mark hamilton [i4ware Records / Spin Underground Records]
Toimiikos nuo giffit? muilla vai vänkääkö tabletti vaan taas vastaa? Liian pitkä osote ku näyttäs torppaavan välin tohon loppuun ". gif" eli ".%20gif"
Mitä sä sekoilet?
Toimiikos nuo giffit? muilla vai vänkääkö tabletti vaan taas vastaa? Liian pitkä osote ku näyttäs torppaavan välin tohon loppuun ". gif" eli ".%20gif"
Mitä sä sekoilet?
tuskin mitään. Sinä taasen vastaat 4vuotta vanhoihin kommentteihin. Vielä kun olet silloin 4vuotta sitten vielä reagoinut kommenttiini. Et kukahan se tässä sekoilee?
klabbarissa on/oli sellainen ominaisuus ettei se antanut laittaa liian pitkiä tekstirimpsuja putkeen vaan lätkäs sinne väkisin yhden välin ja se sit saatto paskoo liian pitkit linkit.
Mitä sä sekoilet?
tuskin mitään. Sinä taasen vastaat 4vuotta vanhoihin kommentteihin. Vielä kun olet silloin 4vuotta sitten vielä reagoinut kommenttiini. Et kukahan se tässä sekoilee?
klabbarissa on/oli sellainen ominaisuus ettei se antanut laittaa liian pitkiä tekstirimpsuja putkeen vaan lätkäs sinne väkisin yhden välin ja se sit saatto paskoo liian pitkit linkit.
Mä ajattelin ihan samaa. Jos tämä on Youtubesta nimimerkki purteerikson niin se on kaivanut kaikki mun videot Youtubesta ja kommannut niihin kaikkiin jotain nekatiivista ja väittänyt että olen työtön jolla ei ole rahaa. Eipä niin sillä videoissa näkyy todisteet ostamistani laitteista mun kotistudiolla, ja ne eivät ole halpoja joten mulla pitää olla rahaa paljonkin jos on varaa sijoittaa useampaan 50-1000 € laittesiin kuten laserit ja myös soittolaitteet kuten Maschine Studio ja Jam. Vältämtää edes työssäkäyvillä ei ole varaa sellaiseen studioon kun mitä omistan vaan pitää palkkatyön ohessa olla oma yritys joka tuottaa tuhansia EUR rahaa vuodessa. Mutta se on totta, että Spin Underground Records ja i4ware Records ei nyt tuota paljonkaan rahaa vuodessa pelkällä levyn myynnillä vaan salaisuus on i4ware Software, joka lisenssi-/vuosimaksullinen tuote (https://marketplace.atlassian.com/1210817) maksaa 100-13200 USD + VAT ja mulla on sille asiakkaita muutamia ja esim. yksi asiakas, jonka on ostanut toisiksikalleimman lisenssin ja yksi joka on ostanut kalleimman, joten ne summat mitä lisenssimyynnistä tulee niin ne ovat tuhansia EURO:ja joten ostelin yhtenä vuonna monella tonnilla rautasynia, lasereita, äänentoistoa ja DJ-laitteita. Ja parhammillaan koodausprojektit asiakkalle on sellaisia osissa tehtväiä jopa 6000 € projekteja. Tästä syystä mulla on mm. Tammer Pieno ja Soitin Ky:n omat erikoisalennukset kun olen ostanut sieltä monella tonnilla kamaa. Ja mitä muut mun kaikki dissajat sitten ovat itse tehneet, vaikkakin joskus dissanneet aiheesta mutta toisinaan hyvinkin epäasiallisesti?
Tästä tein sitten täälaisen avautumisvideon:
Mitä sä sekoilet?
Mitä Mukkulaan kuuluu muuta?
Mitä sä sekoilet?
En tiedä kuka sekoilee, mutta mitä tarkoittaa Vielä kun olet silloin 4vuotta sitten vielä reagoinut kommenttiini?
Mitä sä sekoilet?
En tiedä kuka sekoilee, mutta mitä tarkoittaa Vielä kun olet silloin 4vuotta sitten vielä reagoinut kommenttiini?
