girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

Back to yleinen keskustelu O

[q]Karvinen:
---
Rosah:

Grr..*heiii* Lupaat vaan...*iloinen*

---

*gröhöm* mmm nii joo, katellaa
[/q]

niinh joo... en malta odottaa*hih*

Reikä se on rinkelilläkin, toiset rinkelit ovat vaan hieman karvaisempia kuin toiset.

Uskallan väittää, että melkein kaikissa tytöissä asuu vähintään pieni bi...

tyyli on fataali =D

Saa tulla kysymään iha henkilökohtasesti

[q]Panfobia, 4.11.2002 10:56:
yana4000:
---
mun mielestä ainakin bi-tyttöjä on kiva deittailla varsinkin kun ne välillä haluaa kaverin mukaan
---

Arvasinkin, että joku heittää tän pointin kehään...
[/q]
Yanahan ei kertonu kumpaa sukupuolta sen emännän kaveri on *sydän*

Ennen tykkäsin yksinomaan vain ja ainoastaan tytöistä, jotka tykkäävät tytöistä, jotka tykkäävät pojista, jotka tykkäävät pojista, jotka tykkäävat tytöistä, jotka tykkäävät minusta.

Nyttemmin rima on laskenut kaikkeen mikä liikkuu *sydän*

vieläkö on klubbariin tullut lisää homppeleita kun en vieläkään voi uskoa tota et meitä olis 70 kpl täällä, no way !!!

Kaikki käy.

[q]Chainboy, 16.5.2006 08:21:
vieläkö on klubbariin tullut lisää homppeleita kun en vieläkään voi uskoa tota et meitä olis 70 kpl täällä, no way !!!
[/q]

Vain 70, vai jopa 70 ?

umpihetero

Näissä jutuissa hyvinkin nirso bi. Tosin oon aiemmin omannut varmasti maailmankaikkeuden huonoimman miesmaun, sillä on pitänyt niitä pahimpia ääliöitä käydä läpi..:(

Onneksi on löytänyt sen oman rakkaan, niin enää ei pahemmin tarvitse asiaa miettiä. Ilmenee lähinnä niin nykyään, että leffat tulee valkkailtua hyvännäköisten naisnäyttelijöiden takia (ei nyt pelkästään, mutta esim. Tomb Raider tuli katottua aikanaan leffassa ihan siksi, että kyllähän sitä muijaa 1,5 tuntia tuijottelee..-)).

Ihastun Ihmiseen, sukupuolella ei ole ollut väliä..

"Girls who are boys
Who like boys to be girls
Who do boys like they’re girls
Who do girls like they’re boys
Always should be someone you really love"
-Blur-

Kaappihetero

suorapäinen hetero. tosin tyttö joka on bi kiinnostaa ;)

[q]Avernian, 16.5.2006 09:52:
---
Chainboy, 16.5.2006 08:21:

---

Vain 70, vai jopa 70 ?
[/q]

no siis jopa 70 ei voi olla niin paljoa, hassua jos en tunne muka niitstä suurimpaa osaa *täh*

Hetero joo. Tosin onnistun kyllä usein antamaan ihan toisen kuvan suuntautumisestani.

Mä taidan välillä kuolata enemmän tyttöjä kun poikia Molemmat käy ihan yhtähyvin, mieluiten vielä samaan aikaan

kyllä ne miehet on *sydän* mutta kyllä mä tyttöjäkin kattelen

mies ja gay

nainen ....vähän bi*blush*

O