päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Mökkeilee pian.
[q]KooKie, 3.10.2006 11:14:
(---) Nyt kun mietin, niin en kyllä edes tiedä missä järjestyksessä ne kytkin, kaasu ja jarru ovat. Mut ehkä mä opin. Ja oon nyt askeleen lähempänä ajokortin saamista!
[/q]
"Nii et tota voiks niiden polkimien välimatkal olla suuriiki eroi? Tai et sähän voit vahingos painaa vaik kaasuu ku pitäis jarruttaaa." *nauru**sydän* Teoriatunnit sun ja Hannan kans on kyl sellasta terapiaa että! :D
[q]
Ei se syksy sinällään, mutta kohta tulee talvi! <3
[/q]
NII, ja mun synttärit!
[q]KooKie, 2.11.2006 16:35:
Muhun iski Studia -messuilla vastustamaton himo ilmoittautua inttiin. Niiltä messuilta ei muuta jäänytkään, kuin hemmetinmoinen endorfiiniryöppy elimistöön. Ne puolustusvoimien standien pojat siellä, voi jumaliste mä sanon.
Univormufetissi [check]
[/q]
Systeri oli viime vuonna tehny tuttavuutta taistelusukeltajiin
Ahh seuraavan kerran kouluun vasta 11.12
Ooh wee, nyt ois reaali alta pois ja pieni rentoutuminen tänää illalla paikallaan. :)
Eikä tossa säässäkään mitään valittamista oo, jepjep. *sydän*
Kyllä noi parit iltatuopit paikallisessa pistää väsyttämään sen verran, että tämäkin tyttö taitaa saada tänään unta ajoissa.
Gallerian Basshunter-yhteisössä on suht hauskoja keskusteluja :D
29.09.07 21:15 <*****> hei minkä nimistä Basshunterin musa on niiku Tecno, Dance vai tekeeks se vähä sekä että? ^^
30.09.07 10:25 <*****> Jos uskomme Wikipediaa se on Hard Dancea, mutta jos uskomme Jonasta se on sitte Eurodancea :)
Nice.
Hitto tää darrasunnuntai oli kyl parasta aikoihin!
Ah, sain vihdoin ja viimein siivottua. Kivaa kun huone tuoksuu puhtaalta.
[q]ALIEN, 29.1.2007 17:28:
---
KooKie, 29.1.2007 17:17:
Oon niin rakastunut tähän elämään.
---
second that ,)
[/q]
Hyyyyi ootte nii ällöjä!
[q]Jutu, 7.5.2009 20:00:
---
Zenni, 6.5.2009 15:33:
Sain kutsun Metropolian pääsykokeisiin! o/
---
Onko tietoa, että tuleekohan kaikkien linjojen pääsykoekutsut suurin piirtein samoihin aikoihin? Itekin hain meinaan Metropoliaan :P
[/q]
Mun käsittääkseni niitä lähetellään vielä ens viikon ajan, ainakin toimiston täti sanoi ettei kannata hermostua jos ei heti ensimmäisten joukossa kolahda postissa :)
Siskon synttärit pian
Tänään hauska ilta tyttöjen kanssa.. *känni*
Prodigy Suomeen pian *sydän*
Armin Suomeen pian *sydän*
SMACKDOWNIIN SAA VIELÄ PAIKKOJA PERMANNOLTA!
Eilinen oli jotain tosi hauskaa piiiitkästä aikaa, vieläki ihan *plur*-olo päällä. Pienestä dagen efteristä huolimatta tätä päivää ei oo ees onnistunu pilaamaan toi helvetillinen sää, vaan se onki itseasiassa mukavaa kuunnella sateen ropinaa ja kattoo hyvää elokuvaa.
Kaikki ihanat koulussa, osas tehä mun synttäripäivästä loppujen lopuks aika mukavan.
[q]ice-angel, 7.5.2009 11:38:
Mille linjalle hait?
Meinasin hakea sisustussuunnittelu linjalle, mut odotan että se aikuiskoulutus alkais...parin vuoden välein.
[/q]
Onks noissa aikuiskoulutuksissa yleistä ettei ne ala joka vuosi? Pari vuotta tuntuu jotenkin pitkältä ajalta.
Hain digitaalisen viestinnän linjalle, saas nähä miten käy.
kalsarikännit! *känni*
Vähän pääs selkä kärähtämään hietsussa tänään, mut muuten ollu ihan helmi päivä. Kesä *sydän*
Systeri muutti himasta tänään, nyt saan isomman huoneen siihen asti kun ite muutan. Ja se kämppäki oli mukava, oltiin auttamassa sitä muutossa ja palkaks saatiin ilmaiset safkat!
Tuli taas kutsu työhaastatteluun, ylihuomenna sinne siis.
Huomenna hakemaan koulusta eropaperit ja suunta aikuislukioon, pääseepä stressistä eroon!
Jepajee. :)
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 2,345
- Seuraava »