päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,719
- 1,720
- 1,721
- 1,722
- 1,723
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tänään on ollut kaikinpuolin tai oli aika jees päivä,mut hatutustakin mahtuu myös joukkoon!
vaimo sai 400 ja mä 150 palkankorotuksen
Hyvä aamiainen ja frendin kaa ulos pelaamaan korista enne duuniin menoa
Saikkua jälleen kerran neljä päivää. Vasta heräsin eikä koko päivänä ole PAKKO tehdä yhtään mitään.. Ainoo vaa et pääsykokeisiin täytyy vähä lukee mut so what.. jei
Kultsi tulee tänään lomille!
Joka viikkonloppu se on vaan aina yhtä ihanaa kun näkee toisen taas *sydän*
[q]Timmy:
Hyvä fiilis kun huomasin pöydällä olevan lipun Väthin keikalle ensiviikolle! Kiitän teitä, rakkaat ystäväni Workunit ja Kanelli, sen hankkimisesta. *hali**pus* Muuten ois jääny reissu väliin.
[muokattu 11.5.2004 22:54]
[/q]
awwhttp://www....
*plur**jiihaa*
Pitkä juttelu netissä (liian) kaukana asuvan ystävän kanssa
Enää kaksi koulutehtävää tekemättä ja hyvin monta takana *nauru*.
[q]GoA:
Pikkusisko oli tänään koulussa puolustanut rave-kulttuuria. Hän on itse vielä alaikäinen eikä ole koskaan käynyt bileissä mutta siltikin tietää hieman tästä kulttuurista. Hänen uskonnonopettaja oli sanonut että bileet ovat huumehörhöjen intohimo. Sisko oli siihen sanonut että asia ei oikeasti ole näin että läheskään kaikki ei käytä siellä mitään huumeita ja monella ainoana huumeena toimii musiikki itsessään. Oli opettaja ja luokka mennyt kuulema hiljaiseksi. Rakas sisko siis sai piristettyä minun mieltä puolustamalla tätä ihanaa kulttuuria.
Ja on muuten törkeää että opettajat väittävät tuollaisia asioita joista heillä ei varmana ole mitään kokemusta itsellään,vain median antama kuva. Tottakai on pakko myöntää että bileissä käytetään huumeita, mutta niin käytetään baareissakin ja usein tunnutaan yleistävän juuri bilettäjien huumeiden käyttöä. .
[/q]
tostahan voisi melkein valittaa kyseisen koulun rehtorille että opettaja tietoisesti jakaa/ levittää väärää tietoo oppilaille.. ainakin mä en haluisi että lapseni saisi väärää tietoo koskisi se ihan mitä tahansa aihetta....
Mut systerilles pisteet kotiin kun uskalsi puolustaa / nousta opettajaa vastaan
[muokattu 13.5.2004 20:24]
aaaaurinko
[q]UnityF:
tostahan voisi melkein valittaa kyseisen koulun rehtorille että opettaja tietoisesti jakaa/ levittää väärää tietoo oppilaille.. ainakin mä en haluisi että lapseni saisi väärää tietoo koskisi se ihan mitä tahansa aihetta....
Mut systerilles pisteet kotiin kun uskalsi puolustaa / nousta opettajaa vastaan
[/q]
Tässä tapauksessa pitää ihan vähän, mutta vain ihan vähän, puolustaa opettajaa, että sekin on vain ihminen ja siellä koulussa omien arkikäsitystensä kanssa, joiden sisällä pitäminen ei aina ole niin helppoa vaikka objektiivisuuteen pyrkisikin. Se on kyllä totta, että mitään valmiita mielipiteitä ei koulussa enää nykypäivänä pitäisi jaella, vaan (mahdollisimman oikeaa) tietoa, jonka perusteella oppilaat itse voivat muodostaa maailmankuvaansa.
Joo ja systerille propsit täältäkin kuitenkin - vaikka itse ainakaan en haluaisi nähdä sitä vastaannousemisena jos oppilas on erimieltä kuin opettaja, koulussa saa ja pitää kommentoida ja keskustella.
nimim. tuleva (ehkä liian idealistinen maailmanparantaja)ope :]
Päivän ja viimeaikojen :) voisi ollakin sitten se, että olen taas entistä varmempi ollut viimeaikoina, että olen oikeaan suuntaan menossa, teen niitä asioita, joista oikeasti pidän - ja todella haluan sitten isona opeksi
On taas ollut todella ihana viikonloppu ja tänään on tullut söpöiltyä koko päivän yhden ihanuuden kanssa
Ihan luksus hemmottelu/akkujen lataamis loma takana ja pääsin 6 tuntia sitten taas oman kullan viekkuun. Viikko on kauhean pitkä aika olla erossa, ainakin ekalla kerralla. *sydän*
Mun koirasta tuli isi.. :)
Koko ensviikko varmistui vapaaksi!
Samalla varmistui Helsinkiin kyydissä lähtijät. Eli tiistaina ajamaan, keskiviikkona Svenin keikka *super*, hallun jatkot
ja kotimatkalla jatketaan ajaessa bileitä letkeässä seurassa.
Ja kaikenlisäksi aamuherätys oli mukava! Huhhuh mikä päivä tulossa!
Loistavaa!
Pääsee Oakieta katsomaan.....
[q]GoA:
Pikkusisko oli tänään koulussa puolustanut rave-kulttuuria. Hän on itse vielä alaikäinen eikä ole koskaan käynyt bileissä mutta siltikin tietää hieman tästä kulttuurista. Hänen uskonnonopettaja oli sanonut että bileet ovat huumehörhöjen intohimo. Sisko oli siihen sanonut että asia ei oikeasti ole näin että läheskään kaikki ei käytä siellä mitään huumeita ja monella ainoana huumeena toimii musiikki itsessään. Oli opettaja ja luokka mennyt kuulema hiljaiseksi. Rakas sisko siis sai piristettyä minun mieltä puolustamalla tätä ihanaa kulttuuria.
[/q] Pikkusiskolles! Piristi munkin alkavaa päivää
saatiin pentu kotiin *sydän**sydän*
[q]GoA:
Hänen uskonnonopettaja oli sanonut että bileet ovat huumehörhöjen intohimo.
[/q]
Olisi mielenkiintoista tietää miten paljon tuollaisilla ja vastaanvanlaisilla bileet ja huumeet yhdistävillä kommenteilla on lisätty huumeiden käyttöä sekä bileissä että yleensä.
. . .
Ala-asteen tokalla luokalla tuli riitaa uskonnonopettajan kanssa kun en voinut käsittää että pienemmän rikkomuksen teki poika joka tahallaan heitti laukun oven lasin läpi kuin siivooja joka päivitteli tapahtunutta Herran Jumala ja mainitsi herran nimen turhaan. Eipä tarvinnut kovin pitkään miettiä kun parin vuoden päästä äiti halusi erota kirkosta ja kysyi myös multa haluanko erota
[muokattu 14.5.2004 11:38]
elämä on kivaa ja hassua
[q]BlueWind:
Päivän ja viimeaikojen :) voisi ollakin sitten se, että olen taas entistä varmempi ollut viimeaikoina, että olen oikeaan suuntaan menossa, teen niitä asioita, joista oikeasti pidän - ja todella haluan sitten isona opeksi *joo*[/q]
Hienoa sinulle*hymy* Mä en ikinä ole ollut varma mistään -just nyt kaikki muu paitsi koulu ja työ kiinnostaa ihan älyttömästi*uuh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,719
- 1,720
- 1,721
- 1,722
- 1,723
- ...
- 2,345
- Seuraava »