päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 521
- 522
- 523
- 524
- 525
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Sain uudet hiukset vihdoinkin! Uus malli ja väri! Nyt voi hyvissä mielin lähtee vapun viettoon!*iloinen*
Sossun tuet tulikin ajoissa! Eli jo tänään, eikä vasta tiistaina!
Huomiset kaverin synttäripippalot ja vappu näin ollen pelastettu!
Pitkästä aikaa YKSIN ja rauhassa himassa.. LUKSUSTA!!!
Regina: Katso maisemaa. Prinsessa-elektro saa aina iloiseksi!
v for vendetta *sydän*
[q]Yoni, 24.4.2006 02:31:
Zirenz - Edge Of Space (Whiteroom Remix)
Toi on vaan niin kaunis biisi!
[/q]
No älä :-o oon tässä sahannut 4-5 kertaa edestakaisin tuota biisiä, olkoot kuin schulz-soundia mutta toi melodia on vaan niiin kaunis ja ton naisen hoilaus vielä. Ai että, julkaistaispa tämä pian *sydän*
Sain vetästyä reilun tunnin lenkin taas vähään aikaan. Nyt voikin juhlia koko viikonlopun hyvillä mielin. *känni*
[q]rose, 28.4.2006 18:51:
---
sapeli, 27.4.2006 21:53:
Töissä ihmisten ilmeet kun leikin pihalla auringonpaisteessa melonintuoksuisilla saippuakuplilla
---
PLYYYR!*plur* Leikitäänkö yhessä saippuakuplilla Illuissa? Mulla tosin on vaan normikuplia
[/q]
Mun pitää varmaan käydä ostamassa niitä lisää, koht jo kaks purkillista menny
Hymyilyttää koko ajan ^__^
Voitin 190e ruletissa ja sain duunissa ylennyksen.*aplodit*
La !
10 päivää vapaata
...jei, A1 suurkuvatulostin saapui
Mul on pyöräkamat ready, ja ajattelin kiusata mun pyöräkuumetta tänään menemällä koeajaa yhden prätkän. Eli sellainen päivän hymiö tänään. Sit voi tietty olla että jos ostan sen, nii on päivän epähymiö-puolella valitusta rahapulasta. Mut siihen asti aika täpinää kyl!
netti tuli kämpille ja Valonan setti on ihan über---koko päivän luupilla weapun ilovoksi duunissa.
[q]Kauluspaita,
Voitin 190e ruletissa ja sain duunissa ylennyksen.*aplodit*
[/q]
Ei voinu ku revetä kun luki tän jatkon tuolta "päivän :(" -topikista :DDD
pomo oli ostanut mulle simaa tänne töihin *plur**tirsk*
100% täydellinen vastaus seminaarikysymykseen sekä vielä esitettyyn lisäkysymykseen.
Nyt tuntuu, että alkaa jo osata. *sydän* TsÜS
Võlaõigus (üldosa) KT 29,5/40!
Sanon, että voi perhana että olen hyvällä tuulella. Baarissa hieman potutti oma saamattomuus, mutta kotona internetissä odotti yllätys: Tuo tulos laittaa virneen huuleen!
Jatkan tästä voitokasta taivalta hymyssä suin!
broidi tulee tänää käymää
- « Edellinen
- 1
- ...
- 521
- 522
- 523
- 524
- 525
- ...
- 2,345
- Seuraava »