Varmaan sitä mitä siinä sanotaan. Eli vastaat 4-vuotta vanhaan kirjoitukseen. Eiks se ole vähän turhaa vastata näin vanhaan kommenttiin, koska asia ei ole enää ajan kohtainen ja Mikkisoftan palvelimelle uploadatut gif-animaatiot tästä topikista on poisettu, koska ne eivät toimineet kaikilla liian pitkien kuvalinkkien takia.
Jos et huomannut ja väärinymmärsit jotain niin näissä viesteissä on aina päivämäärä milloin postaus on tehty.
Mitä sä sekoilet?
Mä ajattelin ihan samaa. Jos tämä on Youtubesta nimimerkki purteerikson niin se on kaivanut kaikki mun videot Youtubesta ja kommannut niihin kaikkiin jotain nekatiivista ja väittänyt että olen työtön jolla ei ole rahaa. Eipä niin sillä videoissa näkyy todisteet ostamistani laitteista mun kotistudiolla, ja ne eivät ole halpoja joten mulla pitää olla rahaa paljonkin jos on varaa sijoittaa useampaan 50-1000 € laittesiin kuten laserit ja myös soittolaitteet kuten Maschine Studio ja Jam. Vältämtää edes työssäkäyvillä ei ole varaa sellaiseen studioon kun mitä omistan vaan pitää palkkatyön ohessa olla oma yritys joka tuottaa tuhansia EUR rahaa vuodessa. Mutta se on totta, että Spin Underground Records ja i4ware Records ei nyt tuota paljonkaan rahaa vuodessa pelkällä levyn myynnillä vaan salaisuus on i4ware Software, joka lisenssi-/vuosimaksullinen tuote (https://marketplace.atlassian.com/1210817) maksaa 100-13200 USD + VAT ja mulla on sille asiakkaita muutamia ja esim. yksi asiakas, jonka on ostanut toisiksikalleimman lisenssin ja yksi joka on ostanut kalleimman, joten ne summat mitä lisenssimyynnistä tulee niin ne ovat tuhansia EURO:ja joten ostelin yhtenä vuonna monella tonnilla rautasynia, lasereita, äänentoistoa ja DJ-laitteita. Ja parhammillaan koodausprojektit asiakkalle on sellaisia osissa tehtväiä jopa 6000 € projekteja. Tästä syystä mulla on mm. Tammer Pieno ja Soitin Ky:n omat erikoisalennukset kun olen ostanut sieltä monella tonnilla kamaa. Ja mitä muut mun kaikki dissajat sitten ovat itse tehneet, vaikkakin joskus dissanneet aiheesta mutta toisinaan hyvinkin epäasiallisesti?
15-11-2013 – Morfin Maf'er: "Mut se on aina ollut mun tieni että mähän en töihin mee"
Niin, olitko töissä vai et?
Sulla on ihan törkeetä klippausta about jokaisessa sun biiseistä.... gainit alas please.
Niin on. Mutta asialle ei voi enää mitään koska biisit on julkaistu. Pitää tehdä paremmin ensikerralla.
EDIT: Mietin tossa että voin tehdä biiseistä Rework-miksausket.
Näillä meriiteilläkö pääsit Pori Jazzeille ja sait nimet "Gansta" ja "Art of the Scene"? Ei mielestäni kovinkaan ammattimaiselta kuulosta moinen touhu.
Mitä, muuten, tuo nimesi tarkoittaa? Morfiinihan on kovaa huumetta jota annetaan syöpään kuoleville ja vaikkapa raajansa menettäneille, mutta onko tuo jälkimmäinen osa lyhennetty muoto à la Matherfaker → Ma'fer?
Nyt mulla on levytyssoppari Green Alien Recordsin kanssa:
https://pro.beatport.com/release/trust-is-foolish/1717513
Lisää sopimuksia on tulossa mahdollisesti mutta vielä en voi puhua kun nimet eivät ole vielä pareissa.
Tämä johtunee vain siitä ettet osaa kirjoittaa, otaksun? Onnittelut kuitenkin kaiken johdosta!
Ja se on hyvä että "sinut on lisätty" useiden yhtiöiden sivuille. Saavutus, johon ihan jokainen ei ilmeisesti pystykään?
Mitä sä sekoilet?
