päivän :)

Back to häröily O

Opinnäytetyö on viimeistelyä vaille valmis.. aika hyvä fiilis! nyt viel ku perjantain uusin matikan (*igor* ) ja sit seuraavan perjantain onnistuneest kannattavuuden ja katteen ni se olis sit niiku siinä.. jos ei nyt ens viikon kokeist satu tulee mitää hylättyi...

Sain kesätyöpaikan.
Ihana kevät.
Kouluharjoitukseen viikko lisäaikaa (pystyin hyvällä omatunnolla lähteä tänään ajoissa kotiin).
Höpöttely koulukaverin kanssa tylsällä luennolla.

Nyt vielä siivousurakka pystyyn, niin että lattiat kiiltää!

Plus yksi poika ulkoiluttaa söpöä luppakorvapupua pihalla.

*sydän**nuotti*...trallallaa..*nuotti**sydän*

OMG!! Mä pääsin, mä pääsin valintakokeeseen! Jihuuuu *plur**sydän**plur**super**iloinen**iloinen*

Niin, siis siks tää on aika kova juttu, kun mulla oli vähän säätöä niiden ennakkotehtävien lähettämisen kanssa ja ajattelin ettei ne edes hyväksy niitä, mut ne hyväksy ja mut hyväksyttiin valintakokeeseen!

*super**iloinen*

sainpahan duunia

[q]MaSari, 12.5.2005 10:59:
PÄÄSIN LÄPI SOSIAALITURVAN TENTISTÄ!!!!!! Oujee! Nimim. En_kerennyt_lukea
[/q]

woow! Onneksi olkoon

uuden kämpän rempassa viimeset vaiheet tekemättä, enää laminaatit ja listotus ja sit pääsee muuttaa. kivaa <3

.m

Varmaan parasta tänään oli juoda aamukahvit kalsarit päällä parvekkeella*hymy* Ja nauttia AURINGOSTA

Eipä oo piiiiiiiitkään aikaan tuntenu tämmöstä fiilistä...tuntuu et kaikki olis niin hyvin...ja nyt tuli tänään toteen se et minkä takia mä olen opiskellu 12 vuotta ja minkä takia mä opiskelin täysillä 3 vuotta meinaan nytten on ohi..ja en vaihtais tätä tilannetta mitenkään

kauhia ysskä takanapäin ja tänään kahden viikon tauon jälkeen salille *sydän* tää tunne on kyll niin ihana *sydän**hihu* (myöhemmin iskee tajuton väsy, mut ei haittaa*hihu*)

[q]I-NA, 12.5.2005 17:03:

idiotravers*nauru*
http://www.i-mockery.com/antirave/idiots.php
[/q]

:DDD

5 kilometrin lenkki Teki hyvää.

Matkalla Idahoon

Yllättäen olen nyt pitkän tauon jälkeen nähnyt pari leffaa jotka ovat oikeasti koskettaneet - yleensä kattelen pelkkiä scifi- ja fantasialeffoja, mutta nyt just huomaa sen kuinka niiden kautta harvemmin oppii mitään ihmisluonnosta tai elämästä... Tänään tosiaan Matkalla Idahoon kosketti monellakin tapaa, eilen taas Castaway *sydän*

[q]sapeli, 12.5.2005 23:02:
Matkalla Idahoon
[/q]

Ai se oli hyvä? Prkl, mun piti kattoo se mut jämähdin tähän ja aattelin et nooh, yks leffa sinne tänne..

[q]onni3mk, 12.5.2005 23:12:
Ai se oli hyvä? Prkl, mun piti kattoo se mut jämähdin tähän ja aattelin et nooh, yks leffa sinne tänne..
[/q]

Mie oon oppinut leffoista sen että ainoastaan tyypillisistä hollywood-action-special-effect-spektaakkeleista saa kaiken irti tekemättä itse asialle mitään, mutta monen muun leffan kohdalla (esim. draamat kuten Matkalla Idahoon) pitää itse nähdä vähän vaivaa että leffaan pääsee sisälle - sillä, kuten monella muullakaan asialla, ei ole kuin se arvo minkä sille itse antaa. Eli jos et ollut muutenkaan leffankatsomistuulella niin et varmaan menettänyt paljoa.

(Ja eiköhän se löydy esim. kirjastostakin, sen verran vanha leffa kun on *vink*)

Uujes! Nyt on myös päättötyö-seminaari pidetty.
Nyt odotellaan sit "tuomiota".

liksapvä ja kerranki se tili näyttää siltä miltä pitäs

-M

Tänään ala-asteen luokkakokous. Näkee vanhoja kavereita

Tänään Lahteen Etanan bileisiin pitkästä aikaa *sydän*

Ulkona on mahtava sää joten kohta ulos hiippailemaan

viikonloppu on kohta täällä taas, party hardy! *plur**jiihaa*

O