päivän :)

Back to häröily O

palkkapäivä ja saan siis vihdoin rahaa *jiihaa**aplodit*

[q]climate:
jotenkin tää australian poliisin vaakuna tai logo ei oikeen vakuuta
[/q]
vaaran uhatessa kutsu itsellesi oma kenguru....bb-bboinggggg---

Vika duuni päivä ja chaos!!

[q]climate:
”hähää, nyt pääsen perimään vanhat velat” tai ”hähää, nyt pääsen maksamaan potut pottuina” mut kyl mä uskon että toi tähti-jiihaa-tähti ois sit ollu joku muu hymiö jos ...
[/q]

Juuri noin. Ois hieman erilaista hymiötä ja myös tekstiä jos odottelis sitä noissa tai vastaavissa merkeissä

aurinko alkoi paistaa!

[q]adele:
Tänään ei sada yhtään niin paljoa kuin eilen
[/q]

tän päivän hymy aiheutti se että kun aukaisin oman koneeni ja siitä yhden simulaation jonka olin eilen tylsyyksissä vääntänyt ja huomasin että sehän on erittäin addiktoiva näinkin tyhmälle ihmiselle :)

Hankin vihdosta viimein tranzexperienceen lipun

upouusi jääkaappi huomenna!

[q]Amma:
Suomalaisten valjakkoajajien menestys. MM:stä (viime vkl:na Ruotsista) hlökoht. pronssi, joukkue hopea ja lisäksi suomalaiselle kansainvälisen ratsastajainliiton yksikkövaljakoiden kisasarjan voitto. Hyvä Suomi!
[/q]
Suomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! meidän valjakot on tähtiä

[q]adele:
Tänään ei sada yhtään niin paljoa kuin eilen
[/q]

Tää on ihan paras läppä :D

1) Huuhkaja

2) Enää tunnin verran töitä, niin saa pari viikkoa ”lomailla”.

3) Ulkona 30 lämpöastetta ja pilvetön taivas.

4) Huominen Lake Parade ja Sensation.

5) Sunnuntaina Suomeen ja uuteen kämppään.

6) Taskut täynnä dinaareja ja dollareita.

7) Euforinen mieliala.

8) Ei huolia horisontissa.

Ei näin hyvin saisi oikeasti mennä, tulee huono omatunto.

[q]sapeli:
uus UV-vihreä lävärinuppi kulmassa
[/q]

uv-vihreä roks, mulla on navassa ^___^

Suomalaisten valjakkoajajien menestys. MM:stä (viime vkl:na Ruotsista) hlökoht. pronssi, joukkue hopea ja lisäksi suomalaiselle kansainvälisen ratsastajainliiton yksikkövaljakoiden kisasarjan voitto. Hyvä Suomi!

aurinko ja syyssää *sydän*

Flow mo':n esitys Kiasmalla. Lisäksi tuli shoppailtua kaikkea turhaa (kello, taskulamppu, kaksi paria pohjallisia, merisairauslääkettä, butaanistenkku) kertausharjoituksia varten. Lähtö kohti kasarmia klo 7:00 aamulla, joten kaipa tässä pitäisi kohta mennä nukkumaan, pakata tai tehdä jotain muuta kehittävää... Olkoon. On kuitenkin animea katsomatta.

Saatiin Käpylästä mahtava omakotitalo vuokrattua, 1.9 muutto. Pääsee klubbailemaan vähän useammin kuin täältä Kouvolasta käsin.

VIIMEINKIN sain subbarin kii ja skulaa...
ja subbarin äänet on aika mahtawia...

Löysin viikkoja parittomana olleelle sukalle kaverin!

Olin tänään lintsil! Oli kivaa. Ei kuitenkaan jaksa innostuu niinku sillon pienenä. Tuli aika nopeesti huono olo eikä jaksanu olla loppuun asti, niinku pienenä.... Mut silti, hauskaa oli!!!

Uuden kämpän avaimet kädessä*iloinen*
Illalla pitkästä aikaa bileisiin*jiihaa*

O