päivän :)

Back to häröily O

Kasvohoito

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

OPINNÄYTETYÖSTÄ NELONEN

MÄ VALMISTUN SITTENKIN

*super**iloinen*

kurkkukipu loppu ja pääsin salille :) ja tänään saunavuoro <3<3 Ja huomen mökille

Sain töitä! Harjoittelu alkaa parin viikon pääst.

aivan ihana päivä murun ka*plur**pihkassa*

oon vaan niin tajuttoman fiiliksissä tän vlopun hankinnoista *sydän*
nyt alkais olemaan työkalut/lelut aika pirun hyvällä mallilla.

Tämän viikon leijumisen ansiosta ruoka ei ole maistunut ja painoa on lähtenyt 2 kg. Kaikki vaatteet roikkuu päällä ja peilistä katsoo mukavan hoikka kroppa. Tätä lisää :)

Aurinko paistelee ja viikonloppu edessä

Onkin ollut paljon helpompi päivä kuin kuvittelinkaan, helpotuksen huokaus *pökr*

Tilattiin pizzaa töihin perjantain kunniaksi

Eilisten keskustelujen pohjalta syntynyt uusi sysäys siihen että tulevaisuudessa tapahtuu kivoja muutoksia

Sain eilen kivan tuoksuisen kynttilän ystävänpäivälahjaks.

Hymyilyttää monikin asia:
-koipi alkaa pikkuhiljaa parantumaan, ja on itseasiassa ihan kiva palailla töihin tänään sairaslomilta..
-meiän rakkaat pupsit jaksaa ilostuttaa joka päivä, ne on vaan niin ihania*pupu*
-pitkän tauon jälkeen treenit meni salilla oikein mainiosti tänään, tästä se lähtee*pepsodent*
-niin, ja aurinko paistaa *lallallaa**vink*

Oon koko aamun katsellut rottweilerin pentujen kuvia... Oon niin rakastunut.

Heheee, onko vähän hassua tilata muuttoa, kun en tiedä vielä minne muutan mutta jos muuttopalvelun haluaa, on pakko olla ajoissa tai haluamana päivänä ei oo vapaita muuttajia.. voinhan mä aina ohjata muuttopalvelun Katri Valan puistoon, sinne vaan pikkarainen teltta pystyyn tai pahvilaatikkojärjestely. Kyllä siellä ihminen asua voi! Ainakin joka kesä siellä asuu tajuton määrä spugeja..

Nokipannukahvi

Joululomalla Santa Monicaan ja Santa Anan tuulia haistelemaan.

Rahaa ei oikeestaan olis, mut serkku on nyt asunut jenkeissä jonkun 6 vuotta ja aina puhuttu sinne menemisestä. Nyt näyttäis siltä, että homma viimein toteutuis. Lennotkin tällä hetkellä Lufthansalla vaan 550 €. Jeiiii!!

Wanhojen tanssit ja ne JATKOT *känni*

On aika hepuliolo kaiken tän tapahtumasuman keskellä. Nyt kun malttais oottaa ens viikkoon, että kaikki asiat selviäis lopullisesti, niin vois jo tosissaan alkaa miettimään sitä muuttoakin

Irtisanouduin töistä. Uusi duuni odottaa Lontoossa.
*känni* Fancy a pint mate?

[q]Luppis, 15.2.2008 15:42:
Irtisanouduin töistä. Uusi duuni odottaa Lontoossa.
*känni* Fancy a pint mate?
[/q]

Hyvä ratkaisu, Lontoo on mesta paikka.

CRP pudonnut eilisestä 49:stä 20:een eli antibiootit tehoaa eikä mussa kai mitään pysyvää olekaan vialla :) Ja löysin kahden vuoden takaiset verikokeiden arvot ja vertaus osoitti että muut veriarvot ovat pysyneet samoina mutta "paha kolesteroli" LDL tullut alas 2,8 -> 2,2. Lisää pekonia ja munia, tää toimii :) HDL on 1,7 eli LDL ja HDL suhde on enemmän kuin täydellinen.

Hymyilyttää! Ai niin, se olis viikonloppukin :)

O