DSH presents: DONATO DOZZY & Samuli Kemppi & J.Kusti 29.10.2010 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

syvyyspommi. http://www.youtube.com/watch?v=i7aY8V-VqKw&feature=related

AYE!

Juu huomenna mestoille. Ehdottomasti.

Partypaketti Hakaniemen Cumuluksesta varattu. Dozzya tsekkaamaan ehdottomasti!

- Kahis

Partypaketti Hakaniemen Cumuluksesta varattu. Dozzya tsekkaamaan ehdottomasti!

- Kahis

jumalauta kahis. samas hotlassa douzyn kaa! greizi afterparty shizzle! :D

Tänään rokataan. Tulkaa ajoissa, Kustilla kovat piipussa. Mun live about kokonaan uutta matskua. Hot. Tip!

Jes =)

Etkojuomat pykälässä, illalla pitkästä aikaa nostetaan kädet ilmaan! <3

Mun ikilemppari Dozzylt ja D'orilt:

Täs illas oli KAIKKI kohdallaan. Porukkaa ois voinu olla enemmänkin mut ne jotka tuli snaijaa kyl mitä herkkuu oli tarjolla. Kustin lämppärit lupaili jo hyvää MUTTA Kempin live kondis on kyl vertaans vailla. Siin on kyl suomen tekno skenen kovin heebo piste!!!
Dozzy lunasti nimensä kyl koko fyrkan edestä kans:) seuraavaa DSH iltaa odotellessa, näist jäi hyvä fiilis.
Klasun visut on kyl ku nyrkki naamaan kutosen tekno illoille.
-C

circuksesta äkkiä vaihdos kutoselle kyllä kannatti

Syvimmät kiitokset kaikille osanottajille Deep Space Helsingin puolesta. Ilta oli meille todellinen menestys ja ehkä jopa vielä enemmän. Yleisö löysi paikalle jo todella hyvissä ajoin, mikä vaikutti mielestäni koko illan hyvään yleisfiilikseen kautta linjan.
Dozzysta täytyy sanoa että en ole itse ennen moista dj-settiä kuullut keneltäkään enkä missään. Jos nyt jollain tapaa voisi Donaton settiä yrittää kuvailla turvautumatta ylisanoihin niin suhteellisen hypnoottinen meininki. Arvostusta ei lainkaan vähennä se, että miehen pakissa taisi olla joku 40 levyä ja tilanne oli aikalailla koko ajan hallussa. Samoin kunnioitusta herättää Dozzyn tyyli tehdä omista vielä julkaisemattomista biiseistä testiprässejä vinyylille. Talking about dedication. Ennenjulkaisemattomia biisejä oli siis setissä tarjolla Dozzyn mukaan runsaasti, mutta eipä siinä, itse en osaa nimetä kolmen tunnin setistä yhtään biisiä (no okei, toka biisi oli Dj Sayn kans tehty Transparent ja no, tuli sielt Nuelin Aquaplano Vol.1:ltäkin sairaan kova raita).
Donato oli itsekkin todella fiiliksissä Helsingin meiningistä, joten katsotaan josko hänet vielä tulevaisuudessa nähdään täällä vielä toistekkin.

Kiitos vielä kaikille.

Tää ilta oli dimangia! Dozzy oli kyllä loistava deejii. Teknisesti helvetin kova deejii ja musatarjonta oli kyllä suurenmoista. En muista millon viimeks ois itte viihtyny pari tuntii tanssilattialla. Ja hei, meikä mestoilla tappiin asti. Se kertoo jo täydellisestä illasta.

Joo hieno ilta.

Kempin live oli melkosen tykkiä.

Dozzyn setti oli yks parhaita ja mielenkiintosimpia mitä suomessa oon kuullut. Ei ihan joka kerta noin laadukkaat tuottajat ole noin taitavia DJ:tä.
Oli todella hienoa kuulla noinkin pitkä setti todella härkästä saundia josta ei ollut minkäänlaista käryä yhdestäkään biisistä.

Ja hei, meikä mestoilla tappiin asti. Se kertoo jo täydellisestä illasta.

Oho, jätkä on nuorentunut :D

Dozzyn setti oli yks parhaita ja mielenkiintosimpia mitä suomessa oon kuullut. Ei ihan joka kerta noin laadukkaat tuottajat ole noin taitavia DJ:tä.
.

Italiasta tulee maailman teknisimmät djt... piste. Niillä on järjetön kilpailu siellä tekniikasta ja kenellä on viimeisimmät levyt, sinne kun menee keikalle niin jos ei oo tekniikka kunnossa ja sellaisia levyjä mitä ne ei ole kuullut, niin ei tarvii uudelleen mennä. Macho menoa.

Uskomatonta. Deeppiä, hypnoottista, kaunista ja tummaa. Just the way I like to enjoy my techno. On taito pitää yleisö näpeissään setissä, joka rakentuu pienenpienien nyanssien varaan. Ja sit kun sen osaa, kaikki on hetken täydellistä. Pamahti muuten parhaisiin keikkoihin ikinä tämä. Kiitos DSH!

Oli kyllä musiikillisesti erittäin hyvä ilta. Juho Kusti soitti juuri sellaista soundia, josta pidän. Samuli Kempin live oli todella kova, Donato Dozzyn setti oli myös maistuvaa ja yleisöäkin oli paikalla mukavasti. Deep space Helsinki ei tälläkään kertaa pettänyt.
Tällaisia teknoiltoja saisi olla useimminkin.

NO HUHHUH mikä yö

edit: rakastuin johonki Siniin joka lähti sit mua karkuun. mut oli hyvät bileet

http://www.facebook.com/photo.php?pid=5189656&id=313420619860

DEEP SPACE HELSINKI PEOPLE!

Hyvät boogiet tosiaan oli kyl ja Samuli Kempin live oli helvetin kova. Harmi et tuli missattua J Kustin setti.
Tänne pitää ehdottomasti tulla jatkossakin.

---
Ja hei, meikä mestoilla tappiin asti. Se kertoo jo täydellisestä illasta.
---

Oho, jätkä on nuorentunut :D

Niinpä! Jotain kummallista on tapahtunu... :D

O