päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,182
- 1,183
- 1,184
- 1,185
- 1,186
- ...
- 2,345
- Seuraava »
mulla alko 2 viikon loma
[q]keijukainen, 4.2.2008 10:46:
mulla alko 2 viikon loma 
[/q]
Itsellä on talviloma vasta noin kuukauden päästä.
Olis ehkä voinut ottaa sen aikasemmaksi, mutta so not. Näillä mennään.
Koko viikonloppu siihen meni, mut löytyi se kirottu paperinpala lopultakin. Huh.
Ja enää neljä päivää ja taas on kaikki hukassa :D
Alkaa putkahtelee luottokorttilaskui kotiin. Kun niitä enemmän tutkii, huomaa, etten oo käyttäny mitään luottokorttiani lähes 2 kuukauteen. En edes matkalla. Aika helmee.
Prosemma valmis! 
Huojentavaa tietää, että enää on sen esitys torstaina ja sitten voi aloittaa kasautuneiden töiden purkamisen (ei kai joku luullut, että opiskelija voisi relata joskus?).
[q]NextAce, 30.6.2009 15:50:
---
Decion, 30.6.2009 15:45:
otin loparit
---
Toi oli hyvä päätös. Ite tein kans noin vuosi sitten ja ei kaduta yhtään. Saa olla vapaasti ja tehdä mitä vaan. Liiton rahoilla ja pikku sivubisneksillä elelee herroiksi*pepsodent*
[/q]
totta juu, vaik ei o itse duuni rankkaa mut vähä vois verrata sellasee et myyt telkkareita puhelimitse: maailmassa olis vaan yks telkkarimalli joka ei koskaan hajoo, joten mitkä ovatkaan asiakkaan vastaukset? "mulla on jo telkkari" tai "en tarvitse telkkaria"
hengailuu naapureitten kans
Vapaalla ollaan kerrankin peiton alla ja pizzaa odotellessa.
Just nyt elämä tuntuu mukavalta.
Oon ollu niiiiiin ahkera ja tehokas tänään sekä töissä että kotona 
Nyt ansaitsen päikkärit
Aivan upea viikko takana. Paljon naurua ja iloa, känniä ja krapulaa, hyviä ystäviä ja ääliökääliöitä. Hengenvaarallinen reissu on ohi ja elossa selvittiin mahtavia kokemuksia ja muistoja rikkaampana! *sydän*
Kaikki on OK Keniassa, siis Jameksen osalta.
Tavallaan hyvinkin pitkäaikaisempi ^_^
Uus työ, parempi palkka, onnistunut irtisanoutuminen ~2kk etuajassa vanhasta hommasta, muutto "ulkomaille" ja vielä taitaa onnistua hyvän asunnonkin saaminen. Ei tää enää paljoa paremmaksi voi muuttua
Läheiselle ostarille avattiin kirpputori. Yllätykseksi siellä on aika paljonkin tavaraa ja ostokset voi maksaa electronilla. :)
Tiskipöydän alla oleva hyllykkö asennettu vihdoinkin takaisin, mutta tulipahan tehtyä siihen pieniä rakennemuutoksia jotta se hylly ei enää keikkuisi ja olisi vinossa. Samalla sai taasen ei väsytä yhtään vaikka tuli nukutta vain kolme tuntia tuon superbowlin takia, joka vuotinen tapa tuli taasen suoritettua puoliväliin ja kohokohdat sitten tänään netin välityksellä.
Plus tuli vielä kämppä siivottua "rakennusjätteestä" ja imuroitua styroksinjätökset + koko kämppä.
Taas voitto Jokereille. Kyllä nyt kelpaa!
lisää henkeviä keskusteluja työkaverin kanssa 
hassua, todella hassua...
ääh kaikkee kivaa vaa tulee eteen elikkä ehkä vaihtoon työharjoitteluun jonnekki ulkomaille kuukaudeks syksyllä
eilen varmistui et päästään katsomaan keväällä fcbarcelonan kotipeliä:) en kyl välitä PÄTKÄÄKÄÄN jalkapallosta mut oon silti ihan sairaan innoissani..*pepsodent*
[q]Timce, 26.4.2008 21:19:
---
Hei kuule, back @ you! *sydän*
[/q]
Arvasin et joltain heruu*sydän*
[q]yana, 5.2.2008 12:34:
---
Lallu, 5.2.2008 12:28:
eilen varmistui et päästään katsomaan keväällä fcbarcelonan kotipeliä:) en kyl välitä PÄTKÄÄKÄÄN jalkapallosta mut oon silti ihan sairaan innoissani..*pepsodent*
---
9.3. barça-villareal <3
:( taas on ettei noihin championsliigan peleihin oo oikein saumoi saada lippui
[/q]
barcelona-valladolid 23.3
voipi olla et must tulee hullu futis fani ku pääsee camp noul ilakoimaan :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,182
- 1,183
- 1,184
- 1,185
- 1,186
- ...
- 2,345
- Seuraava »