päivän :)

Back to häröily O

Oon vieläkin hengissä, vaikka aamulla jouduin kokeilemaan, miltä tuntuu tipahtaa konepellille.

viikonloppu ja hyvät ystävät!

[q]SyndroDome, 22.10.2007 16:19:
Päättiks joku autoilla yli vai? *pökr*
[/q]

Jep. Näytin varmaan siltä, et musta sais paljon pisteitä.

Jep jep, laitetaan mun rastoja kuntoon ja keitellään kahvia työpäivän jälkeen. Pienet asiat tekee päivästä hienon:)

Nukuin äsken 5,5h:n päikkärit.

[q]Tiia, 22.10.2007 17:00:
Nukuin äsken 5,5h:n päikkärit.
[/q]

kade kade en oo nukkunu kunnolla kahteen viikkoon..

oma päivän :)

osasin ihan itse (tosin erään nörtin neuvojen avulla) korjata oman läppärin ilmeisesti se blondin tukan värjääminen tummemmaks vaikuttaa positiivisesti myös älykkyyteen

Mua vaan on hymyylytyttäny koko päivä

Selvisin ekasta oikeesta työpäivästä kunnialla, siivosin kämpän ja vaihdoin järjestystä
Koht kauppaan sit hyvää safkaa ja iltajazzit
Hyvä maanantai.

I HAS GOT TEH LÄPPÄRI <3

[q]H3li, 22.10.2007 19:14:
saavuin synnyinkaupunkiini ja päivitin heti juorut
[/q]
Täh!!? Tapahtuuko siel rantaruattalaasten luvatus kaupungis oikeesti jotain?*vink**nauru*

Koko ajan lähemmäks Todellista syksyä, illat pimenee nopeammin.

Ihana, aurinkoinen aamu oli tänään! Ulkoilin duunissa yhen meiän muksun kanssa hyvän tovin, molemmilla oli hymy herkässä. Kyllä toi arska tekee ihmeitä. :) Kämppäkin tuli puunattua Horrorpopsien tahtiin hyvällä boogiella! YAY! ^_____^

Kävin vesijuoksee ja sen jälkeen uin huvikseni aika löysän cooperin ja tulos olikin positiivinen yllätys :)

[q]sapeli, 23.10.2007 10:46:
-clips-
[/q]

Mulla on kanssa broiskun filesuikaileita ja aattelin kun ne on mexicana mausteessa et tänään tekis tortilloja ja iiison salaatin
Ja nyt mulla on jo nälkä vaikka kello on näin vähän

pyykit pesty, lelut kerätty, kohta imurtointi ja pölyjen pyyhkiminen
Sit voin nauttia siististä asunnosta niin kauan kunnes tasmaanian tuholainen herää ja kaikki on sekunnissa sekaisin

Toinen hymy on kun Kia on oppinu nyt seisoo ilman tukea niin hänellä on kova harjoitusvaihe, muutaman askeleenkin jo ilman tukea ottanu et kohta hän kipittää täysii

Tänään kun tekis jotain hyvää broiskuruokaakin niin olis ihan täydellistä
Pitääpä alkaa suunittelee

Tyttöjen kanssa humpalle! *sydän*

[q]UnityF, 23.10.2007 10:42:
Tänään kun tekis jotain hyvää broiskuruokaakin niin olis ihan täydellistä
Pitääpä alkaa suunittelee
[/q]

Broisku on niin hassu sana, siitä tulee mieleen tirskuva rasva

Eilen tein broilerin fileesuikaleista safkaa, sellainen atrian paketti "pehmeästi pippurinen" Lähikaupassa oli alennuksessa eksoottiset mausteet ni ostin sieltä sellaisen Thai-mauste-pakkauksen mikä tuoksui ainakin tosi herkulta, mut taisin käyttää sitä liian vähän... Mut noista saa tosi pienellä vaivalla tosi hyviä

Mulla on nii hyvä olla! *sydän*

[q]ezzy, 23.10.2007 11:04:
---
sts, 23.10.2007 09:43:
---
ezzy, 23.10.2007 09:37:
-clips-

---

Capslock päivä on huonotekosyy idiotismille :D

---

Frejalla syy oli laiskuus, jos olisit viestejä jaksanut lukea. Mulla se oli caps lock-päivä ja kusipäisyys. Jäkimmäinen on aina pätevä syy.
[/q]

dissasinkin frejaa en sua :D

[q]sts, 23.10.2007 11:17:
---
ezzy, 23.10.2007 11:04:
---
sts, 23.10.2007 09:43:
---
ezzy, 23.10.2007 09:37:
-clips-

---

Capslock päivä on huonotekosyy idiotismille :D

---

Frejalla syy oli laiskuus, jos olisit viestejä jaksanut lukea. Mulla se oli caps lock-päivä ja kusipäisyys. Jäkimmäinen on aina pätevä syy.

---

dissasinkin frejaa en sua :D
[/q]

Sit vaan quottaat väärää henkilöä :D

O