päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,101
- 1,102
- 1,103
- 1,104
- 1,105
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Hitchhiker, 17.10.2007 20:25:
---
Janisa, 17.10.2007 20:22:
---
Hitchhiker, 17.10.2007 20:18:
Jumalavita että sauna on kyllä välillä ihan pirun tiukka juttu, nyttenkin tuli istuskeltua yssikseen tunnin verta ja täysin "ilmaiseksikin" jopa (aka. lenkkisauna).
---
Ala mainitse sanaa sauna mun nahden; ma lahetan taalta tulikivenkatkuisia terveisia kaikille, jotka moisesta paasee nauttimaan! Minakin haluan!!! 
---
*Lähettelee saunakiviä* ja kiukaan.
[/q]
Aaaaah, kiitos. 
Toivossa on hyva elaa...
ystävä vuosien takaa aijai *sydän*
Olipas hauskaa tyttöjen kans puhua tuhmia
[q]Charlotte, 17.10.2007 09:03:
---
Kit^, 16.10.2007 20:24:
---
Charlotte, 16.10.2007 20:21:
Kvin tänään ostamassa lentolipun Austraaliaan*jiihaa* Enää 1kk lähtöön!
---
uuh, epis! mul on viel 2 kk aikaa lähtöö.. mut hyvää kannattaa oottaa
mihin päin lähet?
---
Vähän ympäriinsä meinasin mennä. Tarkoituksena olis olla 5kk, mut saas nähdä riittääkö se*tirsk* Sieltä kun tuun takasin päin meen käymään vielä veljen luona filippiineillä. En malttas odottaa!*jiihaa*
Minne itse meinasit mennä? Töihin, lomalle vai molempia?
[/q]
hitto toi sun reissus kuulostaa hyvält.. ooks lähös vaihtoo/duunii vai iha muute vaa..? ite lähös lomalle kolmeks viikkoo..
eka gold coastille, mut luultavasti tulee kierrettyy jonkun verran etelään ja pohjoseen siin rannikolla, melbourne ja sydney tulee ainaki katsastettua.. mahollisesti kans fijille.. uuuuuh aaah, can't wait!! ja siel oottaa kans yks ihana immeinen.. *sydän*
[q]sts, 17.10.2007 20:20:
---
Elmiira, 17.10.2007 20:19:
Rottatouille-leffan ennakonäytös,
popparit, limu ja työkavereiden
suloiset muksut 
---
Oliks se mistää kotosin? (tosin muksuista päätellen kävit katsomassa suomidubatun version, niin se vie kyllä aikapaljon pois)
[/q]
Nauratti ja melkein itkettikin, eli ehdottomasti katsomisen
arvoinen leffa. Edes suomidubbaus ei onnistunut pilaamaan
elokuvaelämystä. (Jorma Uotinen ilkeän kokin äänenä oli
jopa ihan hauska.)
[q]Kit^, 17.10.2007 22:09:
---
Charlotte, 17.10.2007 09:03:
---
Kit^, 16.10.2007 20:24:
---
Charlotte, 16.10.2007 20:21:
Kvin tänään ostamassa lentolipun Austraaliaan*jiihaa* Enää 1kk lähtöön!
---
uuh, epis! mul on viel 2 kk aikaa lähtöö.. mut hyvää kannattaa oottaa
mihin päin lähet?
---
Vähän ympäriinsä meinasin mennä. Tarkoituksena olis olla 5kk, mut saas nähdä riittääkö se*tirsk* Sieltä kun tuun takasin päin meen käymään vielä veljen luona filippiineillä. En malttas odottaa!*jiihaa*
Minne itse meinasit mennä? Töihin, lomalle vai molempia?
---
hitto toi sun reissus kuulostaa hyvält.. ooks lähös vaihtoo/duunii vai iha muute vaa..? ite lähös lomalle kolmeks viikkoo..
eka gold coastille, mut luultavasti tulee kierrettyy jonkun verran etelään ja pohjoseen siin rannikolla, melbourne ja sydney tulee ainaki katsastettua.. mahollisesti kans fijille.. uuuuuh aaah, can't wait!! ja siel oottaa kans yks ihana immeinen.. *sydän*
[/q]
Meen reissa ja kai sitä täytyy vähän töitäkin tehdä*hymy* Itsekkin mietin siellä fidjillä piipahtaa, jos vaan raha tilanne antaa periksi!
Oikeen hyvää reissua sulle*hali* Jaa, että siellä joku odottelis*vink**tirsk*
Mun kaunis, uusi levysoitin.. :') Tästä se ura urkenee. Ehkä.
oma päivän :) .. Reenit *sydän*
[q]Steven Hoaks, 18.10.2007 07:57:
Eilen uskalsin vaa´alle ja se oli aika kiva vaaka 
Reilussa kuukaudessa tippunut yli 8kiloo pois
Vielä vois seuraavan kahden kuukauden sisällä pudottaa abaut 10kiloo sit olisin enemmän kuin tyytyväinen 
Ps: En ole ainakaan viiteen vuoteen painanu alle 100kg
[/q]
Aika saavutus kyllä, onnittelut :) Itsellä kans 100kg aika kaukainen unelma :D
[q]Vampyrella, 17.10.2007 20:26:
Liiskasin banaanikärpäsen kuukautissuojalla seinään.
