päivän :)

Back to häröily O

Success!

Giga muistia hedelmäkoneeseen(tm) yht. 34 euroa.

Asennettu (itse) päissään vielä toinen :)

[q]k1mm0, 26.7.2007 18:43:
muutin eilen uuteen aivan loistavaan kämppään! <3
[/q]

Onnea uuteen kotiin! =)

Helsingin sanomat, Kulttuuri, sivu C2:
Pyhäjärven henki iskee.

[q]Saara, 27.7.2007 00:00:
Vanhat Tori Amosin b-puolet <3.
[/q]

Second that!

Sain työkaverilta juuri pari miinus-camp pistettä kun sekoitin Donna Summerin ja Diana Rossin :DDD

Eilisen
Eilen kävi monta otusta kyläilemässä, osaa en ollu nähny pitkää aikaa
Erityis @ sipoon/porvoon suunnalle *sydän**hali*

Tänään kullan kanssa letkeilyä KUNHAN mä oon imuroinu ja pessy lattiat ja käyny kaupassa ja laittanu pyykit...
Eli normi päivä tiedossa *joo**hihu*

Sambia lahjoitti rahaa YK:lle
26.7.2007 10:58, päivitetty 26.07. 11:10

Sambian hallitus lahjoitti tiistaina ruokaa YK:lle auttaakseen ruokapulasta kärsiviä naapurimaitaan. Sambia on harvinaisessa tilanteessa, sillä se on tuottanut kahtena viime vuonna enemmän ruokaa kuin mikä maan tarve on.

- Sambialaiset eivät näe nälkää, koska ruokaa on tarpeeksi. Emme halua olla itsekkäitä, joten olemme päättäneet lahjoittaa osan ylitsejäävästä ruoasta, kertoi maan maatalousministeri Ben Kapita.

Sambia antaa YK:n ruokaohjelmalle WFP:lle yli 10 000 tonnia maissia.
STT-IS-AFP

**

tuosta vaan tuli hyvälle mielelle :)

LightScribe.

Kylläpä yksinkertainen asia voi hämmästyttää ja aiheuttaa "vau"-fiilistä.

Tää on varmaan koko viikon :) mut tässä muuttoa odottelen Savonlinnaan. Tavarat pakatttu ja muuttoauto hankittu. 4. päivä startataan kohti savoa! :)

Aurinko!*sydän* Tänä kesänä siitä on saanut nauttia ihan liian vähän, joten tänään pitää taas käyttää liukuvaa työaikaa hyväkseen ja lähtee kohta pois töistä ja rannalle.*joo*

[q]Mark, 27.7.2007 11:26:
Unityposse *nauru**pihkassa* hahahahahahahaaa!

-M
[/q]

sama :)

http://lolcat.com/batcountrycat.html

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA*LMAO* KUOLEMA""""!!!!!1111

Kuntosali saanu kuukauden lisäaikaa *aplodit**hihu*

Josko sitä meikäläinenki ottais nyt itteensä niskasta kiinni... Vois vaikka tehä ihan liikunta suunnitelman... On tässä lomalla taas päässy noi makkarat vähän valloilleen

Enemmän kuin loistava viikonvaihde oli kera kavereiden ja hyvän musiikin *sydän*

Kerrankin voi sanoa täysin rehellisesti, että pidin hammaslääkärissä käynnistä:)
Uskomattoman mukava ja ajattelevainen, nuorehko mieslääkäri, joka puudutti hampaan niin, etten tuntenut yhtään mitään.

Bonuksena sain vielä laskun, eli ei tarvinut maksaa heti käteisellä:)

Että iso vaan Jukalle O-saloon :P

Peeerjaaantaaiiii, satasen nostan ja juoksen *känni*.

[q]*jen*, 27.7.2007 16:44

että tosiaan.... kannattaa pitää loma elokuussa, tästä tod. tulee jokavuotinen tapa! ;)
[/q]

Joo mä oon pitänyt viimeiset 5-6 vuotta joka elokuu lomaa. Alkukesän voi sopivasti sluibailla töissä kun on tosi hiljaista ja sit lähteä itse lomalle kun muut palaa & kiire alkaa HAH!

näyttökokeet ohi :)

LOMAAAAAAAAAAAAAAAAAA! viimeinkin!!! ja berliini, praha ja muut vielä ei ennalta päätetyt mestat vielä edessä *sydän*

että tosiaan.... kannattaa pitää loma elokuussa, tästä tod. tulee jokavuotinen tapa! ;)

Taas yks dedis purkissa. Ja eka meiän vetämä haastatteluki meni aika nappii. Ja pääsin taas yhen kurssin läpi, ihan kirkkaastiki vielä

koht pääseeki sit rentoutuu ja tutustuu uusiin ihmisiin hyvän ruoan merkeissä

O