päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,749
- 1,750
- 1,751
- 1,752
- 1,753
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]lohikarme:
---
innae:
Kylläkin jo eilisen :)... Eipäs ukko lähtenyt Aigeriaan vaan rupesi painimaan koneen käytävällä karkoitettavan kanssa... EI halunnut lähteä Suomesta... On nyt (siis karkoitettava) viettää Pasilan putkan kellarissa kalsarit ja sukat jalassa et mitä tuli tehtyä(virkamiehen väkivaltainen vastustaminen näin alkuunsa)... Ja nyt tuo mieheni on viikon saikulla*hymy*
---
Hehe... Sano Janille et salille miäs! Ja paranemisia
[/q]
Sori, mut se käy jo... Katsos kun siin lentokoneen käytävällä ei sitä tilaa niin hirmuisesti ole ja yrität saada toisen revittyä pois lentokoneesta niin ei se niin helppoa ole...
prätkäkortin inssi läpi ---> kortti taskus
Vaikka aamulla oli vähän ärrimurri olo ni oli ihanaa ku sai herätä kullan vierestä ja sai köllötellä jonkun aikaa ku menin vasta kaheltatoista töihin
[q]Airvision:
*sydän* 2-vuotis hääpäivä *sydän*
[/q]
onneksi olkoon ihkunen *super**hali*
Kävin kattoon kivaa kämppää hyvälla paikalla, ja hullu muuttokuume alkoi heti riivaamaan..
Ostin kaupasta mokkapala-aineksia ja muuta hyvää namia.
Lainasin kirjastosta hyvän kirjan. Ostin hyvän levyn. Tänään pitäs olla Tivolissa hyvä meno. Ja lauantaina saatan päästä pitkästä aikaa nauttimaan laatuseurasta!
Kaiken kaikkiaan menee hyvin. Jopa sää on OK.
(mutta sinkkuilu on silti yleisesti ottaen perseestä, varsinkin näin kesäkuumalla -sanokaa mitä sanotte *nauru*)
GTJ 2 ! !
[q]Karvinen:
oon aina ihmetelly et miks 24h huoltamoitten ovissa on lukot, niin tänään menin reippaana tyttönä kysymään shellin myyjältä
aattelin kysyy sult tällästä ku oot 24h shellillä töissä, et miks ovissa on lukot ku ne kerta on 24h?
vastauksex tuli et
noh, hätävaralta, esim. jos tulee sähkökatkos tai syttyy tulipalo... NO? tulitko yhtään viisammaks?
joo... kiitti sulle, nyt mä voin kertoo kavereillekki
mua niin lapsettaa aina välillä... ehkä liianki usein!!
[/q] toi oli hyvä! Piinasin äsken taikanäppiä eli atk-setää suurinpiirtein yhtä älykkäästä asiasta ja nimenomaan koska lapsetti ja juttu oli häirinnyt jo vähän aikaa. Taas hirnuttiin tyhmälle lapselle
[q]mayah:
Sain syksyn lukujärjestyksen tehtyä ja olen klubittamisen ohella tehnyt tänään myös opinnäytettä
[/q]
Mäkin sain lukujärjestyksen jo tossa kesäkuun puolella tehtyä - ikävä kouluun?
Mulla oikeestaan vähän on, en oikeen oo sisäistäny vielä, mitä kaikkea koko loman vois tehdä, kun en ole tänä kesänä töissäkään
Loistava ilma ptikästä aikaa *plur*!! Aurinko paistaa ja on lämmintä *heiii*! Ja vielä kivaa ohjelmaa illaksi *aplodit*! Lisäksi huomenna Konemetsään *jiihaa**iloinen*!
[q]innae:
---
Airvision:
---
Onneksi olkonn
[/q]
Kitoss,kitoss,kitoss *kiitoskiitos**iloinen*
[q]UnityF:
---
Airvision:
---
onneksi olkoon ihkunen *super**hali*
[/q]
-kitoss,kitoss,kitoss *kiitoskiitos**iloinen*
Aurinko
ja huomenna Berliiniin *iihhih**sydän*
*hehku* *hehku*
[q]Joanna:
Aurinko
ja huomenna Berliiniin *iihhih**sydän*
*hehku* *hehku*
[/q]
*joo**slurps**plur*
osuvasti kiteytetty.
-M
Törmäsin kaupungilla silmämääräiseltä arviolta 70-80-vuotiaaseen gubbeen, jolla oli kruunannut normaalin vaaleanvihreä/ruskean vanhuskostyyminsä uudenkarheilla Adidaksen Jabon Stripeseillä. Mahtaa olla vanhainkodin kewlein d00d ja päivätanhuvien naistenhaun kestosuosikkikohde.
Sain mun hiustenleikkuukoneeseen uuden terän rikkoontuneen tilalle
Vapaaehtoinen tuntematon tyyppi ilmoittautui säätämään mun autoa, kun etsiskelin asiantuntijaa. Hitto mitä flaksia. Sama homma, kun lisävarusteita löytyy sopivasti 1/3 hinnalla. vrt uusi ko. lisävaruste yli 300e + asennus ~350e.
pakolliset menoerät senkun vähenee
berliini! vielä ku jaksais loput kolme iltaa
[q]Pygmi:
uudet kengät pienet, punaiset tossut
[/q] little pink sock, little pink sock
(oli ihan pakko, kymmenen pistettä ja papaijamerkki sille kuka tietää mistä on kyse)
uudet kengät pienet, punaiset tossut
[q]sapeli: little pink sock, little pink sock
(oli ihan pakko, kymmenen pistettä ja papaijamerkki sille kuka tietää mistä on kyse)
[/q]
kamut-sarjis?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,749
- 1,750
- 1,751
- 1,752
- 1,753
- ...
- 2,345