päivän :)

Back to häröily O

Oon mietiskellyt kovasti
ja tajunnut paljon asioita

Vaikka totuus on karu ja pelottava, tuntuu hyvältä saada selitys kaikelle
Enää pitäisi pystyä kertomaan kaikille,
läheisiä se satuttaa
surkuhupaisaa
....

Voi vittu että tuntuu hyvältä olla lomalla *sydän*

Eilinen leffailu raksun kanssa :) pirates oli just niin hyvä ku odotinkin *sydän* ainoo vaa et aika kivan hinnan sai maksaa leffalipusta..9,5e per nuppi...!

kallista mutta ehkäpä sen arvoistakin =) pirates 4:sta odotellessa...

Saan kohta ruokaa! Makaronilaatikko uunissa ja valmis ... kohta.

Vielä tänäänkin jaksaa hymyilyttää eilinen duunipäivä. Onneks on olemassa ihania duunikavereita *sydän* muuten en olis selvinnyt eilisestä "hengissä" (kiitos Pete ja Nakkeli). Ja tätä päivää piristi yhden ihanan miekkosen yllätysvisiitti.

Ollut mukava päivä*yingyang* jos ei duunia lasketa mukaan

taisin päästä yliopistoon lukeen kirjallisuutta, keskiviikkona pitäs varmistua....ja mä kun olin jo aloittamassa neljättä masentunutta välivuotta, aika vitun hienoo...ei voi oikein uskoo... :)

Edellinen viikonloppu. Ankkarock*sydän*

Ihanan lyhyt duunimatka auringonpaisteessa..*plur*

Havaitsin että 3d plugineja valmistava Digimation jakaa vanhoja pluginejaan ilmaisena pakettina webbisitellään :)

Saimpas tänään haettuu uuden Suzuki SV1000.

Tellu, Zami ja Tontsis

Rakas siimakäsi veljeni nomic täyttää tänää 19wee & toinen broidini täyttää 23wee
niillä on tasan 4wee ja jotain 4h ikäeroo...*hih* & molemmat on syntyny 10 päivää myöhässä niinkuin minäkin vaikka itte oon marraskuun kakara

tänään sitten juhlitaan. vettä ja homehtunutta leipää

ihana päivä

Viikonloppu ja ystävät *sydän*

Loistava putki takana, ja ollut noin 24/7 hauskaa. Tästä on hyvä lähteä latautumaan kesälomaviikolla <3

Turku
Aurinko
Lonkku
Fiilis
Cruisailu
Kaverit
Musa

Ihana törkeen hieno viikonloppu *sydän*

Kummipoika, vähän se on hauska Ja toisen siskon teini-ikäiset on kans aikamoisia

Tunnin lenkki äsken Sitä parantaa se, että luulin sitä puolta lyhyemmäksi

Tony on ihq.

Nyt on paras ystävä saatettu kunnialla avioliiton onnelliseen satamaan. Oli kyllä parhaat häät *sydän*!

O