päivän :)

Back to häröily O

sain selville seuraavien kolmen viikkojenn ajalle työvuorot..oli aika kivat ei ehkä alakkaa tympimään se paikka hetkeen *nauru**justjoo*

Nukuin 13h. Ensimmäistä kertaa koko viikolla musta tuntuu, että oon hereillä näin illansuussa.

Rusketusrajat Ja se, että mulla on taas oma raksu *sydän*

^^ Niinpä..

Paras kaveri meni naimisiin *sydän*

Mun netti lakkas toimimasta jotain tunti sitte. No puolisen tuntii sitte soitin 24h-vikapäivystykseen ja nyt netti jo toimii *aplodit*! Propsit PHP:lle *piis**joo*!

Hyvä sää, hyvä fiiwis ja hyvät kaverit

efo

Eilinen ilta oli yllätyksellisen mukava. Kaiken huipuksi sain jo siivottua kämpän heti herättyäni. Nyt on taas kiva ottaa ihan iisisti loppupäivä. :)

Kerrankin kiva sunnuntai.

Jotain positiivista tähänkin päivään:
Pääsee nautiskeleen alkoholia hartsun piikkiin.
Nimim. Känni kaiken kaunistaa

[q]Sade*, 22.5.2005 13:59:
Kävin tossa aamulla katsomassa Turun keskustassa uutta asuntoa ja muutto on nyt sitten tulossa kuukauden päästä noin. Aivan ihana paikka, ylimmässä kerrostalokerroksessa ja upea näkymä suoraan torille, aurinkoinen olkkari ja rempatut keittiö ja vessa. Mahtava asunto ja niin sopiva mun tän hetkiseen elämäntilanteeseen. I´m so happy!
[/q]

jaaha että tämmöistä et oo kertoillu sit mulle
Onnee sit vaan

Nätti ilma *sydän*

Pääsin sittenkin Turun yliopiston yhteiskuntatieteelliseen sosiaalipolitiikkaa lukemaan. Aaaaivan vitun loistavaa, ei tarvii mennä takasin kääntämään...

Paljo parempi olo jo. Ei tarvinnukkaa mennä lääkäriin

Kiitos YTL!! Lakki tulee 4.6! vaikkakin reaalista tuli A*hmph*

Näin töissä sellasen kivan ruotsalais pojan jolla oli aivan uskomattoman ihana hymy Tuli hyvällä tuulelle kun kerrankin joku hymyili niin nätisti kiitokseks kun sain hytin valmiiks.

Kesä on tullu tänne Ouluunki viimein. *sydän* Vois vaikka lähtä ulos oleskeleen ja istuskeleen kavereitten kaa johonki nurtsille.

Sain vihdoin hakea postista paketin jota olen odottanut

Kiva viikonloppu:

To Auto taas täydessä terässä
Pe Vapaapäivä+mukavan ruuhkaton ajoreissu Poriin päivällä.
La kaverin mukavat häät Merikarvialla.
Su Isovanhemmat ok

ja mikä hulluinta...

...MUSTA TULEE ENO

Oli ihanan lämmintä *plur*! Ja reissu meni tosi hyvin *iloinen*.

O