—jotain nekatiivista ja väittänyt että olen työtön jolla ei ole rahaa. Eipä niin sillä videoissa näkyy todisteet ostamistani laitteista mun kotistudiolla, ja ne eivät ole halpoja joten mulla pitää olla rahaa paljonkin jos on varaa sijoittaa useampaan 50-1000 € laittesiin kuten laserit ja myös soittolaitteet kuten Maschine Studio ja Jam. Vältämtää edes työssäkäyvillä ei ole varaa sellaiseen studioon kun mitä omistan vaan pitää palkkatyön ohessa olla oma yritys joka tuottaa tuhansia EUR rahaa vuodessa. Mutta se on totta, että Spin Underground Records ja i4ware Records ei nyt tuota paljonkaan rahaa vuodessa pelkällä levyn myynnillä vaan salaisuus on i4ware Software, joka lisenssi-/vuosimaksullinen tuote (https://marketplace.atlassian.com/1210817) maksaa 100-13200 USD + VAT ja mulla on sille asiakkaita muutamia ja esim. yksi asiakas, jonka on ostanut toisiksikalleimman lisenssin ja yksi joka on ostanut kalleimman, joten ne summat mitä lisenssimyynnistä tulee niin ne ovat tuhansia EURO:ja joten ostelin yhtenä vuonna monella tonnilla rautasynia, lasereita, äänentoistoa ja DJ-laitteita. Ja parhammillaan koodausprojektit asiakkalle on sellaisia osissa tehtväiä jopa 6000 € projekteja. Tästä syystä mulla on mm. Tammer Pieno ja Soitin Ky:n omat erikoisalennukset kun olen ostanut sieltä monella tonnilla kamaa. Ja mitä muut mun kaikki dissajat sitten ovat itse tehneet, vaikkakin joskus dissanneet aiheesta mutta toisinaan hyvinkin epäasiallisesti?
en työttömän varoista pystnyt ostamaan parempaa
Etkä saa pankista lainaa. Olet siis työtön.
Ja viestini oli Koleralle, ei sinulle, mutta eipä se kai haittaa.
Ei nuo laserit ja muu ulkomusiikillinen kama saa MUSIIKISTASI yhtään parempaa. Usko nyt vain. Ja negatiivista palautetta annoin, sillä mielestäni kaikki tuotoksesi ovat huonoja. Kyllä ison levymogulin täytyy pystyä ottamaan kentältä palautetta vastaan meiltä tavallisilta kuolevaisilta.
—jotain nekatiivista ja väittänyt että olen työtön jolla ei ole rahaa. Eipä niin sillä videoissa näkyy todisteet ostamistani laitteista mun kotistudiolla, ja ne eivät ole halpoja joten mulla pitää olla rahaa paljonkin jos on varaa sijoittaa useampaan 50-1000 € laittesiin kuten laserit ja myös soittolaitteet kuten Maschine Studio ja Jam. Vältämtää edes työssäkäyvillä ei ole varaa sellaiseen studioon kun mitä omistan vaan pitää palkkatyön ohessa olla oma yritys joka tuottaa tuhansia EUR rahaa vuodessa. Mutta se on totta, että Spin Underground Records ja i4ware Records ei nyt tuota paljonkaan rahaa vuodessa pelkällä levyn myynnillä vaan salaisuus on i4ware Software, joka lisenssi-/vuosimaksullinen tuote (https://marketplace.atlassian.com/1210817) maksaa 100-13200 USD + VAT ja mulla on sille asiakkaita muutamia ja esim. yksi asiakas, jonka on ostanut toisiksikalleimman lisenssin ja yksi joka on ostanut kalleimman, joten ne summat mitä lisenssimyynnistä tulee niin ne ovat tuhansia EURO:ja joten ostelin yhtenä vuonna monella tonnilla rautasynia, lasereita, äänentoistoa ja DJ-laitteita. Ja parhammillaan koodausprojektit asiakkalle on sellaisia osissa tehtväiä jopa 6000 € projekteja. Tästä syystä mulla on mm. Tammer Pieno ja Soitin Ky:n omat erikoisalennukset kun olen ostanut sieltä monella tonnilla kamaa. Ja mitä muut mun kaikki dissajat sitten ovat itse tehneet, vaikkakin joskus dissanneet aiheesta mutta toisinaan hyvinkin epäasiallisesti?
Tästä tein sitten täälaisen avautumisvideon:en työttömän varoista pystnyt ostamaan parempaa
Etkä saa pankista lainaa. Olet siis työtön.
