päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,830
- 1,831
- 1,832
- 1,833
- 1,834
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]mayah:
MaSari on taas täällä *sydän*
[/q]
*plur**hali**blush*
Laivalle tänään!!!!
Mun sisko sai tänään toisen lapsen!!! *sydän* kaks viikkoa myöhässä päätti ilmestyä tähän maailmaan tytöntyllerö
*sydän* ...taidan olla ihastunut..! *sydän*
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=KirkkoHerra vuoden kovin jätkä
päivä pelastettu =D
Sain seminaarityön valmiiksi. Nyt vielä lopputyö samalla tohinalla + rästikurssit
Lunta tuloo, ja tuloo, ja tuloo... Melkoisen komea näky,
täytyy myöntää. Viikate - Talvi se viimein
[q]hemuz-:
Toi irkin klubitus botti :DD
[/q]
NO ÄLÄ *MUHAHA*
Sain yksistä laskareista tehtyä 5/6 tehtävistä ja laskarit on vasta torstaina Oon kerrankin ajoissa tällasten asioiden kanssa.
Ihanaa. Kaverilla yötä, ja sen äiti toi meille aamupalaa. Pitkästä aikaa söi tosi monipuolisen aamupalan.
Arkeen sopeutuminen saattaa sittenkin onnistua.
Wanhuus tuli tänään.. Oijoivoivoivoi.. *hikoil**muhaha**jiihaa**justjoo*
20-vuotiaus *sydän*
nimim. moi en osaa enää ees kirjottaa
Idearikas päivä...biisin kimpussa hujahti 6 tuntia.*iloinen* Toivottavasti rullais huomennakin
tänää tulee sormuksen ritarit neloselta*plur*
Maihku:
Ah,sain vihdoinkin suoritettua työharjotteluni kokonaan kiitettävin arvosanoin*jiihaa*
Nyt olis viikko lomaa*iloinen*
[q]UnityF:
ONNEAAAAAA
tuu kylään... Orja ja laura ja janniinakin on nyt matkalla tännepäin..
Meitsi tarjoo kahvit..
[/q]
Tänään ei pysty mut tuun varmasti käymään joku päivä ku mulla on nyt aikaa ainakin paljon*joo**hali*
Oon ihan varma että tästä tulee tosi kiva päivä. *sydän*
[q]City-Lehti / Sisäpiiri:Kysymys: Briteissä on kuulemma tietty dj-sluts -nimellä kulkeva naisryhmä, jonka jäsenille on tyypillistä upea ulkonäkö ja makaaminen mahdollisimman monen dj:n kanssa. Osaatko Walter kertoa, onko tällainen kulttuuri rantautunut vielä Suomeen eli löytyykö suomalaisiakin dj-lutkia?
Minnie
Vastaus: Totta kai rakkaassa Suomessa on dj-lutkia. Nämä naiset ovat erityisen kuumina tanssimusaa ja rankkaa beatmusaa soittaviin dj:hin. Chill out -musaa soittavat dj:t eivät sen sijaan kiinnosta dj-lutkia. Klassisin jippo on sujahtaa keikan aikana dj-koppiin ottamaan suihin. Dj-lutkien Top Ten -listan kärkipäässä ovat ainakin Proteus, Alimo ja Orkidea, joista viimeksi mainittu ei kuitenkaan anna.[/q]
NIi tänää turhat nimpparit
Oikeestaan huomisen :) mut muutetaa tiksii huomenna
Hyvä mieli ku tulin just kokeesta ja se oliki tosi helppo
[q]mini*:
*sydän* love in the air *sydän*
[/q]mini*sydän*jose
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,830
- 1,831
- 1,832