päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Cera, 10.11.2005 19:22:
---
ezzy, 10.11.2005 19:10:
MÄ OLIN EKA!
---
AND??
[/q]
no...tota...ei mitää
[q]Sir Dominique Trévisan, 10.11.2005 15:58:
Kaksi päivää, ja sit ollaan jo poroja laskemassa
[/q]
ne onki sit ainoat mitä sä siellä säkällä pääset laskemaan. :D mut joo hauskaa reissua. :)
mun päivän hymiöt onki aika vähissä, mut pistetään nyt vaikka et kyllä läheisen ihmisen auttaminen saa hyvän mielen aikaan. :)
Hassunhauskat yöchatit klubbarin sanomaruudussa
"ekse ollu joku pilotit. pilin palin polin tai jotain"
[q]Tigresa, 11.11.2005 02:55:
Noo sitten sunnuntaina, kun ollaan jokseenkin biletyksestä toivottu niin pakkaan laukun ja lähden Barcelonaan Siis tosi ihana viikko ollut. Koko päivä aamusta iltaan yhtä hymyä
[/q]
Mä taas täällä toipumassa Barcelona-reissusta, tuli kyl nähtyä vaikka mitä ja ketä viikon reissun aikana. :)
Alkaa vähä kylmä siellä olee tosin iltaisin. Kyl toi auringonvalo silti parantaa, jaksaa Suomeakin vähä.
Ehdottomasti päivän :) on ollut Taivasalla.net
AI ETTÄ!! Tästä se alkaa
Voitin liput GoExpoon.
Varpaiden päällä makaa ystäväperheen "pieni" tanskandoggi, joka rakastaa mua ihan hirveesti (koska mun kanssa pääsee pitkille lenkeille ja mä rapsutan eniten :D ). On ollu ihanaa käydä rämpimässä sen kanssa metsässä ja pelloilla. <3
[q]pinza, 11.11.2005 09:35:
Mä taas täällä toipumassa Barcelona-reissusta, tuli kyl nähtyä vaikka mitä ja ketä viikon reissun aikana. :)
Alkaa vähä kylmä siellä olee tosin iltaisin. Kyl toi auringonvalo silti parantaa, jaksaa Suomeakin vähä.
[/q]
Epis!
Huomenna vapaapäivä
Nään tänään ihanuuden! *sydän*
Eilinen Rush! Vieläkin on ihan fiiliksissä Todella pieni miinus siitä että jalkoihin sattuu.
Mun lääkelaskukoe meni läpi eli kaikki oikein
Ja huomisesta saattaa hyvinkin tulla oikein hirmuisen kiva päivä, innolla odotellessa
Yksinkertaisesti..
"I cant wait for the weekend to begin"
ps. ja sain kaikki laskut maksettua.
Työpäivä, normipäivä. Normipäivä paras päivä No ei sentään, vkl alkakoon taas kerran
siskon lapsi tykkää musta kauheesti :)
[q]Nexus__69, 11.11.2005 21:23:
[/q]
No kukas susta ei tykkäis
-pari isompaa pizzaa
-kolaa
-vapaa päivä
-lisää savukkeita
-ei suunnitelmia
-4, 5, ja 6 start wäärsit!
[q]sapeli, 11.11.2005 21:28:
---
Nexus__69, 11.11.2005 21:23:
---
No kukas susta ei tykkäis
[/q]
no hihi, emmätiiä, mut hassua sillee ku tämmöset pikkuset aina, hihi.
töissä oli kivaa kun asiakkaita ei käyny 2tuntii siellä kuppasin ja sit lähin menee ku pomo oli kiva ja päästi mut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- ...
- 2,345
- Seuraava »