päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,187
- 1,188
- 1,189
- 1,190
- 1,191
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Pikkuveli sai tänään hopeaa painonnoston sm-kisoissa penkkipunnerruksessa.*aplodit* Sen tulos oli 110kg, se on jo melkein yhtä vahva kun minä!*pepsodent*
Oli huippukiva ilta eilen! Eka baarissa ja sit jossain parkkihallissa tanssimassa. Lontoo <3
[q]Niklas N., 8.2.2008 17:11:
Talviloma alkoi *jiihaa**känni*
[/q]
näin se kesäloma toimii
Iiihihiii..huomenna ja ylihuomenna vielä vapaata!!
ilta vanhempien kotona lastenvahtina.. miten voikaa olla kaks lasta nii hassuja.. saanu nauraa koko illan.. ja nyt saa vetää suklaata ku ne on käyny nukkuu
sain tälle päivälle hierojalle ajan
Kipeänä kotona, tää on sekä päivän :) että :( 
Koitan olla tekemättä koulutehtäviä ja lukea vaik Sinuhe Egyptiläistä tai jotain vähän kevyempää. Ja sit voisin askarrella jotain ja... missä välissä sitä ehtisi levätä
uudet tapetit makkarin seinäs!
[q]violet_angel, 11.2.2008 12:24:
Vapaapäivä 
Pitkästä aikaa oon ittekseni vapaalla, ihan ouota 
[/q]
Kuluta päivä viisaasti
[q]Jinx, 11.2.2008 16:12:
Voitin lotossa 560e 
[/q]
Mennääks naimisiin?
[q]gnomex, 11.2.2008 12:54:
---
violet_angel, 11.2.2008 12:24:
Vapaapäivä 
Pitkästä aikaa oon ittekseni vapaalla, ihan ouota 
---
Kuluta päivä viisaasti 
[/q]
Kunhan tietäisit 
vihje: liittyy makuuhuoneen puolelle aika vahvasti *vink**vink*
Uus ihana tukka!
naminam, teetä ja tonnikalaa. Nam nam. massu täynnä ja ainakin yksi ihminen pitää minua nättinä. Ja yksi päivä lähempänä arminia <3
Eilen tuli sähkölasku...
miinus 96e
Nyt on 0 reikää hampaissa...
nyt vaan pitäs kestää tää puudutus ja oottaa et se loppus..
Abihaalarit vihdoin kokonaan valmiit 
Toinen päivän :) oli ehdottomasti kun näin uutisissa juttua tosta Saramäen vankilasta. Itse kun on ollut siellä työmaalla töissä, niin oli kiva nähdä millaista siellä nyt sitten on kun on kaikki kamat paikoillaan
Olipas taas vkoloppu, nyt vasta pääsin duuniin 
Ihanat Goat oli taas, kiitoksia erityisesti jatkoposselle
Maailma on kyl pieni, joutu jälleen totee..
Etno festival oli aika sateinen mut eipä haitannu!Ihanaa hippimeininkiä *sydän* Piisändlööv!Sitä mä vaan ihmetteln et miten mä saisin itseni kasattua tuleviin lawatansseihin
Toinen ilonaihe tälle päivälle. Sain buukattua talviloman heti vapaaviikon perään, eli saa 2 viikon vapaat duunista
Tässähän kerkeäis vaikka pyörähtämään jossain ulkomailla..
Mä tänään sain salilla tuntea ekaa kertaa onnistumisen riemua, kun pääsin kasvattamaan suuressa osassa laitteista kilomääriä(olin jo aikasemminkin yhessä, mutta nyt olin ilmeisesti kaikinpuolin energisempi ja jaksavampi ja ehkä jopa vaimokkaampi*hihu*)
Tätä juhlistin shoppailukierroksella. 70e meni, mutta sillä sain ostettua paljon tarpeellista ja kivaa*hymy*
Kiihkeä hetki keskellä päivää *tirsk**plur*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,187
- 1,188
- 1,189
- 1,190
- 1,191
- ...
- 2,345
- Seuraava »