päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 603
- 604
- 605
- 606
- 607
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Uus tukka ja sit se et näki kahta kaveria piiiiiitkästä aikaa :)(:
Olipa kiva päivä Hoidin rästiasiani, eikä mikään kaatunutkaan päälle. Töissä oli kamala kiire, mutta hallitsin hermoni loistavasti
Sain myös mailin ihanalta kaverilta Hesasta, on kyllä niin ikävä tätä tyttöä
Huomenna kummipojan ja sen 7 vuotiaan serkku-tytön kanssa särkkään Kivaa
[size=8](henkisesti olen varautunut kaikkeen, hyvässä ja pahassa, mitä neljävuotias ja ylilellitty ekaluokkalainen voi saada aikaan...)
[/size]
Se pieni söpö kissa, joka tuli luokseni tänään.
Yhä vähän vaikea uskoa miten kivaa oli eilen Ja se zaran setti mamassa
Ma oon loytany maailman parasta jaateloa!
[q]Huggu, 23.10.2007 21:50:
Tänään 23.10.2007 klo 07:11 meille syntyi terve poika.
[/q]
Sylintäydeltä onnea!
loisto päivä, ei mikään painanu mieltä ja oli seuraa kokoajan <3
Tein ensimmäistä kertaa kalkkunanlihasuikaleista ruokaa ja siitä tuli viel tosi hyvää! Nyt saan syödä hyvin työpäivän jälkeen ja vatsa kiittää*jiihaa*
ostin 2 ihanaa viherkasvia ja koristeruukkua kotiin
Ilta tyttöjen kanssa, keitä en ole tapaillut 2½ vuoteen. Meillä on ollut erimielisyytemme, mutta yksissä tuumin toivottiin olevamme tarpeeksi kypsiä unohtamaan menneet ja huomaamaan, kuinka hyvin tullaan toimeen nyt. Tytöt tulivat "jatkoille" baarista meille ja oli kivaa pitkästä aikaa juoruta pää pipiksi. *sydän* Nyt nukkumaan viímein.
Kohta punaviiniä ja herkkuja parhaitten kamujen kanssa ja illalla sit jonnekin terassille nauttimaan viimesestä lomaviikosta *hihu**sydän*
nukuin hyvin ja paljon*haukottel*
ja kaiken lisäksi sain kiskottua itseni fillarilla töihin jo toisena päivänä peräkkäin..*hihu*
Pahat ja varsin kokonaisvaltaiset energiavajarit alkaa kai pikkuhiljaa helpottaa *puutakoputtel*
[q]Pelimies, 26.7.2006 10:40:
2 ja 1/2 pvää jäljellä loman alkamiseen
[/q]
Samoin
2 ja 1/2 pvää jäljellä loman alkamiseen ja dhl toi uuden telkkarin just kotiin!! :)
[q]mayah, 26.7.2006 11:56:
---
2 ja puol päivää viikonloppuun
[pieni]Pitää tyytyä vähään..[/pieni]
[/q]
samis! ^_^
Saan tänään bonsaipuun <3
Sain nukuttua.
Pyykkiä tulossa koneessa, ja laitan vielä montamonta! [size=8]Kunhan nyt ensin vaan kuluis se 2h että tuo ensimmäinen olisi edes valmis.[/size]
Mun rehut on isoja ja kasvavia ja monipuolisia ja JEE! Oon vaan ihmeen iloinen että olen saanut jotain kasvamaan.
Paras ystävä tulee huomenna tänne ja tuo palan Vaasaa mukanaan *sydän*
JEEE! Mä pääsen muuttamaan jo reilun viikon päästä! Tosin nyt tulee "hiukka" kiire pakkaamisein kanssa, kun en ihanvarautunut näin nopeaan aikatauluun!
Just heräsin päikkäreiltä ja postilaatikkoon oli ilmestynyt Infected Mushroomin albumi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 603
- 604
- 605
- 606
- 607
- ...
- 2,345
- Seuraava »