päivän :)

Back to häröily O

mun sateenkaarenväriset varvassukat...ne vaan on niin hulvattomat

Tassuttelin tänään kaupungilla ja keksin, että soitanpa kaverin kanssani siiderille, ettei tartte mennä kotiin lukemaan tenttiin.
Mietin numeroa valitessani, että tästä tulee kyllä vielä morkkis. Täsmälleen samalla hetkellä nurkan takaa pölähti mummeli, joka katsoi silmiini ja huusi \”Jeesus Kristus sanoo: Tehkää parannus tai te hukutte!\”
Onneks kaveri ei vastannut puhelimeensa, olisin varmaan päätynyt Helvettiin

mulla on nyt auto

ps. yksi ääliö lisää liikenteessa.

[q]äm:
Tassuttelin tänään kaupungilla ja keksin, että soitanpa kaverin kanssani siiderille, ettei tartte mennä kotiin lukemaan tenttiin.
Mietin numeroa valitessani, että tästä tulee kyllä vielä morkkis. Täsmälleen samalla hetkellä nurkan takaa pölähti mummeli, joka katsoi silmiini ja huusi ”Jeesus Kristus sanoo: Tehkää parannus tai te hukutte!”
Onneks kaveri ei vastannut puhelimeensa, olisin varmaan päätynyt Helvettiin
[/q]

Minkälainenkohan on muutes bilettäjän helvetti? Tuli vain mieleen...
*täh*

[muokattu 3.5.2004 20:22]

Pitkät yöunet

ah.. sain vihdoin valmiiks koko kevään mua stressanneen projektityön kouluun.. ja ei jääny ihan viime hetkeen, palautus vast pe.. ah ja voih kun tuntuu kivalle nyt..

Rakkaus ja se että herää aamulla siihen kun oma kulta on painautunut selkää vasten ja hellästi rapsuttelee rintaa. *sydän*

Mun ihanat, suloiset, kreisin, sekopäiset, hassut, mukavat, luotettavat, pinkeät ja höpsöt

*sydän*ystävät*sydän*

*hali**pus*

[muokattu 4.5.2004 18:05]

ihana kevätpäivä....
ja sateen jälkeen se ihana märän asfaltin tuoksu...
mmm...*sydän*

Laskin viime viikon työtunnit ja tajusin, et niitä on yli 45... vaikka aika huono palkka, tuleekin ihan kivat rahat johtuen viikonlopun tuplapalkasta *iloinen*. Ostinkin sit vihdoin uuden takin, hameen ja puseron

opettaja kehui etta mun luokalle pitama
rentoutustuokio onnistui 110%:sesti

[q]hip:
ihana kevätpäivä....
ja sateen jälkeen se ihana märän asfaltin tuoksu...
mmm...*sydän*
[/q]

muuten sama fiiolis mut ihana märän ruohikon tuoksu..

nyt ikkuna auki kuunellaa yön ääniä... ei edes musiikkia ja syödään porukalla vadelma ja päärynä jädee ...
ok, no tuijotellaan pitkästä aikaa myös telkkuu.. varmaan 2kk en oo kattonu mitään telkusta...

Pääsee ehkä tänää jopa aikasin*nukkuu*

Oma muru *sydän*

Eilen saatu ruusu kullalta *sydän*

Söpöily <3

heräsin ennen klo 13.00 joka on jo sinäänsä ihme...
ulkona näyttää olevan hieno sää joten taidan kohta lähtee ulkoilemaan..

kolmas päivä lomaa koulusta :)
eli toisin sanoen 5 päivää ollu poissa sieltäkin :)
ja nyt treenaamaan liveä iloisin mielin -->

keskiviikko on aina

Tänään oli hyvä päivä. Ei mitään suurempaa syytä, vaan koko ajan iha mahtava fiilis päällä. Lämmintä, mut ei oo liian kuumaa. Ei oo kirettä mihinkään. Iha sairas olo oikeastaan. ei ees masenna huominen töihin meno. 8)

O