päivän :)

Back to häröily O

Oon tänään taas yllättävän ärhäkällä päällä *sydän*

päivän ehdoton hymy on se että alan viihtymään täs kaupungissa.. kiitokset uuden koulutusalan,uusien kavereitten,lentopallon ja joukkueen sekä musiikin *sydän* + viihdyn kämpässäni hyvin

[q]ezzy, 6.10.2005 23:38:
onx urlii?
[/q]
Ei oo :(
Siitä jäi aika vähän todisteita

Tilasin Uuden Puhelimen... JeEeEeEeEeEe!!! =)-/-<

perjantai *plur**jiihaa**hali**tanssittel*

lähen ostaa 200gb kovon tänää*jiihaa*

[q]mayah, 7.10.2005 08:01:

Samiksii
[/q]

Päätinkin jäädä kotii potemaan flunssaa sen sijaan että olisin pakottanut itseni kouluun

Nyt petiin ja peittoa korville!

Matka varattu Kreikkaan , kreetalle (kalamaki)! lähtö 7.9.2008!

[q]Miztry, 7.10.2005 09:47:
[/q]

mikä sua vaivaa s' oot taas tähän aikaa hereillä!!! *super**ding*

ai että sitten sun pitää leikkii koneen kanssa et saat kaikki kondikseen... ai että mä oon vahingoniloinen jos kaikki ei mee suunitelmien mukaa..

Mun päivän :) taitaa olla se että meen tänään pitkästä aikaa kotiin ja toivon että siellä on kaikki kunnossa että mun ei tarvii tappaa ketään ja sitten pääsen juoruu siun kanssa ja aivottoman kanssa ai että..

Illalla American Cruising kauppatorilla ja kaivarissa ja ympäristössä. Taitaa olla vuoden vikat :(

Vitun talvi (tm)

Uusia soittoääniä

Netistä löytyi sävellysohjeita joten räpelsin tähän puhelimeen mm. Antiloop - Believe, Coldplay - Clocks, ja Mike Oldfield - Tubular Bells biisit

Sellasta viiskyt senttistä ja kolmepuolkilosta kääröö on niiiiiin mukava pitää sylissä

Menee oikeastaan eilisen päivän :) :n puolelle, mutta menkööt. Barista -kurssi *sydän* Nautin aivan älyttömästi olostani tuolla ja opin paljon uutta. Ens viikolla pääsee vielä lisää treenailemaan Ja on hyvinkin mahdollista, että saan noiden uusien suhteiden kautta töitäkin jatkossa

tänään pääsee turkuun! näkee kaikki kivat immeiset. ja aion yllättää vanhemmat, en kertonut niille tulostani. ne oottaa mun tulevan vasta 3 viikon päästä... :) :)

Tänään alkaa viikonloppu! Saa nukkua taas piiiiitkään

[q]UnityF, 7.10.2005 11:34:
---
Miztry, 7.10.2005 09:47:

---

mikä sua vaivaa s' oot taas tähän aikaa hereillä!!! *super**ding*

ai että sitten sun pitää leikkii koneen kanssa et saat kaikki kondikseen... ai että mä oon vahingoniloinen jos kaikki ei mee suunitelmien mukaa..

Mun päivän :) taitaa olla se että meen tänään pitkästä aikaa kotiin ja toivon että siellä on kaikki kunnossa että mun ei tarvii tappaa ketään ja sitten pääsen juoruu siun kanssa ja aivottoman kanssa ai että..
[/q]
mä en oo menny viel nukkuu*pepsodent**iloinen*

koulu loppu tänään 11:30..*aplodit*

Ulkona 36c, shortsit jalassa puskemassa kohti rantaa, muutama bisse mukana, kauniita naisia all over the place, eika Suomeen paluusta ole tietoakaan... just another day by the Red sea!

Piristää kyl, et Hupsu-kulta tulee pitkäks viikonlopuks tänää kotii...
Sä viettää monta päivää yhes...ja sit matkalle...ehkä täs piristyyki sit illalla...Hupsu saa mut aina piristyy...*hali*

O