päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,819
- 1,820
- 1,821
- 1,822
- 1,823
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Jipii, on taas kauan odotettu perjantai ja viikonloppu tulossa! Huomenna Saksaan *jiihaa*!
Edit: Toinen päivän :) Voi mikä mies tässä kävi äsken *pihkassa**kuolaa* *tahtoo*
Humalainen Ermin eli laura
ja sen puskaseikkailut ja kaatuilut,
sekä tietenkin noi jutut...
Mun piti saada tänään palkkio kahdesta työstä, jotka on jo julkaistukin, mutta olivat sählänneet ja maksu siirtyy viikolla eteenpäin.
Elämä jatkuu silti.
palkkapäivä ja duunin serveri kaatunu jossai päin maailmaa ni ainaki puoltuntia saa vielä vaan chillailla.. jos hyvin menee ni puoli päivää
edit: onneks mä en oo vahingoniloinen tai mitään
*jiihaa*täl viikol pääseekin aikasin ei mee taas puolilleöin töissä *joo**iloinen**super*
Oli tänään niin *sydän* ilta...
*sydän*ILLUT*sydän*
[q]sapeli: X-Men Ihmesarja 5 Ärrältä *sydän* 80-luvun klassikoita, Pimeän Feenixin Taru
Claremont & Byrne
Kitty Pryden ja Dazzlerin ensiesiintymiset
Ekoja sarjiksia mitä itsekin luin nassikkana
[/q]
Jumalaut mikä löytö ja kulttuuriteko! Mutta tietenkin raiskattu kornilla suomennoksella? Ei nyt sentään yhtä roisia pyhäinhäväistystä kuin Preacherin suomennos, mutta kirkonkirouksen arvoinen teko kuitenkin.
sain just kaverin kanssa tehdyn päiväkirjan rooman matkasta takas, ja hihittelen yksinäni muistellessa reissua ihan levottomia juttuja
Keksisin viime hetkel niin hyvän halloween asun,
et kelpaa lähtee kemuihin
- auringon paiste
- kivat kaverit
- Pelle Hermanni
- puhelin soitto ihanalta ihmiseltä
- mummokin soitti äsken
Ihana päivä
three stars make me do it.
Menin duuniin 07.00 ja 08.30 sanottiin että voit lähtee himaan ja saat kuitata tästä päivästä 8 tuntia
[q]Jazmine:
Tajusin Javasta jottain Ei ku koodaamisiin
[/q]
Mun tarttis kans tajuta Javaa, mut ei niin ei. *ding**blush*
Ehkä vielä jonain päivänä.
duunipaikka
plus erään mielenkiintoiset lausahdukset, joista saa kiitettävät naurut niitä lukiessa
Kirjakauppa ilmoitti että tilaamani kirja on saapunut. Ja tuo kirjahan on: Bewster, Broughton - Last Night a DJ Saved My Life. :)
mmmmmmmmmmmmarabou! *sydän*
(koittakaa muuten puhua sillai et on vähänkuin sulanut suklaapalanen suussa. tulee hämmentävää mongerrusta)
AH, mutta multa taitaa tulla sitä ihan muutenkin ::::::::D
Yks pieni ja ihana muistitti mua siitä, mitkä asiat elämässä on tärkeitä <3
[q]sapeli:
A) löysin netistä iki-vanhan lempparipelin, Master of Magicin, ja B) sain sen toimimaan Windows 2000ssa DOSboxin avulla Nyt mättämään
[/q]
Oi jumalaut! Pitääpä itsekin asennella taas tuo. Master of Orion 2:nenkin löytyy ja luojan kiitos mokoma suostuu fungeeraamaan ongelmitta myös WinXP:ssä.
- Nimim. "Kyllä gradu valmistuu Master of Magicin pelaamisen lomassakin. *hahjust*"
[q]UnityF:
*plur*Täytän tänään 12wee *vink**hihu*
[/q] Paljon onneaaa vaan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,819
- 1,820
- 1,821
- 1,822
- 1,823
- ...