päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,159
- 1,160
- 1,161
- 1,162
- 1,163
- ...
- 2,345
- Seuraava »
ystävä<3
Kämpästä pamahti sähköt noin kuukausi sitten ja piti tyhjentää jääkaappi ja pakastin. Tuli sitten sulatettua pakastin kerta heitolla. Päätin, etten laita kylmämasinaa takaisin seinään ennen kuin se on putsattu sisältä ja ulkoa.
Tänään sitten tempasin härvelin paikoiltaan ja putsasin sen suht perusteellisesti imurilla ja rätillä.
Tosin en oo ihan varma, tarvisinko oikeestaan koko jääkaappia - ihan hyvin oon näköjään pärjänny ilmankin... Samoin kuin ilman tv:tä ja postiluukusta tulevia mainoksia.
Sain kirjoitettua itsestäni esittelyn sekä ansioluettelon, ja lähetin ne eri tahoille Turun Nuorisoasiainkeskukseen :)
Hyvä fiilis, elämä on ihanaa, viini maistuu ja muutenkin kunto on loistava.
Plur hei!
viikonloppu turussa oli ihana ja rentouttava. *sydän*
käytiin kävelemässä, sain hierontaa ja jaksoin tehdä hyvää suklaakakkua. löysin yllättäen kauan sitten kadottamani ystävän.
Tänään tuntuu muutenkin et jo pidempään kestänyt uupumus on väistymässä, tulin just pitkältä lenkiltä ja luulen, että jaksaisin jo tiskatakin.
[q]H3li, 5.1.2008 21:54:
meille tulee kissa <4
[/q]
kissat *sydän*
Seuran ajot alkaa kohta ja ihan läheltä! Pitkäst aikaa metsään kaahaileen
Ei vittu sentäs eilen oli kiva nähdä wanhoja kavereita pilvin pimein. Gotta love it. Paljon sai nauraa, muistella menneitä ja tintata. Wanhojentanssiparin äippä oli jälleen kerran ihana, kun se kännipäissään kehui kuinka kaunis ja ihastuttava tyttö mä olen ja kuinka ihanaa on, kun mun kuva koristaa niiden olohuonetta. (Itsehän viimeksi siellä käydessäni käänsin sen kuvan visusti kiinni) :D
Tuli kierreltyä kaupungilla, mutta oli sen arvoista säätöä. I'm lovin' 'em. <3
ystävät *sydän*
Upea aurinkoinen päivä
Tämän päivän tulen muistamaan lopun ikääni.
miten mahtava fiilis kun herää sunnuntaina auringon paisteeseen,ilman tavanomaista krapulaa pirteänä kuin peipponen*plur*
*joo*Kohta katsomaan hokii..*joo* jee
Olo on tosi kaamee, mut ihmeesti pienet asiat jaksaa piristää
[q]Freja, 5.1.2008 16:30:
---
innae, 5.1.2008 16:17:
menen opettelemaan flairia Jamin kanssa:)
---
*heittel* *kops*
^___^
Muistan ku soopelis viskottii aina vanhoja apple ja perry mister-pulloja. Voi niitä aikoja :')
[/q]
Jei, kerran sain menemään sarjan läpi:) Kuulu parit ohops, hupsista:D
Haluan Räiskäleeksi Räiskäleen tilalle:D Armotonta treeniä vain tarvitsee:)
Tälle oli pakko hymyillä. (=
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3066137
Huomenna vähän matkasuunnittelua ja jotain muutakin :)
Sain raahauduttua uimahallille ja kauhottua kilometrin. Pitkään aikaan mikään liikunta ei ole tuntunut näin hyvältä, vaikka oletin että kuukauden kestänyt yskä on vienyt kaikki voimat. Mutta ei onneksi. Enemmänkin olisi jaksanut, mutta elimistölle ehkä parempi näin.
Kotiutuminen. Kalkkunasubi. Omenamehu. Lumimyräkkä. Kohta sohvalle selailemaan tulleita posteja ja löhöilemään. *sydän*Suomi*sydän*
Jäällä kävely auringonpaisteessa, hyvä ruoka.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,159
- 1,160
- 1,161
- 1,162
- 1,163
- ...
- 2,345
- Seuraava »