päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,835
- 1,836
- 1,837
- 1,838
- 1,839
- ...
- 2,345
- Seuraava »
nettiyhteys toimii kotona kyllähän sitä sai 2 viikkoa odottaakin...
Kiva viikonloppu takana, hyvin nukuttu yö ja vielä pari tuntia omaa aikaa ennenkuin tarvitsee mennä töihin
Mä olen vihdoin parantunut kaameasta syysflunssasta
ja eikun treenaamaaaaaaannnnn
KELA on mun kaveri!
TODAY I´M INVINCIBLE!!! *super**pahis**sydän**piis*
Tänä aamuna on vaan ihan hassu tunne. Vaikka olenkin jo myöhässä koulusta, ni ei se haittaa yhtään.
[q]onni3mk:
KELA on mun kaveri!
[/q]
Hei, esittelisitkö meidät? KELA ei oikein oo yhteisymmärryksessä mun kanssa
Mut päivän :) (toistaiseksi suurin ainakin) on hyvät yöunet.
http://tinyurl.com/5b3ds
Päätin just heittää löysäilijänekun roskiin tai murhata sen ja kaivaa esiin kaikkimullehetinytnekun.
Tulin himaan ja posteja selaillessa käteen osui Tapiolan kirje. Vittuuntuneena rupesin avaamaan, olin ihan varma että kyseessä on kotivakuutuslasku. Yllätys oli suuri, kun kirjeestä paljastuikin vuosimatkavakuutus! Loistavaa, parasta pitkään aikaan, nyt voi reissata rauhassa kun on vakuutus koko ensi vuodelle!
Tilasin ibookin ja vahvistin tilauksen just! Ei malta odottaa et kuriiri soittaa ovikelloa...*hmph*
Ostin Creative MuVo TX 256 FM mp3-soittimen
*aplodit*"Look Taddy,
everytime when the bell rings, a new Angel get the wings"*aplodit*
yks kiva poitsu tulee kuukauden päästä helsinkiin sen kivojen kavereiten kanssa..
nään paljon nahkatakkisia miehiä tolloin ja sain seuraa dissectionin keikalle *sydän*
3 herkku*slurps*pizzaa jotka itse tein
Voitettiin salibandypeli 11-4.
[q]`´Ermin:
ihana ilta! I'm loving it :) *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**pihkassa*
[/q]
Mä ooooooooooon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tulis sitten se perjantai jo
*hihu**hihu**sydän*
uudet kengät
Kotivakuutus... Vesivahingon jälkeen sain heti vakuutusyhtiöltäni ihan mukavan merenrantakämpän Lauttasaaresta :) Tosin ei se omalta kodilta tunnu.. Mut siellä sitten seuraavat kuukaudet..
Ostin uudet talvirenkaat, nyt pysyy auto tiellä
Kiva terveydenhoitaja-täti puhisti mun korvat*hihu* Nyt on härö-olo*ding*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,835
- 1,836
- 1,837
- 1,838
- 1,839
- ...
- 2,345