päivän :)

Back to häröily O

saiguli...

[q]hardikaveri, 7.2.2006 15:42:
---
Remotion, 7.2.2006 15:41:
saiguli...

---

ai tuliks "kurkku kipeeks" laseris
[/q]

oli jo ennen sitä :D mutta eilinen työpäivä oli urani kiireisin ja sitä vaan tarvitsi lepoa. toisaalta ehkä yömyöhään valvominen plus sählypelit eilen verotti voimia sen verran että aamulla oli kohtuu helppoa kähistä pomolle päivä vapaaksi.

Hommat hoidettu, laps nukkuu, kylmää redbullvodkaa

Varasin vihdoin ajan lääkärille.

Sain vihdoin laitettua keittiöön jalkalistat :)

Kohta viinimessuille maistelemaan mitä kaikkea sieltä löytyy.

On ollut monessa mielessä tosi siistiä olla minä nyt varmaan pari viikkoa satunnaisista vähän nihkeämmistä haasteista huolimatta.

Life is good.

mun tekken viis tuli *sydän*

[q]mayah, 8.2.2006 11:49:
[iso] SAIN TÖITÄ!!!!!!!!![/iso]

Irtisanoin just itseni ja torstaina 23.2 on mun viiminen työpäivä täällä

Palkka nousi pari sataa ja työtehtäviin kuuluu jatkossa muutakin kuin klubbarin selailua!! AI ETTÄ!!
[/q]
Jihuu!

Onnea!

makaroonii + fetaa *sydän*
ja paaaaljon leffoja katottavana

Palkka nousi pari sataa ja työtehtäviin kuuluu jatkossa muutakin kuin klubbarin selailua!! AI ETTÄ!!
[/q]
Onnea

[q]jeesboks, 12.5.2006 07:05:
tänään on perjantai ja pääsee turkuun *sydän*
[/q]
Pääsee?!?

Sanoja "Turku" ja "pääsee" voi käyttää lähinnä yhteydessä "pääsee hengestään" tai "pääsee helvetti irti"...

[/q]

Onnea

tänään ja koko viikonlopun ajan ollu ilmaset kännit

luokkakamut yllätti mut perinpohjin :)

ensimmäisen välkän jälkeen oli pulpetille ilmestynyt synttäriviinakakku ja lahjoja. ja kaikki nousivat seisomaan laulamaan synttärilaulua. *iloinen**hihu*

ihan liikutuin. :)

Ihanien näkeminen, kun kävin päiväkodilla jossa olin viime vuoden lopulla 2 kk harjoittelussa. <3 Sain pusunki yheltä pojalta <3 ihaniaihania <3<3<3

Toistaseks kaikki duunit tehtynä. Pöytä ojennuksessa. Kärkyn ku hätänen koira uusia tehtäviä, mut pomo oli sitä mieltä et mun pitää istua alas. Hoppas se keksii mulle jotain ennen ku pitää lähtee kolmelta. Muuten mä istun täällä aamuseiskasta saakka huomen kirjottelemas klubbariin päättömiä.

*nisp*

[/q]

Mitä vikaa on klubbarin selailussa työkseen?*vink*

Hiihii mun enkun preli meni loistavasti! Toivottavasti kirjotuksissakin sitten..*hihu*

eilinen ilta ja yö *pihkassa**hihu*

[q]::nibes::, 8.2.2006 14:25:
sain asunnOn vihdOin ja viimein!!
[/q]

Mullakin uusi ehana asunto tiedossa!

O