päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Pääsee takas "kotiin".
Vessaremontti on viimein valmis,
mut virallisesti se ei enää oo mun koti,
vaan pikku siskon ja sen poikaystävän.
Pari viikkoa kuitenkin siellä asun niiden kanssa...
Sitten pääsee vasta oikeesti kotiin.
Mun karvasen kullan ja vähemmän karvasen kullan luo
Tänään on jo hieman parempi olo, ei satu eikä paikkoja kolota enään niin paljoa*iloinen* jospa se flunssa alkais pikku hiljaa hellittää*hymy*
perjantai on yhden päivän lähempänä.
Sain Kevätpörriäisen käsiini juuri. Mitä olisi kevät ilman Kevätpörriäistä!
Mustikat...namskis ja maiskis.
Työssäoppimisjakson arviointikeskustelu ohi ja kitettävä tuli papereihin Olisin vaa voinu jäädä töihin sinne päiväkotii
-Raksu tulee lomille ja molemmat mennään illalla omien kavereiden kanssa pitkästä aikaa baariin
-Tänään alkoi kauan odotettu jalkkiskausi
*sydän* *sydän*
Viikonloppu jälleen
[q]Ciraf©, 22.4.2005 15:28:
Sain työpaikan
[/q]
Onnea!
Sain otettua itteeni niskasta kiinni ja imuroittin oman huoneeni sekä keittiön, vaikka olis kyllä ollu jo kämppiksen vuoro ottaa yhteiset tilat
Oikeestaa jo eilisen, tajusin sen vaan vasta tänään :D
Mut vakinaistetaan! Tästä se elämä alkaa!
Oli taas mahtavan hyvää RUOKAA!!*plur**kuolaa**joo*
Kymmenen viikon ilmaiseksi työskenteleminen on nyt ohi.
Löydettii mammankaa ihan mielettömän ihanan värisii kankaita[kiitos erityisesti piiulle ku kerto et sieltä löytää semmosii*plur*] ja sit käytii vähän shoppailemassa jumbossa mamman rahoilla*plur* sit kävin moikkaa isukkiakin pitkästä aikaa ja kun kävin kaupassa niin ilokseni näin siellä yhen ihanan tutun*sydän* voi tää päivä on ollut niiiin mukava*sydän*
I*sydän*mun perhe
Pitkästäaikaa pääs *pihkassa*PUUSAUNAAN*pihkassa*
Hahaa! sapeli 1 - IE 0
[q]UnityF, 25.4.2005 23:28:
Mä sain äsken mun vaimolta ihan pienen virheen hepatiitin
[/q]
olen pahoillani rakkaani....mitään muutakaan en voinut antaa*uuh*
Tää ilta (siis viimevuorokauden puolella.) Oon valmistautunu bileisii koko illan ihan vaan iteksee ja suunnitellu vaatteetki suurin piirtein huomista varten. Mukavaa tämmönen puuhastelu omassa rauhassa. Asun vanhempien luona, mutta ne on reissussa niin on kyllä mukavaa ku nyt voi vapaasti jättää tavaroita ja vaatteitaki lojumaan vaikka äitin ja isän makuuhuoneeseen. Voi kuunnella musiikkia ihan rauhassa, eikä kukaan oo häiritsemässä kysymyksillään mun omaa rauhaa. Mukava irrottautuminen raskaan työviikon päätteeksi.
Sain töitä postista Ens viikolla alkaa ja kestää ainakin koko kesän, luultavasti syksyyn asti. Jipii
Näen parasta ystävääni tänään pitkästä aikaa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- ...
- 2,345
- Seuraava »