Ja viestini oli Koleralle, ei sinulle, mutta eipä se kai haittaa.
Ei nuo laserit ja muu ulkomusiikillinen kama saa MUSIIKISTASI yhtään parempaa. Usko nyt vain. Ja negatiivista palautetta annoin, sillä mielestäni kaikki tuotoksesi ovat huonoja. Kyllä ison levymogulin täytyy pystyä ottamaan kentältä palautetta vastaan meiltä tavallisilta kuolevaisilta.
Ei niin teekkään muusikistani parempaa eikä pidäkään.
Niin tuhon työtön juttuun. Olen siis eläkeellä ja tienaan sitä kautta 1000 € / kk ja teen sen lisäksi pineimuotoista yritystoimintaa joka tuotta rahaa vuodesta riippuen 5000-9000 €.
Olen jäänyt työttömäski koska työn antajani meni konkkaan vuonna 2014 jonka palveluksessa olin 3-vuootta ihan kk-liksalla.
Sulla on ihan törkeetä klippausta about jokaisessa sun biiseistä.... gainit alas please.
Niin on. Mutta asialle ei voi enää mitään koska biisit on julkaistu. Pitää tehdä paremmin ensikerralla.
EDIT: Mietin tossa että voin tehdä biiseistä Rework-miksausket.
Näillä meriiteilläkö pääsit Pori Jazzeille ja sait nimet "Gansta" ja "Art of the Scene"? Ei mielestäni kovinkaan ammattimaiselta kuulosta moinen touhu.
Mitä, muuten, tuo nimesi tarkoittaa? Morfiinihan on kovaa huumetta jota annetaan syöpään kuoleville ja vaikkapa raajansa menettäneille, mutta onko tuo jälkimmäinen osa lyhennetty muoto à la Matherfaker → Ma'fer?
Pääsin siis Porin Jazeilla järjetettyhin teknobileisiin millä ei sinänsä ollut virallisesti mitään tekemistä ks. tapahtuman kanssa. Siis ihan kun olin mainostanut itseäni netissä rave.info-sivuilla ja sain suoran yhteyden oton että tuu keikalle. Ja sama oli Streat Party II -jatkojen kanssa missä en saanut ees biisejä biittiin, kun en osannut mitään.
Nyt mulla on levytyssoppari Green Alien Recordsin kanssa:
https://pro.beatport.com/release/trust-is-foolish/1717513
Lisää sopimuksia on tulossa mahdollisesti mutta vielä en voi puhua kun nimet eivät ole vielä pareissa.
Tämä johtunee vain siitä ettet osaa kirjoittaa, otaksun? Onnittelut kuitenkin kaiken johdosta!
Ja se on hyvä että "sinut on lisätty" useiden yhtiöiden sivuille. Saavutus, johon ihan jokainen ei ilmeisesti pystykään?
Mihin toi en osaa kirjoittaa liityy.. joo no en osaa kovin hyvin. Mutta osaan lukea soppareita, jotka joku muu eli toimeksiantajan lakimies on tehnyt. Ja pistän vaan nimen paperiin ja thats it. Olen kova neuvotteleen soppareita yritysten kanssa ja se on mun vahvuus. Ongelma vaan on se, että esim. Partner-sopimukset eivät tuota rahaa IT-alallla. Esim. Partner-sopimus Ubuntun kanssa on sellainen että minä mainostan heitä ilmaiseksi ja he mainostava minua ilmaiseksi.. ei muuta. Ainoastaan tarvitaan tarpeeksi uskottava tuote kuten tämä: https://www.i4ware.fi/products/software-development-template/
15-11-2013 – Morfin Maf'er: "Mut se on aina ollut mun tieni että mähän en töihin mee"
Niin, olitko töissä vai et?
Mun 2018 veropäätöksessä lukee, että tuloni olivat 21000 €. Sellaista määrää ei kokonaan työtön tienaa vuodessa. Eli olen siis saanut osin eläkettä, palkkaa työstä ja yritystuloja toiminimellä.
Joten turha väitää etten tekisi pennin jenniä rahaa ja en asu missän autioituneessa murjussa vaan ihan kaksiossa Tampereen Kalevasssa siis vuokralla tietenkin koska mun tilanteessa ei saa asuntolainaa millä ostaa tää kämppä itelle jonka arvo on 180k €. Paskaläävä sinänsä koska en ite siivo juuri laisinkaan vaan täällä käy siivouspalvelu.