<3
[/q]
hahhah tää o samaa sarjaa ku Hevi (jos muistat sen blondin joka pelas meijä jengis viimevuon,tai siis jos oot tavannu,kuullu jne) imuroi banaanikärpäsiä :D *ysdän*elämän pienet ilot.. me blondit <3
Koht viikonloppu *pökr*
[q]Vampyrella, 17.10.2007 06:52:
---
alphamagic, 16.10.2007 21:12:
Epätoivosta voittoon, ei tää päivä nyt niin paska ollutkaan :D
Laatuaikaa kotona oman itteni kanssa, hyvää ruokaa ja musiikkia. Aina ei tarvi tapahtuu jotain massiivista, sen voisin ehkä oppia vielä.
---
Nimenomaan! Pienet asiat on siinä yksin elämisessä kaiken suola. Mä muistan, kun olin asunu jonkin aikaa yksikseni tässä luukussani, ja istuskelin sohvallani. Join hyvää teetä isosta turkoosista kupistani ja aurinko lämmitti varpaitani. Katselin ympärilleni ja totesin, että mun on vaan ihan hirmu hyvä olla siinä, itseni ja teekuppini kanssa, katto pääni päällä.
Kohta tulee kaksi vuotta täyteen yksinasumista tämän katon alla. On tää kyllä mulle sellanen henkireikä ja piilopaikka ollut nämä kaksi vuotta, että ikävä tulee kun elämä meidät erottaa. *sydän*
[/q]
Indeed
Oma koti, hmm, ei välttis kullan kallis mut oma koti *sydän*
Ja on se oma luukku minkä on laittanu ittelleen mukavaks kuitenki se oma maailma mitä kukaan ei tuu tajuu niinku minä ite
Perjantai! On se jännä miten perjantai saa aina yhtä hyvälle mielelle.*hihu* Ja sit vielä kun tietää et on kiva viikonloppu tiedossa niin vielä parempi.*plur*
Eilen uskalsin vaa´alle ja se oli aika kiva vaaka 
Reilussa kuukaudessa tippunut yli 8kiloo pois
Vielä vois seuraavan kahden kuukauden sisällä pudottaa abaut 10kiloo sit olisin enemmän kuin tyytyväinen 
Ps: En ole ainakaan viiteen vuoteen painanu alle 100kg
Pari-kolme tuntia vielä ja sitten syömään johonkin hyvään ravintolaan, sen jälkeen todnäk drinksuja, sitten HIFK - Jokerit , sitten todnäk drinksuja ja sitten todnäk hyvä olo 
Ja SITTEN, kaikki tämä ilmaiseksi.
[q]Vampyrella, 18.10.2007 06:49:
---
Mellu-, 17.10.2007 23:41:
hahhah tää o samaa sarjaa ku Hevi (jos muistat sen blondin joka pelas meijä jengis viimevuon,tai siis jos oot tavannu,kuullu jne) imuroi banaanikärpäsiä :D *ysdän*elämän pienet ilot.. me blondit <3
---
Juu, muistan toki mimmin, ja kyllä mäkin noita kärpäsiä imuroin. Kerran alko viduddaan hervoton kärpäsralli kahelta yöllä, joten ihannenaapurina aloin vaan IMMMMM IMMMMMM!!!! 
[/q]
Tää blondi imuroi vaan mehiläisiä ja hämähäkkejä, banaanikärpäsiin mä käytän hiuslakkaa 
...klubituksen tuholaistorjuntayksikkö kokoontuu
No onhan se nyt, kun elämään kyllästynyt kyyninen paska saadaan vielä itkemään ilosta. :´)
*sydän*MUSE
Ton parempaa ei kyl enää keikasta saa.
[q]mayah, 18.10.2007 13:52:
---
Lilly, 18.10.2007 13:24:
yks tyyppi.. *iloinen**plur*
---
Älä muuta viserrä 
[/q]
Toi vaikuttaa siltä et teil on jotain kimppaa
Maaliskuusta asti on tapeltu huollon ja vuokranantajan kanssa parvekkeen ovesta, millon kuullu mitäki selitystä ja ehdotelmia mut vihdoin ja viimein asiassa on tapahtunu edistystä,ja maanantaina me saadaan uus ovi!!
Nii ja eilisten keskustelujen myötä tiedän taas tulevaisuudesta enemmän, haen joko Vapaaseen taidekouluun tai Maahan :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,101
- 1,102
- 1,103
- 1,104
- 1,105
- ...
- 2,345
- Seuraava »