päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,150
- 1,151
- 1,152
- 1,153
- 1,154
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Eilinen Mansonin keikka*sydän**plur*
Oli kyllä mielettömän mukavaa ja ihanaa*aplodit*
-Sain tänään ostamani sohvan!
Voi se oli vielä hienompi kun muistin. Pitää vain jalat maalata vielä joko mustiksi tai valkoisiksi, kun niitä ei saanut valmiina sellaisen värisinä..
-Tultiin eilen Tallinnasta ja oli tosi kiva reissu, löydettiin tosi hieno seinäkello.
-Tänään kotiin landelle viettämään loppuvuotta, eli nyt viimeinen työpäivä.
-Saadaan tänään joululahjat töissä
Jeee eee perjantaiiiiiiii*jiihaa*
Kohta joulupuurolle ja sitten kohti Pohjois-Karjalaa ja kotia.
Vasta aamulla tajusin, että miten onnellinen oikeasti olen siitä,
että pääsen pitkästä aikaa kotiin isän ja äidin luo
Viimeksi käynyt sillä suunnalla toukokuussa ja sillonkaan en
käynyt ihan kotona asti.
Koti *sydän*
Joulu *sydän*
Isä ja äiti *sydän*
Sisarukset *sydän*
Vuoden viimeinen duunipäivä 
Pientä pöydän siivoomista, kahvittelua duunikavereiden kanssa ja himaan puoli kolmelta
aurinko paistaa :)
[q]Vampyrella, 21.12.2007 12:14:
-juttu-
[/q]
oij, toi kuulostaa kyl tosi hyvältä paikalta, toivottavasti natsaa
Sain yhdeltä asiakkaalta lahjaksi villasukat
Ihanan aurinkoinen sää ja patikointi suolla.
[q]Vampyrella, 21.12.2007 13:11:
Thäänks! No mie oon jo saanut sen paikan, johtaja ei ota muita haastatteluun enneku annan joulun jälkeen varmistuksen että otanko duunin vastaan (kun haluisi kuulemma minut sinne töihin, mikä oli tosi kiva kuulla ja lämmitti mieltä kovasti *hihu*). Kyllä mä oon aatellut ottaa tuon duunin. :) Haluan vaan rauhassa miettiä kaikki jutut itsekseni selviksi, ja kirjotan viel listan mitä haluan kysyä ennenku laitan nimen paperiin. Kaikkea ei aina tuu mieleen just haastattelutilanteessa.
Mutta loistopaikalta vaikuttaa kyllä, oman alan töitä sellasessa työyhteisössä, jossa hommat tuntuu rullaavan paremmin ku hyvin. :) Tosin sittenhän vasta asia konkretisoituu, kun on paikassa työskennellyt jonkin aikaa, mut enihau. Hyvältä vaikuttaa.

[/q]
aaaa oukei, no mut onneks olkoon sitten
Meil oli eilen talmassa pujottelua stigalla ja sumopainia duuniporukan kanssa 
Ja nyt VAPAATA VIIKKO
Sain tänään työtodistuksen - ei kestänytkään kuin 3,5 kk - mutta kannatti oottaa kiltisti. Se on parempi ja ylistävämpi q mun yksi aiempi itse itselleni kirjoittama työtodistus.*jiihaa*
3 työpäivää kesälomaan on. Laskin aivan itse eilen, kun näin lentolippuniiii
Sain tänään iltapäiväpuolella selville että mulla onkin maanantai vapaata - mahdollisesti palkatonta, tosin, mutta vapaata silti. Olin asennoitunut menemään maanantaina töihin, mut nyt onkin sit 5 päivää putkeen vapaata.
Ihanaa, loma alkoi!
[q]tiiplis, 21.12.2007 12:45:
Ja ei-sittenkään-täysi-helvetti -tyyppinen jouluruokaostosrupeama, aikaa meni puolitoista tuntia mut ihmisillä oli vielä toistaiseksi ihan joulumieli mukana.
[/q]
Meil meni joku korkeentaan 45min. Mut käytiinki yhen aikaan. :)
Wasabipähkinöitä! Nam!
[q]sune, 21.12.2007 13:33:
-clips-
Ja nyt VAPAATA VIIKKO 
[/q]
Join the club :) Ihanaa saada rentoutua kunnolla.
Tuntuu kuin olis tehnyt töitä kellon ympäri viimeisen parin viikon ajan. Onneksi tänä vuonna pyhäpäivät osuvat työn kannalta kaikkein mainioimpiin päiviin - palkallisen loman maksimointia parhaimmillaan.
Kaikki joululahjat ostettu ja sitten huomenna porukoiden luokse joulun viettoon. Hyvää joulua vaan kaikille!
päivän :) on kyl oikeastaan päivän :( mut tavallaan se :( onkin päivän :)
Huomaa että psykasta (lukiossa) on hyötyä ihmissuhteissa :) oot aina oikeassa :) etenkin kriisissä :( eli tavallaan kaiken paskan voi myös kääntää :( :stä -> :) :ksi
:)
Vitun hyvää joulua :)
xD
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,150
- 1,151
- 1,152
- 1,153
- 1,154
- ...