päivän :)

Back to häröily O

[q]mayah, 23.2.2008 11:22:
Elämä on täydellistä
[/q]

oon mukana

*sydän* Ystävät, mitä elämästäni tulisikaan ilman Teitä *sydän*

Krapulaton sunnuntaiaamu, herääminen murun vierestä ja sen keittämät aamukahvit <3

Sain 15e hyvän miehen lisää ja tyytyväisen asiakkaan kun asensin sen mäkkiin usb modeemin.

Alko jänskättää illan treffit!

Infekto - Best of 2007 part 2 *pepsodent**iloinen**hymy**hihu*

sain tänään lahjaksi radio-ohjattavan helikopterin.

Kotiinpaluu 12 tunnin autossa pönöttämisen jälkeen

Vaik mua väsyttääkin ihan levottomasti ja tää orastava krapulantapainen ei vaan lopu,
mua silti hymyilyttää niin paljon eilisilta.
Olipa kanua!*nauru*
Nyt on pakko ottaa lepiä ja koomata.

Toi sää on ihan timanttia, eilen oli helvetin hauskaa ja tänää sama homma jatkuu :)

*pihkassa**sydän**iloinen*

Lunta, näkkileipä, JNKSin Vitamin C, Freelanceriin Discovery 484 Mod.

Vapaapäivä

Rakas ysti tuli äsken miehensä ja niiden 2-vuotiaan pojan kanssa kyläilemään Oli ihana nähdä kaikkia. Ja muutenki toi on mun lempparimuksu, aina ilosella päällä ja se käy halimassa ja pusuttelemassa *sydän* Sweet

35minuuttia ja tulee taas lisää vuosia...

Edit:typoja

Tuli törmättyä eilen baarissa tyttöön, jonka kanssa olin ala-asteen alussa pari vuotta samalla luokalla kunnes tyttö muutti pois. Sen jälkeen en ole kyseistä ihmistä nähnyt, joten oli aika ihmeellinen olo kun tuli eilen juteltua ummet ja lammet kymmenen vuoden jälkeen

Päätin juuri, että aion lähteä ottamaan ennakkoa kesään pikkuvisiitillä Barcelonaan tässä keväämmällä.

Kylläpä nämä semikrapulaiset duunipäivät on luovia! Nyt lentoja tsiigaa...

Mukava herääminen <3

Eiliset varpajaiset oli melkonen succes. Aamulla ku heräsin oli nii kaamee olo ettei saanu mitään muuta ku jädee uppoomaan, ihme juttu ettei oksua näkynyt. Päivän :) olkoon siis tää vaihe ku alkaa olee taas suht normaali olo.

uh oh

O