On vain ihmisiä jotka luulee tietävänä muitten ihmiseten elämästä vaikka mitä mutta eivät tiedä luulevansa.
Matalapalkkainen kuitenkin olen, koska jo kaupan kassalla voi tienata enemmän.
Ja jos olen puhunut täällä suurista tuloista, niin siinä on tapahtunut joku väärinkäsitys, sillä puhuin vain tarjouspyynnöistä mitä olen saanut, eli 6-12 kk projketeista alihanintana joissa laskutetaan n. 160 tuntia / kk hinnalla 50 € / tunti + ALV 24 % joten asiakkalle tulee tällöin n. 8000 € lasku joka kk ilman ALV:ta. Mutta näitä toimeksiantoja en ole syystä jos toisesta vielä onnistunut saamaan. Joten en vedä juttua hatusta kuten joku on väittänyt. Ja se, että olen puhunut siitä ettei tällaisten toimeksiantojan varaan kannata perustaa omaa yritystä on tuotta vaan tehdä ne jonkin Osuuskunnan kautta vaikka ne vähän välistä ottaakin kuten 5-10 % mutta ei 30-50 % niin kuin muut väittää. Sillä kun tuo 6-12 kk toimeksianto päätyy niin jäät yrittäjänä kokonaan ilman tuloja jos et kiireesti pistä pillejä pussiin ja uuden vastaavan toimeksiannon saaminen voi hiveneen kestää. Sitten on sekin risksi, että olet itse vastuussa ALV:sta ja YEL-vakuutuksesta toisin kuin toimivan Osuuskunnan kautta tekemisessä,
Ja kyllä mä tiedän mikä on EP ja Promo Copy. Single on julkaistu levy, jossa on vain yksi biisi EP on levy jossa on 2-7 biisiä jos biisejä on enemmään on kyseessä Albumi. Promo Copy on vain yksittäisen CD:n tai vinyylin painatus/kaiverrsus ja tarkoitettu vain mainokseski ei myyntiin. Ja Promo Copyn teettäminen joka painettuna tai kaiverrettuna maksaa saksassa 25 € ja postikulut 25 € suomeen. Joteen sitä ei voi myydää millän katteella eteen päin koska sen joituisi myymään ylihintaan jos otetaan huomioon, että levykaupasta voi saada 12" Vinyylin jo uutena 8 € jossa on enemmän kuin yksi biisi.
Sitten se. Juu olin BAF:in pikkujouluissa yrityksen pitchsaus kilpailussa jossa oli tarkoitus esitellä ensin hissipuheella ja sitten muulla vakuuttelulla oma yritys mahdollisille rahoitajille. Laitoin yritykseni valuaatioksi vain 20000 € ja se määriteltiin kilpailun yleisön toimesta 17500 € ja ei tuollaiset pikkurahat kiinnosta sijoittajia. Vaan pitäisi pystyä lupaamaan miljoonien valuaatio ja myös todistamaan se että rahoittajat saa sen exitiiin menneässä. Eikä kukaan nauranut minulle ks. tilaisuudessa kuten eräs on väittänyt. Ulkopuoliset voi ehkä kuten purterikson keskenään ja ne jotka eivät tiedä asiasta tuon taivaallista mistä on ees kyse tuollaisissa tilaisuuksissa. Enkä myöskään väittänyt tekeväni miljoonia ks. tilaisuudessa.
Tiedän myös mitä on Detroit-techno. No esim. Jeff Mills on sitä ja detroitista tehno on lähtöisinkin josta sitten tullut erimaiden omia alagenrejä. Mä soittan taas ns. Dark Technoa.
Se ei ole mitenkään kummallista, että on Record Unionin A&R: https://www.recordunion.com/ ja sen A&R on taas Sony Music. RU on vain agregaattori muiden joukossa jonka kautta Indie-artisti voi julkaista maksua vastaan omia enemmän tai vähemmän hyviä musateoksiaan. RU A&R yrittää näet vain huokutella ihmisä maksamaan ks. agregaattorista antamalla luvan kanssa alennuskuponkeja.
