ammattisi nyt, tulevaisuudessa, vai onko jokin ammatti mistä haaveilet?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 14
- Seuraava »
täl hetkel opiskelija, puolentoist vuoden pääst mahdollisesti valmistun merkonomiksi*blush*.. sit sen jälkeen pari kolme vuotta ruokavaraston kassalla ja jonka jälkeen pankkiin harjoittelijaksi ja ylenen viikossa pankinjohtajaksi...*justjoo* muuten toi äskenen meni oikein mut toi pankkijuttu meni vähä yli..*hih* toiveammatti on olla kuuluisa popstar..*iloinen**pelle**blush*
Minä luen Lahdessa mediatekniikkaa.
Inssin paperit siitä saa ja teen sitten isona nettisivuja, 3D-sälää sun muuta kivaa. Jes. Ja on muuten sitä, mitä haluanki tehä.
Lukion jälkeen olis tarkotus pyrkiä Sibelius-Akatemiaan ääniteknikon linjalle tms. Tuppaa tuo äänen ja musiikin työstäminen kiinnostamaan sen verran että katoo välillä ajan ja paikan taju... Eikä muusikon urassakaan mitään valittamista olis =) 10 vuotta musiikki opistossa ainakin antais ihan kohtuu hyvän pohjan!
Oon tällä hetkellä lukiossa eikä tulevaisuuden suunnitelmia oikein oo... Ehkä lääkäri tai jotain sinneppäin. Stuntman vois olla ihan kiva ammatti mut tuskin semmosia suomessa tarvitaan.*ökkö*
Musta tulee laulaja. toivottavasti. rupeen pritniks. hah. :)
Meitsistä tulee veli hento valkoinen
ohjelmistosuunnittelija, toiveammatti nyt ja lapsena
ajattelin kalifiksi kalifin paikalle
musta piti tulla lääkäri, ja se on ilmeisesti edelleenkin alitajunnassa. Aina kun kuulen puhuttavan lääkäreistä/olen itse lääkärissä, tunnen kolauksen jossain sisälläni. Musta piti tulla lääkäri Nyt taidankin valmistua kemistiksi, ja olen siihen kuitenkin todella tyytyväinen. Varmaan analyyttinen kemisti ja sitten olen töissä jossain rikoslabrassa
Elokuva alalle oon aina halunnut ja sinne myös pyrin.(Ohjaamaan tai tuottamaan.)
Tahtoo rantapummiksi Ibizalle *vink*... no joo, olen nyt sellaisella perjantai-tuulella, että en jaksa pohtia asiaa tämän vakavammin... palaan asiaan sunnuntaina
Olen nyt töissä pankissa, mutta haluaisin jonkun kansainvälisen uran, jossa sais käyttää kielitaitoa ja matkustaa jonkin verran...Toivoisin myös työni olevan mielekästä, eikä pelkkää raakaa bisnestä.*justjoo*
...Tai sit mä haluaisin olla kirjailija...
[muokattu 12.9.2003 10:27]
Piirtäjägraafikkotekotaiteilija.
Tähän mennessä kouluihin pääseminen ei oo ollu ongelma, vaan se mitä mä sieltä haen... Lukion viimeisenä vuonna sentään selvis minkänäköseen koulutukseen haen, joten nyt on sit pikkasen lisäaikaa käsissä tulevaisuuden harkitsemiseen. On se vaan ihmeen hankala tietää mitä tahtoo.
Näillä näkymin kahden vuoden päästä pitäisi valmistua trdadenomiksi. Ei vain tunnu ihan mun jutulta se koulutus.. Vika saattaa olla koulussakin, kun siellä asiat tuntuu vähän kusevan..
Mutta tulevaisuudessa tulen atk-puolella jotain tulen tekemään, todennäköisesti erilaisten nettisovelluksien parissa räpeltelen Sitä kun vapaa-aikanakin tulee ajoittain harrastettua.
Kyllähän jotakin muuta alaa olisi varmaan kiva kokeilla, mutta tähän hätään keksi mitään, kun aivotoiminta näin aamusta ei ole sitä tehokkainta
Musta tulee tanssiterapeutti
*sydän* *sydän* *sydän*
Se on kylläkin vaan pienen tytön haave.. Toivon mukaan se täyttyy
[muokattu 12.9.2003 11:29]
opiskelen Stadiassa ja parin vuoden päästä musta tuleepi (kulttuuri) tuottaja tosi nastaa ollu koulussa ja muutenkin kun en oo niin tieteellinen ihminen enkä diggaa päntätä niin tää on mun juttu ehdottomasti enemmänkin on kivaa olla kulttuurin (esittävän taiteen, kuvataiteen, musan) kaa tekemisissä. Ja hitto tän koulutuksen pohjaltahan mä voisin vaik loppuelämäni järkkäillä bileitä, niinku ammatikseni
Laureassa opiskelen taloutta ja hallinota. Toivon mukaan musta tulee joku mainos/viestintä alan ammattilainen (ja rikas tiätty*vink*). Nyt työskentelen myös opiskelun ohella markkinoinnin saralla.
MaSari: mun mutsi opiskelee tanssiterapeutiksi! mut joo, se on varmaan siisti ammatti.
ite opiskelen yhteiskuntatieteitä, mut en mä niistä mitään ammattia itelleni saa ehkä musta tulee kukkakauppias tai jotain!
[q]pupuankka:
MaSari: mun mutsi opiskelee tanssiterapeutiksi! mut joo, se on varmaan siisti ammatti.
[/q]
Oijoi! Maailma on pieni Mitä kautta se on päässy opiskelemaan? TEAKin? Psykan laitoksen? *täh*
Mikä on ammattisi tai mikä tulee olemaan, vai haaveiletko vai jostain tietystä, mitä et voi saada?
Mä olen aina halunnut tietää mitä muut haluaa...
Mä itse haluaisin 3D-graafikoksi... Valmistun
Media-assistentiksi toukokuussa vuonna 2003....
Haluaisin myös elokuva-alalle, oon tehnyt muutamia elokuvapätkiä.... niistä on tullut ihan positiivistä palautetta, en sit tiedä sanoiko ne ihan siks positiivisiä juttuja et ne ei pahottaisi mun mieltä...
*ökkö*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 14
- Seuraava »