2
Anarchy-online
RBS GR/RVS/LD
CSS/se ihan tavallinenkin (hävettää)
DDR
fallout 2
ut2k4
...
ei noit voi laittaa arvojärjestykseen :D
Monkey Island 2 ja Zookeeper
Kyllähän noita nykyisiäkin kermagrafiikka FPS-pullia pelaa läpi mutta harvoja moneen kertaan. No HL2 meni pariin otteeseen.
DDR ja johdannaiset on kyllä ihan ykkösiä (vaikken hommaa osaakaan)
Uutuutena mun listoille on noussut Rome : Total war ja Barbarian Invasion joilla on molemmilla puolensa.
super mario bros. :)
super mariot*aplodit*
[q]BEAT!!, 7.6.2006 10:32:
super mario bros. :)
[/q]
mä en kestä sitä musaa.. ihan hauska peli se perjaattees on
monen vuoden tauon jälkeen ostettiin pleikkari kakkonen (viidellä eurolla *nauru*)
Ja se on täysin toimiva..
Nyt sitten siihin on hankittu mm:
Resident evil 4 joka on ihan huippu
Yksi parhaimpia pelejä mitä on pleikkarille tullu mun mielestä.
(tai sitten kun osaan ratkoo ongelmat paremmin kuin Samuli *hih*)
samoin ostettiin:
Godfather Limited Edition joka on ihan omaa luokkaansa kanssa.
kannatti sijoittaa se muutama juuro lisää niin saatii tää tuplalevy jossa on paljon lisämateriaalii ja yyber hienot kannet
myös:
Grand Theft Auto San Andreas on ihan huippu
mä oon nauranu että täähän on kuin miehille tehty simssi
Mut uppoo muhunkin aika kivasti.
nää kolme pelii on toistaiseksi vieny mun syädmen pleikka kakkosel..
Saa nähä mitä sitten seuraavaksi
Zoo keeper! http://www.ebaumsworld.com/zookeeper.html
Tässä kun ei oikein kysytä mille ja tyyppiä ni näitä on hirveästi.
Nintendo ds:sllä eli käsikonsolilla parhaita on strategiat tyyliin Fire Emblem ja vanhat snessi rpg käännökset tyyliin secret of sword.
Pc:llä noh Netti texas ja Wow ja nyt Gw2 kohta hellgates of london ehkä.
Texasi tietty ihan livenäkin on korttipelien aatelia. Tosin kyllä Magic the gathering on bueno.
Lauttiksista Menolippu jota voi pelaa tavistenkin kanssa helposti ensilauttiksena on kiva.
Pichcar <- neppispeli =P Formula De <- formulaa.. bohnanza <- paputradeusta etc Näitä on liikaa :)
Kaikki rpg:T yms autopelit consoleilla .. survival horrorit maistuu kans onhan noita.
Oikeestaan ainoot pelit mitä on koskaan tullu pelattua on The Simsit, GTA:t, Need for speedit ja Time Splitters (tjsp.), ja noista paras ehdottomasti Need for speedit. Muutenki autoilupelit iskee parhaiten!
[q]vinsku, 18.6.2006 23:00:
Zoo keeper! http://www.ebaumsworld.com/zookeeper.html
[/q]
voi ei. mä olin just ehtiny vierottuu tosta. nyt oon taas koukussa.