Ja "idioottien" kanssa väittely netissä on turhaa ja ei johda yhtään mihinkään.
Nyt olen nk. "full-time employed" laskutan asiakkaalta 160 tuntia / kk + ALV 24 % vakituisella sopparilla. Se miten paljon rahassa on salassapidettävää ja en anna siitä mitään tietoja julkisesti. Ja tämä ohjemistokehittäjänä i4ware Software kautta (joka on minun oma yritys, joka on ollut jo 4-vuotta pystyssä, ennen hommat tehtiin joka kevytyrittäjänä tai Työosuuskunnan jäsenenä). Ja olen ollut "full-time employed" ennenkin, kunnes työn antajani meni konkkaronkkaan.
"Heittäkää homot voltti" te kaikki kritisoijat etten muka onnistu.
Olette jo vuosia kritisoineet minua netissä ja vielä julkisesti ja uhonnut jopa että teillä on enemmän työkomusta kun mulla ja te oletta minua kovempia ohjelmistokehittäjiä. Osin pitää paikansa toi että jollain voi olla enemmän työkomemusta kuin minulla, jne. Osin ei pidä.
Spin Underground Recordsin viimeisin ja ehkä viimeinen julkaisu jota minä en itse tehnyt enkä edes sen Cover Artia:
https://www.beatport.com/release/acid-from-hell-ep/2812525
Ja mitä kennelläkään kuuluu minun rahassa kalliit harrastukset. Disaaminen on vähän sama kuin toisen hyvin kalliin eli Golfin harrastaja dissattaisiin siitä, että ikinä et pääse ammattilaikseksi. Ja sama kun sanois auton ostajalle, olet ihan paksa ja susta tuu koksaan rallikuskia.
On nykypäivänä näet monia DJ:tä jotka soittaa hyvinkin kalliilla laitteilla vain omaksi iloksi kotonaan vailla keikkoja joista jopa maksetaan tai ei makseta.
Minulla sentään joiten keikkoja mutta hyvin vähän per vuosi. Eli ei ole mikään elinkeino enkä sitä väitäkään. Eikä keikoistani makseta kuin 100-160 € per keikka ALV 0 % (esiintyvä taitelija) ja työpaäivä on tasan yli 8 tuntia per päivä matkoineen ja rouduksineen, jne. Eli ei mikään kuvin hyvä liksa.
Ylipäätänsä ketä kiinnostaa! Eikä asia kuulu teille paskan vittua kuten myös ei kuulu kennellekään onistumiseni ja epäonnistumiseni naisasioissani joten turha mainita johonkin mun onnistuneeseen tai epäonnistuneeseen Mix-tapeen asiasta yhtään mitään.
Ja nimimetkille purterikson vai mikä olikaan niin tänä vuonna en ollut työtön vaan tein elämäni ennätys tilin 57000 € ja en ole sinulle tilivelvollinen erittelemään mistä ja mitä tuloja nämä kaikki ovat. Yhtään velkaa en ottanut ja kaikki opintolainani ja osamaksukaupat on nyt maksesttu näistä tuloista keralla pois. Joten nyt olen täysin velaton.
Hello all those who dislike me here,
Good and some bit of weird advantage in Finland.
I'm on a permanent disability pension and I have certain income limit rules so I have to invest a lot in my business to keep the pension from going. The investment will also affect housing benefit, for example.
And this is an advantage for me because if I have a turnover of €20,000 and invest so much in my company that the company's profit is only €5,000 and YEL insurance is the minimum, then I get a pension/housing allowance of €10,000 on top of that, i.e. my gross income is €30,000/year. And including a my dead grand mother and father heritage on this year that was a €27,000 as net income after taxes.
And I get to study as much as the soul tolerates as long as I don't completely change the field, in which case I have to report to KELA and the Pension Insurance Company if I'm going to change field by studying under the pool before which I haven't studied.
So that's why I founded a private trader company and didn't choose a permanent paid job instead.
So my overall life goes very well. And I really did a €57,000 cross income on this year. And my attorney has been helped me a lot of on that I didn't need a pay any taxes from my heritage I got because that was two heritages in same time.
What is not true anymore:
I have loans
I am unemployed
And whole true is a:
Rude persons in the Internet will search all details to dislike me and they want not ever say anything good